וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים: החזרה של ג'רמי פארגו תסדר את הקבוצה

17.1.2019 / 9:00

הצהובים יעלו למשחק נגד ברצלונה בידיעה שניצחון עשוי לקרב אותם מאוד למקום השמיני. הגארד ישוב לשחק ביורוליג אחרי שלוש שנים ושבעה חודשים. מייקל רול: "החזרה שלו היא אנחת רווחה לכולנו, אם לא נטפל בעניינים בבית, הניצחון במוסקבה יהיה פחות משמעותי"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי) את ברצלונה ביד אליהו במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג (21:05, שידור ישיר ב-5SPORT) עם תקווה גדולה. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שבעה ניצחונות מול 11 הפסדים ביורוליג, אבל אחרי הניצחון הגדול על צסק"א מוסקבה בחוץ, ובידיעה שאם יצליחו להמשיך את המומנטום החיובי ולנצח את הקטאלנים הם יהיו קרובים מאוד לעלות למקום השמיני שמוביל בסיום העונה לפלייאוף.

עוד בנושא
ספרופולוס לפני ברצלונה: "משחק קריטי, ג'רמי פארגו יוכל לסייע לנו"
חמישי ביורוליג: מכבי תל אביב תחזיק אצבעות לצסק"א מוסקבה
מכבי תל אביב הודיעה: נמרוד לוי שוחרר מהקבוצה

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם בלי לשחק, נותן אנרגיות מחודשות. פארגו/ברני ארדוב

במכבי ערכו אמש אסיפת וידאו ארוכה מהרגיל, כשהצוות המקצועי עובר על הדברים המיוחדים שיש לעצור בברצלונה כדי לנצח את הקבוצה שנמצאת במומנטום נהדר. בקבוצה יודעים כי אחד האספקטים החשובים יהיה לעצור את הגארדים שמניעים את הקבוצה - קווין פאנגוס ותומא הרטל - כששניהם מציגים העונה יכולת מצוינת ויכולים לייצר לא מעט בעיות להגנה של הצהובים.

"אם לא נטפל בעניינים בבית אז הניצחון בחוץ יהיה פחות משמעותי", אמר מייקל רול, "זה היה ניצחון קבוצתי נהדר במוסקבה, חייבים לשחק בצורה דומה כדי להשיג ניצחון בבית". רול הוסיף ש"אני מקווה שיהיה לנו שבוע עוד יותר טוב,שני ניצחונות בשבוע זה תמיד דבר טוב, אנחנו משחקים טוב כרגע ומקווים להמשיך ככה נגד ברצלונה. יש להם הרבה כישרון, אז אין שחקן אחד שחייבים לעצור, הם מוכשרים בכל עמדה".

רול התייחס לסיכויי הצהובים להגיע להצלבה ואמר: "אנחנו תמיד אומרים שאנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק. אם ניצור רצף ניצחונות זה יהיה נהדר. נתרכז במשחק הנוכחי, לא מודאגים מהעבר או העתיד, המשחק הקרוב הוא המפתח. חייבים להמשיך לשחק כקבוצה. כולם היו מאוחדים, מהספסל עד היציעים, וחייבים להמשיך עם זה".

מי שאמור לקבל היום דקות ראשונות ביורוליג מאז ההדחה של מכבי תל אביב בסדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה באפריל 2015 הוא ג'רמי פארגו, שחזר השבוע לאימונים אחרי שלושה חודשים של היעדרות. במכבי מעודדים מאוד מהתוספת של פארגו. "החזרה של פארגו היא אנחת רווחה לרבים מאיתנו", הודה רול, "זה יאפשר לי לשחק יותר בכנף, ישים אותי בעמדה יותר מוכרת וכולנו אוהבים לשחק עם ג'רמי".

עוד באותו נושא

יאניס ספרופולוס: "משחק קריטי, ג'רמי פארגו יוכל לסייע לנו"

לכתבה המלאה
מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כולם היו מאוחדים, מהספסל עד היציעים, וחייבים להמשיך עם זה". רול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully