וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה בדרבי עם שער בדקה ה-95 ועלתה למקום השלישי

דרמה גדולה בסטאד ז'ופרואה גישאר: המחליף מוסא דמבלה השלים מהפך עם נגיחה עמוק בתוספת הזמן, קבע 1:2 והנחיל לסנט אטיין הפסד ביתי ראשון העונה. מארסיי ניצחה 0:1 בקון

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי התשיעייה של פריס סן ז'רמן וההשפלה הביתית של מונאקו בשבת, המחזור ה-21 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם הדרבי בין סנט אטיין לליון, בו האורחת ניצחה 1:2 עם שער בדקה ה-95 ועלתה על חשבון יריבתה המושבעת למקום השלישי. מארסיי קטעה את רצף האכזבות שלה עם 0:1 בחוץ על קון, בעוד ראן ומונפלייה נפרדו ב-0:0. בורדו גברה 0:1 על דיז'ון ואנז'ה ניצחה כך את נאנט עם שער בתוספת הזמן.

מוסא דמבלה (משמאל) עם נביל פקיר שחקני ליון. רויטרס
שוב חגג מול אוהדי היריבה. נביל פקיר עם מוסא דמבלה/רויטרס

סנט אטיין - ליון 2:1

זו לא הייתה חמישייה מסעירה כמו בעונה שעברה, אבל אולי זה היה כואב יותר. ליון שוב יצאה עם שלוש נקודות מסטאד ז'ופרואה גישאר וחלפה על פני יריבתה בטבלה, הפעם בזכות נגיחה דרמטית של המחליף מוסא דמבלה בדקה ה-95, לאחר הרמה מצוינת מצד ימין של לאו דובואה. זהו הפסד ביתי ראשון העונה של סנט אטיין, ועוד אחרי חמישה ניצחונות רצופים. הירוקים דווקא הובילו מנגיחה של רומן המומה בדקה ה-21, אבל נביל פקיר השווה בפנדל בדקה ה-64 אחרי נגיעת יד של הקפטן לואיק פראן. דמבלה כאמור מנע תיקו רביעי רצוף של ליון והותיר את הקהל המקומי בהלם.

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן נקמה בגנגאן עם 0:9 מהדהד, מונאקו הושפלה

לכתבה המלאה
שחקן מארסיי מורגן סאנסון. רויטרס
סוף סוף ניצחון. מורגן סאנסון/רויטרס

קון - מארסיי 1:0

בצל הצרות והעימותים בין רודי גרסיה לדימיטרי פאייה, מארסיי עשתה סוף לרצף של תשעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות והתקדמה למקום השביעי. האורחת ניצחה בששת המפגשים האחרונים שלה עם קון, וגם הפעם עמדה באתגר. פאייה נפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-26, אבל המחליף שלו מורגן סאנסון נגח פנימה אחרי הרמה של קווין סטרוטמן בדקה ה-47. פרדריק גילבר הורחק משורות קון בחלוף ארבע דקות ושער נוסף של לוקאס אוקמפוס נפסל בטענה לנבדל בדקה ה-81.

משחקים נוספים

ראן - מונפלייה 0:0

אנז'ה - נאנט 0:1
לאנז'ה: אנג'לו פולג'יני (94)

בורדו - דיז'ון 0:1
לבורדו: אנדראס קורנליוס (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully