וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו סוגר חשבון עם ראשי מנצ'סטר יונייטד ופול פוגבה

הפורטוגלי סיפק הופעה פומבית ראשונה מאז הפיטורים, יצא נגד תרבות הניהול של יונייטד והפיכתו של פוגבה "גדול יותר מהמועדון"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו דיבר הערב (חמישי) באופן פומבי לראשונה מאז פוטר למנצ'סטר יונייטד, כשהתארח באולפן של "ביין ספורטס" וסגר חשבון עם האנשים שגרמו לסיום תפקידו במעדון המפואר.

"אנחנו כבר לא בעידן בו המאמן חזק מספיק כדי להתמודד ולנהל מערכת יחסים של חינוך ולעתים עימותים עם שחקנים שלא מתנהגים כמו מקצוענים", אמר "המיוחד". "מועדון זקוק לבעלים או נשיא, מנכ"ל או מנהל ספורטיבי או טכני, ואז מנג'ר. זה מבנה שיכול להתמודד עם כל הבעיות שהכדורגל המודרני מציג בפנינו".

בכך, למעשה, שלח מוריניו חץ אל עבר אד וודוורד, סגן הנשיא של המועדון והמנהל בפועל, שכן ליונייטד אין עדיין מנהל ספורטיבי או טכני - תפקיד אותו היא מקווה לאייש בעתיד הקרוב. "מבחינתי", הוסיף מוריניו, "מועדון חייב להיות מאוד מאורגן כדי להתמודד עם מצבים שכאלה, בהם המאמן הוא האיש היחיד שמנסה לחנך את השחקנים".

לאחר מכן עבר מוריניו לבקר את פול פוגבה. "אלכס פרגוסון אמר פעם שהיום בו שחקן הופך חשוב יותר מהמועדון, להתראות. זה כבר לא ככה. צריך להיות איזון מסוים, והאיזון הזה צריך להתחיל ביחסים בין השחקנים והמנג'ר. המנג'ר שם כדי לאמן אותם, לא כדי לשמור על משמעת בכל מחיר. חייבים בסיס כלשהו שמגן על המנג'ר, ובו השחקנים לא ירגישו שהם מגיעים לסיטואציה בה הם חזקים יותר משהיו בעבר".

עוד בנושא:

תקדים צ'רישב יחזור? דיווח: ברצלונה שיתפה שחקן שלא כחוק בגביע
העברות בעולם - 17.1: צ'לסי סיכמה עם היגואין, מוראטה סגר באתלטיקו
בהגנה, בקישור, בהתקפה: ריאל מדריד הכי גרועה זה 20 שנה

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
עם מערכת מאורגנת יותר סביבו, הכל היה נראה אחרת? מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully