וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: רפאל נדאל טייל לשמינית הגמר, שראפובה הדיחה את ווזניאקי

השור הספרדי ניצח בשלוש מערכות את דה מינור המקומי ויפגוש את תומאש ברדיך, אלופת העונה שעברה הודחה. גם פדרר טייל לשמינית

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך גם אצל הגברים וגם אצל הנשים. אצל הנשים קיבלנו מפגש מסקרן שבו מריה שראפובה הדיחה את האלופה קרוליין ווזניאקי. אצל הגברים רוג'ר פדרר ניצח בקלות את טיילור פריץ ועלה לשמינית הגמר, בעוד רפאל נדאל טייל גם הוא מול אלכס דה מינור המקומי ויפגוש את ברדיך בשמינית הגמר.

עוד בנושא:

סיפורו של התקווה הגדולה של הטניס האוסטרלי, אלכס דה מינור
גרבינייה מוגורוסה ניצחה את ג'ו קונטה במשחק שנגמר ב-3:15 בלילה

רוג'ר פדרר. רויטרס
עדיין לא שמט מערכה. פדרר/רויטרס

גברים

רוג'ר פדרר זכה בטורניר בשנתיים האחרונות ושש פעמים בסך הכול בטורניר היוקרתי. בינתיים הוא נראה טוב מאוד גם השנה וגם אחרי המשחק הבוקר מול טיילור פריץ האמריקאי (50 בעולם) הוא נותר מושלם מבלי לשמוט אף מערכה. השוויצרי היה דומיננטי מול האמריקאים וניצח בתוך פחות משעה וחצי 2:6, 5:7, 2:6. השוויצרי יפגוש בשמינית הגמר את סטפנוס ציציפאס היווני (14) שניצח את ניקולוז בסילאשווילי (19) 3:6, 6:3, 6:7, 4:6.

רפאל נדאל, שזכה בטורניר ב-2009, לא שיחק מאז אליפות ארצות הברית בשנה שעברה, אבל בינתיים נראה מצוין בטורניר ועוד לא שמט מערכה. היום הוא ניצח די בקלות את אלכס דה מינור בן ה-19, התקווה המקומית שקרס תחת הלחץ ולא נתן פייט לספרדי בשתי המערכות הראשונות, אבל הקשה עליו במערכה השלישי עד שנדאל התעשת וניצח 1:6, 2:6, 4:6 בתוך שעתיים ו-20 דקות. נדאל ויתמודד בשמינית הגמר נגד תומאש ברדיך שניצח את דייגו שוורצמן (18) 7:5, 3:6, 5:7, 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוברטו באוטיסטה אגוט. רויטרס
הקמפיין החלומי שלו נמשך. באוטיסטה אגוט/רויטרס

פרננדו ורדסקו הספרדי כבר בן 35, אבל עדיין שומר על כושר מצוין ומצב פיזי נהדר והוא מדורג במקום ה-28 בעולם. הוא פגש היום יריב מוכר מאוד בדמותו של מארין צ'יליץ' הקרואטי (7 בעולם), והשניים סיפקו לנו את אחת מהמשחקים המסקרנים ביותר של הטורניר עד כה. בתום ארבע שעות ו-22 דקות, צ'יליץ' הצליח לצאת עם ידו על העליונה עם 6:4, 6:3, 1:6, 6:7 (8), 3:6. הוא יפגוש בשמינית הגמר את רוברטו באוטיסטה אגוט (22) שממשיך את הטורניר המצוין שלו וניצח את קארן חצ'אנוב (10) 4:6, 5:7, 4:6.

גריגור דימיטרוב המדורג 20 לא התקשה יותר מדי מול תומאס פביאנו וניצח אותו 6:7, 4:6, 4:6. הבולגרי יפגוש בשלב הבא פרנסס טיאפו האמריקאי המפתיע שחזר מהקבר מול אנדראס ספי וניצח 7:6, 3:6, 6:4, 4:6, 3:6.

מריה שראפובה. רויטרס
ניצחון גדול מול ווזניאקי. שראפובה/רויטרס

נשים

אלופת השנה שעברה קרוליין ווזניאקי צלחה שני סיבובים בלי יותר מדי בעיות והאריכה את רצף הניצחונות שלה במלבורן לתשעה, אך הבוקר נתקלה במריה שראפובה בפעם ה-11 בקריירה והודחה מהטורניר עם הפסד 6:4, 4:6, 6:3. הרוסייה בת ה-31 ניצחה את ווזניאקי בשישה מעשרת המפגשים הקודמים ביניהן כשהאחרון היה אי שם במדריד 2015 ועל חימר והמשיכה את המומנטום עם ניצחון בתוך קצת פחות משעתיים וחצי. שראפובה תשחק בשמינית הגמר נגד אשלי בארטי (15), שניצחה את מריה סאקרי 5:7, 1:6.

מי שנעלה את יום המשחקים במגרש המרכזי הייתה אנג'ליק קרבר, אלופת הטורניר מ-2016 והמדורגת שנייה, שגברה 1:6, 0:6 על קימברלי בירל האוסטרלית בת ה-20, שהפתיעה בעקנ בעצם הגעתה לשלב זה. קרבר תפגוש בשמינית הגמר את דניאל קולינס שהפתיעה עם 3:6, 2:6 קל על קרולין גרסיה הצרפתיה המדורגת 19. סלואן סטיבנס (5) נאלצה להזיע עד שניצחה את פטרה מארטיץ' (31) 6:7,6:7. סטיבנס תפגוש בשלב הבא את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה שטיילה מול אלכסנדרה ססנוביץ' עם 0:6, 3:6.

ארינה סבאלנקה הבלארוסית, שמדורגת 11 בטורניר והיתה מסומנת כמי שיכולה להגיע בו רחוק מאוד, הפסידה במפתיע לאמנדה אניסימובה האמריקאית 6:3, 6:2 בתוך קצת יותר משעה. אניסימובה, ילידת אוגוסט 2001, היא הטניסאית האריקאית הכי צעירה שמעפילה לשמינית גמר של טורניר גרנד סלאם מאז סרינה וויליאמס שהעפילה לשמינית גמר רולאן גארוס ב-98. היא תפגוש בשמינית את פטרה קביטובה (8) שניצחה את בלינדה בנצ'יץ' 1:6, 4:6.

אמנדה אניסימובה. רויטרס
לסרינה וויליאמס יש כבר יורשת. אניסימובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully