וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזינס בהלם מ"האהבה המזויפת" לגולדן סטייט: "איך סטף ודוראנט סובלים את זה?"

סנטר הווריירס הופתע מהיחס החיובי שקיבל מאוהדי הקליפרס במשחק הקאמבק והודה: "יש עלינו מצלמות 24/7, לא אוהב את זה". וגם: פאריד בדרך ליוסטון, גאסול בדרך החוצה מממפיס?

עריכת וידאו: מתן חדד

אז איך זה מרגיש להיות חלק מהקרקס הנודד ששמו גולדן סטייט ווריירס? אם תשאלו את דמרכוס קאזינס, לא מדובר בחווה מרנינה במיוחד. הסנטר השנוי במחלוקת חזר הלילה (בין שישי לשבת) לפעילות אחרי כמעט שנה בחוץ בעקבות קרע בגיד אכילס, ערך הופעת בכורה במדי גולדן סטייט, הראה שהוא עדיין כוכב, אבל לא אהב במיוחד את קבלת הפנים האוהדת והחמה שהכינו לו אוהדי לוס אנג'לס קליפרס.

"זו האהבה הכי מזויפת שראיתי בחיים שלי. לא יודע איך סטף ו-KD שורדים את זה", אמר קאזינס לאחר המשחק בהתייחס לקריאות העידוד והסטנדינג אוביישן שקיבל מאוהדי היריבה - דבר שכבר קרה לא אחת כשמדובר בשחקני הווריירס, שעדיין נחשבים פופולריים ואהודים ברחבי ארצות הברית. קאזינס טען ש"יש על החבר'ה שלנו מצלמות כל יום, כל היום. עוקבים אחרי כל צעד של קרי ודוראנט, ואני לא אוהב את זה בכלל. אבל כנראה שצריך לבלוע את זה".

עוד בנושא

קאזינס חזר והרשים בניצחון גולדן סטייט, 12 נקודות והפסד לעומרי כספי
כספי וממפיס במגמות הפוכות: הסיטואציה ה"מבאסת ומשוגעת" של הישראלי
נתונים לוויכוח: השיאים המדהימים שעשויים להישבר בעונת ה-NBA הזו

דמרכוס קאזינס, גולדן סטייט ווריירס מטביע. רויטרס
הוא מטביע, ואוהדי היריבה מריעים. קאזינס/רויטרס

בין אם קאזינס אוהב את תשומת הלב התקשורתית או לא, איתו גולדן סטייט נראית אימתנית עוד יותר. הלילה הוא פתח בחמישייה לצד סטף קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט ודריימונד גרין, ובכך נרשם אירוע מכונן: לראשונה מזה 42 שנה, פתחו באותה קבוצה חמישה שחקנים שנבחרו לאולסטאר בשנה שלפני כן.

במהלך המשחק נראה היה ששחקני הווריירס עושים מאמץ מיוחד כדי לגרום לקאזינס להרגיש בנוח וחלק מהקבוצה. דוראנט סידר לו אסיסט בדקה הראשונה של המשחק, והוא סיים בדאנק עוצמתי שהראה שהאתלטיות שלו נפגמה רק באופן חלקי בעקבות הפציעה הקשה שעבר. בהמשך נשרקו לחובתו שלוש עבירות תוך ארבע דקות, ואחרי אחת מהן דריימונד גרין התווכח עם השופט וספג עבירה טכנית.

בסופו של דבר, כשיצא בשש עבירות עם שורה סטטיסטית של 14 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 3 מ-4 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-15 דקות בלבד, שחקני הווריירס חיבקו איתו וחגגו איתו על הספסל.

"הוא נראה טוב", אמר סטיב קר המרוצה, "אני חושב שהתנועה שלו נראתה די טוב, והוא נראה חזק למדי. ברור שהכושר שלו חייב להשתפר, וגם קבלת ההחלטות שלו בהתחשב בכך שספג שש עבירות ב-15 דקות, אבל בסך הכל התרשמתי מאוד לטובה".

הווריירס, שבאופן מסורתי קיבלו בשנים האחרונות תרומה מועטה מעמדת הסנטר, יודעים שאפילו בכושר חלקי קאזינס הוא פתרון מצוין. השורה הסטטיסטית שהעמיד היום כבר מהווה שיפור משמעותי של המספרים שהקבוצה מקבלת מהסנטרים שלה לאורך העונה (6.5 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע). קר הדגיש שלמרות היכולת הטובה של קאזינס ולמרות שנראה אתלטי ומהיר כמעט כמו פעם, המסר המרכזי מהמשחק הוא ש"התהליך עדיין לא הסתיים, הוא רק בנקודת האמצע. עברה שנה מאז הפציעה שלו, הוא עבר שיקום ממושך, אבל מבחינתנו הוא נמצא עכשיו במשהו דומה למחנה אימונים. ייקח לו זמן להרגיש בנוח בקבוצה ועל המגרש בכלל".

עוד באותו נושא

קאזינס חזר והרשים בניצחון גולדן סטייט, 12 נקודות והפסד לעומרי כספי

לכתבה המלאה
קנת' פאריד, ברוקלין נטס. AP
חיזוק מסקרן לרוקטס. פאריד/AP

עוד חדשות מרחבי ה-NBA

* יוסטון ממשיכה להתחזק לקראת הישורת האחרונה של העונה הרגילה, בתגובה למכת הפציעות שלה. על פי ESPN הרוקטס יחתימו בקרוב את קנת' פאריד, שסיכם על שחרורו מברוקלין במהלך הלילה. פאריד אמור להיכנס ישירות לחמישייה של הקבוצה כדי למלא את הוואקום שנוצר בעמדת הסנטר בעקבות הפציעה של קלינט קאפלה, שייעדר בחודש הקרוב.

* אחרי עוד הפסד, האם ממפיס בדרך לזעזוע? הסקופיסט שאמה צ'ראניה דיווח הלילה ב"אתלטיק" שמארק גאסול ומייק קונלי נפגשו השבוע באופן חריג עם בעלי הגריזליס רוברט פארה, ועל הפרק אף הועלתה האפשרות שאחד מהשניים - ובמיוחד גאסול שיכול להשתחרר מחוזהו בסיום העונה - יועבר בטרייד. בנוסף, ייתכן שבעקבות השיחה על מצבה של הקבוצה, שהפסידה 10 מתוך 11 המשחקים האחרונים כולל הלילה לבוסטון, יעזבו שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully