וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב נגד המנצחת בין מכבי חיפה לבני סכנין

קרב גדול מסתמן כבר ברבע הגמר, הצהובים יארחו את הגומלין. מ.ס. כפר קאסם מליגה א' תפגוש את הפועל חדרה, הפועל עפולה מהלאומית מול בני יהודה, מכבי נתניה מול מכבי פתח תקוה. המשחקים ייערכו בשיטת בית וחוץ, ב-6 וב-27 בפברואר

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

שלב שמינית גמר גביע המדינה יגיע לסיומו רק ביום שלישי עם המשחק הדחוי בין בני סכנין למכבי חיפה, אבל כבר היום (ראשון) נערכה הגרלת רבע הגמר בתא הכבוד באצטדיון רמת גן שקבעה - המנצחת במפגש הזה תפגוש את מכבי תל אביב ברבע הגמר. את המשחק הראשון תארח המנצחת בין מכבי חיפה לסכנין, ואילו הגומלין ייערך בנתניה.

המשחקים:
הפועל עפולה - בני יהודה
מ.ס כפר קאסם - הפועל חדרה
בני סכנין/מכבי חיפה - מכבי תל אביב
מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה

כמו בארבע השנים הקודמות, גם הפעם שלב רבע הגמר ייערך בשיטת בית וחוץ שלמעשה מקטינה את הסיכוי של מ.ס. כפר קאסם, הסינדרלה מליגה א' דרום, ושל נציגת הלאומית הפועל עפולה, אם כי זו כבר הדיחה את מכבי פתח תקוה בשיטה הזו ברבע הגמר לפני ארבע שנים.

המשחק הראשון ברבע הגמר ייערך ב-5-6 בפברואר והגומלין בחלוף שלושה שבועות, ב-26-27 בפברואר.

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב מול מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב ייפגשו? מכבי תל אביב ומכבי חיפה/ברני ארדוב

בני סכנין/מכבי חיפה - מכבי תל אביב

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפגשו 14 פעמים במסגרת גביע המדינה, כאשר הדייט האחרון היה גמר 2016 בו ניצחו הירוקים 0:1. סך הכול עומד המאזן על 6:8 לזכות הצהובים.

ב-2016 פגשה מכבי תל אביב לאחרונה גם את בני סכנין בגביע, כאשר עברה אותה עם 2:3 במשחק הטעון בחצי הגמר. לפני כן, הקבוצות נפגשו גם ב-2007 ואז סכנין ניצחה 1:2 בהארכה בשמינית הגמר.

מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה

שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה בגביע בחצי הגמר ב-2014, אז מכבי נתניה ניצחה 1:2 והעפילה לגמר. גם בסיבוב ח' של הגביע ב-2009 הייתה זו נתניה שניצחה 0:1, אבל בסיבוב ח' ב-2006 מכבי פתח תקוה חגגה עם 0:2 בקופסה.

הפועל עפולה - בני יהודה

יהיה זה מפגש ראשון אי פעם בין הקבוצות במסגרת הגביע. בשבעה מפגשי ליגה (ארבעה בליגה א' בסוף שנות ה-50' ושלושה בלאומית ב-2014/15) עפולה לא הצליחה לנצח. בני יהודה ניצחה חמש פעמים ועוד שני משחקים הסתיימו בתיקו. עפולה, נציגת הלאומית היחידה, עלתה לחצי הגמר ההיסטורי שלה ב-2015 אחרי שעברה בצמד המפגשים ברבע הגמר את מכבי פתח תקוה מליגת העל.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל חדרה

נציגת ליגה א' היחידה, ברבע הגמר הראשון בתולדותיה, תפגוש את הקבוצה אותה ניצחה בפנדלים בפלייאוף של ליגה א' ב-2016 בגמר המחוזות. מי שהחמיץ שם את הפנדל היחיד של חדרה היה אסי גומה.

עוד באותו נושא

בגלל כר הדשא המוצף: משחק הגביע של בני סכנין מול מכבי חיפה נדחה ל-22 בינואר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל עפולה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ישחזרו את ההישג מ-2015? שחקני הפועל עפולה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully