וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה עצרה את וולפסבורג, הרטה ברלין ניצחה את נירנברג

הרויאל בלוז ניצחו 1:2 את הזאבים, שפספסו הזדמנות להיצמד ללייפציג במקום הרביעי. דניאל קאלג'ורי כבש צמד. איבישביץ' ודודה (צמד) סידרו להרטה 1:3 מול נועלת הטבלה

דניאל קאליג'ורי שאלקה. GettyImages
צמד ששווה ניצחון. דניאל קאליג'ורי/GettyImages

המחזור ה-18 בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הרטה ברלין ניצחה 1:3 בחוץ את נירנברג שהידרדרה אל המקום האחרון. בהמשך שאלקה ניצחה 1:2 את וולפסבורג שפספסה הזדמנות להיצמד למקום הרביעי.

שחקני הרטה ברלין. GettyImages
טיול בנירנברג. שחקני הרטה חוגגים/GettyImages

שאלקה - וולפסבורג 1:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים וחמישה בששת המחזורים האחרונים, וולפסבורג היתה יכולה לסגור על לייפיציג ולהיצמד אליה במקום הרביעי שמוביל לליגת העל אם היתה מנצחת. אלא שלמארחים יש את השאיפות שלהם והם השיגו ניצחון שמרחיק אותם מהתחתית אליה הם נקלעו. דניאל קאליג'ורי היה גיבור הניצחון הזה עם צמד (8 בפנדל ו-78). אלביס רג'בצ'אי צימק זמנית בדקה ה-20.

נירנברג - הרטה ברלין 3:1

הרטה ברלין איבדה גובה במחזורים האחרונים ויצאה מתמונת הצמרת. הערב היא חזרה לנצח כשקיבלה יריבה בהזמנה בדמותה של נירנברג שהידרדרה אל המקום האחרון עם הפסד ליגה חמישי ברציפות. ודאד איבישביץ' החלוץ הבוסני הבלתי נגמר של האורחים כבש את הראשון אחרי רבע שעה עם בעיטה מקרוב. האנו ברחנס השווה (42) כשדחק פנימה אחרי ערבובייה ברחבה, אבל אונדריי דודה הכריע את המשחק במחצית השנייה. הסלובקי קיבל עקב מאיבישביץ' ובעט מדויק לפינה ובדקה ה-70 קבע את תוצאת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully