וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ ופפ קיבלו מה שרצו: ז'וזה מוריניו שוב יוצא נגד מנצ'סטר יונייטד

המנג'ר ביקר את אופיים של השחקנים המודרניים, שלח חצים נוספים אל עבר האנשים שפיטרו אותו וחשף שסירב לשלוש הצעות לאחרונה

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו שב בשבוע האחרון לכס הפרשן של רשת beIN Sports ושפך עוד קצת אור על תקופתו במנצ'סטר יונייטד ועל הצורה בה הגיעה לסיומה. לטענתו, פפ גווארדיולה ויורגן קלופ קיבלו יותר עזרה במנצ'סטר סיטי וליברפול משהוא קיבל בשדים האדומים.

"כשפפ הגיע לסיטי היא כבר היתה קבוצה מנצחת, אלופה עם מאנצ'יני ופלגריני, חלק מהשחקנים כבר זכו בשתי אליפויות", אמר הפורטוגלי. "פפ קיבל החלטות מצוינות, אבל להחלטות המצוינות הללו היה גב. למשל, הוא לא רצה את סבאלטה, סאנייה, קולארוב, קלישי. בקיץ בו מכר ארבעה מגנים, קיבל ארבעה מגנים חדשים. תמכו בו. בליברפול, עד שקלופ לא הגיע, לא היה את אליסון, ואן דייק, רוברטסון, סלאח, פירמינו, מאנה, פאביניו, ויינאלדום, נאבי קייטה.

"אם אתה מנג'ר, יש לך בידיך את האפשרות לבחור שחקנים שיגשימו את הרעיונות שלך, או לבחור בדרך שאתה חושב שהיא הטובה ביותר לזכות באליפות. זה דבר אחד. אבל זה דבר אחר לגמרי אם אתה לא מסוגל לעשות את זה. העתיד מתחיל עם עקרונות, זה יותר חשוב מכדורגל או איזו תרבות אתה מביא למועדון, וזה גם קצת יותר מסובך".

לצורך השוואה נוספת, נתן "המיוחד" דוגמא לקדנציות בצ'לסי: "היינו אנדרדוגים, אבל צ'לסי בערה מרוב תשוקה של רומן אברמוביץ'. ככה זה גם היה עם ליברפול העונה. הם היו צריכים שוער - בום, אליסון. בצ'לסי היינו פנטסטיים בשוק ההעברות. לאברמוביץ' היתה אהבה גדולה לכדורגל ולמועדון. פיטר קניון המנהל היה מנכ"ל מדהים, אני הגעתי עם רעיונות ברורים וכולם שיתפו פעולה. תוך שנתיים חיסלנו בקלילות את הפרמיירליג".


עוד בנושא:

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:2 את צ'לסי, הקרב על המקום הרביעי נפתח
קוסיילני: "הראינו מחויבות מדהימה", סארי: "יש לנו בעיה חמורה למצוא מוטיבציה"

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, ליד מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
בטן מלאה. מוריניו לצד פפ/רויטרס

בנוסף, ושלא בפעם הראשונה, מוריניו יצא נגד אופיו של השחקן המודרני: "לאחרונה אחד השחקנים שהיו לי אמר בנימוס, 'בבקשה, כשאתה מבקר אותי, תוכל לעשות את זה בפרטיות?' שאלתי מדוע והוא השיב, 'בגלל המעמד שלי מול השחקנים האחרים. כשאתה מבקר אותי, אני חש לא בנוח'. הוא היה אחד השחקנים הגדולים בדורו. כיום צריך להיות מאוד חכם בצורה בה אתה קורא שחקנים ואת מבנה האישיות שלהם".

לטענתו, סירב מוריניו לשלוש הצעות מאז פוטר מיונייטד: "אני מרוצה משלושת השבועות האחרונים, נהנה מהחוויה הזאת ויהיו לי עוד הזדמנויות לצבור חוויות שבדרך כלל לא מגיעות לי. אבל אני מכיר את עצמי, עד סוף מרץ כבר יהיה לי קשה. סירבתי לשלוש הצעות כי לא הרגשתי שזה מה שרציתי. הג'וב הבא יצטרך להיות אתגר שיגרום לי שמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully