וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המשחק בשבת חשוב מאוד, יש לנו עדיין מטרות בליגה"

17.1.2019 / 16:50

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ולא הגיב לפרשת שיר צדק. מיגל ויטור: "ברור שלא ציפינו להיות במצב הזה עכשיו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ימים לא קלים עוברים על הפועל באר שבע. ההדחה הכואבת מהגביע על ידי מכבי נתניה כמעט חיסלה את העונה לאלופה, שתצטרך כעת להיאבק על מקומה באירופה בעונה הבאה דרך הליגה. אם לא די בכך, הגיעה סערת שיר צדק ששוחרר מהקבוצה ופרסם הבוקר (חמישי) פוסט בפייסבוק שבו ביקר את באופן שבו שוחרר מהקבוצה ועל הדרך שבה הקבוצה הציגה את שחרורו. בתגובה, פרסמה באר שבע הודעת נגד חריגה בה ביקרה את צדק. הערב ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים עם ברק בכר ומיגל ויטור.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע, בן ביטון שחקן הפועל באר שבע, אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים. אסף חיינוביץ', מערכת וואלה!
ברק בכר/מערכת וואלה!, אסף חיינוביץ'

על הפוסט של שיר צדק אמר בכר: "אני חושב שהמועדון הגיב בצורה חד משמעית בנושא הזה, ומעבר לזה אין לי מה להוסיף.מה שמעניין אותנו זה המשחק ביום שבת. על המשחק בשבת מול פתח תקוה. ה
תוצאות פחות טובות, אנחנו מודעים לזה ומנסים לחזור למסלול הניצחונות. במשחק האחרון לא שיחקנו טוב. המטרה היא להשיג ניצחון ותוצאה טובה.

"אני מרים את השחקנים כמו שאני עושה אחרי כל משחק. נותן להם את התחושה שאני מאמין בהם ובמערכת. אני מרגיש שהשחקנים עושים הכול כדי לצאת מזה. מאמין בצוות, מאמין בעצמי ומאמין בשחקנים".

בכר הוסיף: "המשחק בשבת הוא מאוד מאוד חשוב ויש לנו עוד מטרות בליגה. ברור שההפסד האחרון היה מאכזב. ברור שההפסד כואב יותר כי זה גביע, בטח בצורה שזה נעשה, בפנדלים. אבל אנחנו לומדים איך להתמודד עם אתגרים. זה מחזק שיש לי תמיכה כזאת וחיבור מצוין. אני מרגיש תמיכה, גם אלונה עושה הכל כדי לתת לנו כלים, יציבות כדי לצאת מהמצב הזה. הם יודעים שאנחנו נתגבר על זה".

בכר נשאל לגבי דיא סבע וג'ון אוגו שעשויים לעזוב ואמר: "אני לא מרגיש בעיה מבחינת השחקנים. ג'ון עדיין חלק מאיתנו גם דיא, הם כרגע איתנו ומבחינת גישה אין בעיה, הם בסדר גמור". בכר נשאל אם הוא חושב שיש בעיות בחדר ההלבשה של הקבוצה ואמר: "אני מרגיש שחדר ההלבשה בסדר גמור. השחקנים עובדים על לעשות הכל. הם נפגשים ומדברים על זה שהם רוצים לעשות שינוי".

מיגל ויטור אמר לקראת המשחק בשבת: "אנחנו מסתכלים עכשיו קדימה רק על המשחק הבא. היו לנו כבר אכזבות העונה. לא ציפינו להיות במיקום הזה בשלב הזה. אבל הכי חשוב שנעבוד כדי לצאת מהסיטואציה הזו"

עוד באותו נושא

שיר צדק תקף את הפועל באר שבע, שהגיבה: "התנהל בצורה לא מקובלת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully