וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: סבוריט ישוב ל-11, סילבסטר בחוד האורחת

20.1.2019 / 21:25

גם אופואדו ועטר בתמונת ההרכב של המוליכה, איביץ' לא פוסל את מכירת ראיקוביץ'. קונטה עשוי לחזור אצל קלינגר אחרי היעדרות ממושכת (ב', 21:00, ספורט 5)

מחזור 19הסתיים21/01/2019
מכבי תל אביב
  • מיכה (62)
0
    בית"ר ירושלים
    צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

    מכבי תל אביב

    ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, יחסר מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים את איתי שכטר המורחק ועדיין לא יכול להשתמש באורוש ניקוליץ' המתאושש מפציעה, כמו גם אייל גולסה. אנריק סבוריט יחזור לעמדת המגן השמאלי וצ'יקו אופואדו עשוי שוב לפתוח בחוד. המאמן אמר במסיבת העיתונאים: "מכבי חיפה או בני סכנין בגביע? אין העדפה. אם רוצים לזכות בגביע צריך לנצח את כל הקבוצות ואת כל המשחקים. אנחנו מכירים את בית"ר והם מכירים אותנו, נפגשנו לא מעט בחודשים האחרונים, אין סודות. יש להם איכות, יהיה משחק חזק וקשה בין מועדונים גדולים שרוצים לנצח. המטרה שלנו היא לקחת שלוש נקודות ולהמשיך בעונה הטובה שלנו".

    על אורוש ניקוליץ': "הוא סיים את העונה שלו בסוף נובמבר, הוא היה אמור לנוח כרגע אבל הוא החליט להגיע מוקדם יותר כדי להתאמן איתנו ולהכיר את המועדון מוקדם. כרגע הוא פצוע, יש לו בעיה קטנה, אבל להבנתי הוא יוחלט לחזור לאימונים בקרוב ונוכל להשתמש בו בהמשך העונה". על פרדראג ראיקוביץ': "הוא שחקן שמכבי תל אביב שילמה עליו המון כסף. הוא צעיר ושוער ראשון של נבחרת סרביה. אם תגיע הצעה מספיק טובה עבור המועדון, הכול יכול לקרות".

    הקפטן שרן ייני: "אנחנו לא מתעסקים עדיין בגביע, אנחנו לא יודעים איזו קבוצה תעלה עדיין ויש לנו משחק קשה מאוד נגד בית"ר ירושלים. היא תמיד קבוצה מצוינת עם שחקנים כישרוניים. נצטרך לנצח בקרבות הקטנים כדי להשיג שלוש נקודות. מתן חוזז? הוא שחקן מעולה, אנחנו מפרגנים לו וזה כיף שהוא מצליח. אנחנו גם מעריכים אותו ואוהבים אותו ברמה האישית, זה משמח שהולך לו טוב".

    שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
    תמיד קשה מול בית"ר. שרן ייני/יוסי ציפקיס

    בית"ר ירושלים

    למרות ענייני הרכש, בית"ר ירושלים טרודה יותר במשחק בנתניה. אנתוני וארן סובל מסדק באצבע הרגל וניסה להתאמן אתמול, אבל טרם ברור האם הוא יהיה בסגל. בכל מקרה, יקוב סילבסטר צפוי לפתוח בחוד. אנטואן קונטה, שישב לראשונה על הספסל בתיקו המאופס מול קרית שמונה, צפוי להשתלב הפעם ולקבל דקות ראשונות מאז סוף העונה שעברה, כשבצוות המקצועי אף שוקלים לפתוח עמו ב-11. במקרה כזה עשוי דוד קלטינס להשתלב בחוליית הקישור. אנז' פרדי פלומן יחזור לתפקידו הטבעי בכנף שמאל. מעמדו של יעקב בריהון התחזק בשבועות האחרונים וגם הוא עשוי לקבל דקות.

    לאחר תוצאות השבת גם בבית"ר הבינו שהסיכויים להגיע לפלייאוף העליון כמעט אפסיים, אלא אם הקבוצה תפתיע את מכבי תל אביב. גורם במועדון אמר: "העונה הזאת היא אכזבה. הלוואי ונעשה את הבלתי ייאמן, אבל אנחנו כנראה לא מספיק טובים בשביל לעשות את זה. נצטרך להסיק את המסקנות לקראת העונה הבאה".

    עוד באותו נושא

    הגרלת רבע גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב נגד המנצחת בין מכבי חיפה לבני סכנין

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. ברני ארדוב
    יותר משמונה חודשים ללא כדורגל. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * יהיה זה המפגש ה-124 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 38:50 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 35 תוצאות תיקו.

    * 24 מפגשים (בכל המסגרות) חלפו מאז התיקו המאופס האחרון בין הקבוצות, שהיה בפברואר 2012 בטדי.

    * מכבי תל אביב סופרת כבר 24 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה. בדרך לעונה נקייה מהפסדים?

    * מכבי תל אביב ניצחה בשבעה משמונת משחקי הבית שלה העונה, עם הפרש שערים 2:24.

    * בית"ר ירושלים ללא הפסד בשבעת משחקי הליגה האחרונים, כשבחמישה מהם שמרה על שער נקי. לפני זה ספגה הקבוצה ב-17 משחקי ליגה ברצף.

    * שלושת משחקיה האחרונים של בית"ר לא הוכרעו. ארבע תוצאות תיקו רצופות? זה לא קרה לה מאז דצמבר 2012, אז הראשון מבין ארבעת המשחקים היה 1:1 מול מכבי תל אביב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 11830

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully