וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "משחק קריטי, ג'רמי פארגו יוכל לסייע לנו"

16.1.2019 / 17:15

מאמן מכבי תל אביב החמיא לברצלונה לפני המשחק הביתי ביורוליג (ה', 21:05, ספ' 5) והתייחס להתקדמות של זוסמן. פארגו יקבל דקות מועטות, טיוס: "הוא תוספת חשובה"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב תקווה להמשיך את המומנטום שלה ביורוליג כשתארח מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) את ברצלונה ביד אליהו. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שבעה ניצחונות מול 11 הפסדים, כשהם במרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום השמיני בטבלה שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף, ואחרי הניצחון הגדול על צסק"א מוסקבה בחוץ ביום שישי האחרון.

הלחץ שנמצא על הצהובים במשחק הנוכחי הוא לחץ מסוג אחר. אם אחרי הניצחון על בודוצ'נוסט היה ניתן לחשוב כי המשחק מול ברצלונה הוא משחק שללא ניצחון בו הקבוצה של יאניס ספרופולוס לא תוכל להעפיל לפלייאוף, כעת ההרגשה היא כי ניצחון על הקטלאנים יקפיץ את מכבי תל אביב ויהפוך את הסיכויים הלא ריאלים מלפני קצת יותר משבוע, לממשיים ביותר. הפסד, מצד שני, יקלקל את הניצחון היפה מהשבוע שעבר, ולמעשה יקזז אותו.

ג'רמי פארגו צפוי להשתלב ברוטציה עם דקות מועטות נגד ברצלונה, כשבמכבי רוצים להכניסו בהדרגה לעניינים. בקבוצה מקווים כי בדרבי ביום ראשון יוכל הגארד לראות יותר דקות משחק. לאחר שנמרוד לוי שוחרר מהקבוצה נותר לצהובים רק שחקן אחד שלא יתלבש למשחקי היורוליג, כשככל הנראה יהיה זה דני אבדיה הצעיר.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
בונה על האנרגיה ועל האוהדים. יאניס ספרופולוס/לירון מולדובן

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב, אמר במסיבת העיתונאים לקראת ברצלונה: "זה משחק חשוב וקשה מאוד. יש להם חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג והם מוליכים את הליגה, כך שהם בסדרה נהדרת. יש להם שחקנים טובים בכל עמדה, סגל מצוין והם משחקים כדורסל איכותי. נצטרך להיות מרוכזים ולהתמקד בתוכנית עליה עבדנו באימונים. אנחנו רוצים לשחק עם אנרגיה גבוהה וסומכים על האוהדים שימלאו את ההיכל ויתמכו בנו במשחק הקשה שמצפה לנו".

על ג'רמי פארגו אמר המאמן: "הוא יכול לשחק, אבל אני לא יודע כמה דקות יוכל לעמוד באינטנסיביות הזו. הוא לא יוכל לשחק יותר מדי, כולם מבינים את זה אחרי שלושה חודשים שלא שיחק. הוא בכושר מספיק טוב כדי לסייע לנו. אני מאמין בכל השחקנים שלי וחושב שיש לנו סגל טוב מאוד בו כל אחד יכול לתרום להצלחת הקבוצה. כל אחד יכול לעלות גם בחמישייה, זה חלק מהפילוסופיה שלי".

על יובל זוסמן: "הוא שחקן טוב מאוד ויש לו את הפוטנציאל לשחק ברמות האלה. כולנו רוצים לעזור לו לשפר את המשחק שלו כדי שיוכל להתמודד ברמה הכי גבוהה, אני לא חושב שרק מול צסק"א הוא שיחק טוב אלא גם במשחקים קודמים. זה כנראה היה המשחק הכי טוב שלו ונקווה להמשכיות".

על שחרורו של נמרוד לוי: "נמרוד החליט לעזוב, אני חשבתי שיהיו לו הזדמנויות לשחק והוא חשב אחרת. אני מכבד את הדעה שלו ואנחנו ממשיכים הלאה".

אלכס טיוס הוסיף: "לא חושב על כמות החסימות שלי, רק צריך לעשות הכנה טובה, אימון טוב עם הקבוצה ולהיות מוכן למשחק מחר. נצטרך מאמץ קבוצתי מול הגבוהים שלהם, ואם נעשה את זה מבחינה הגנתית אז מצבנו יהיה טוב מחר. החזרה של פארגו חשובה, הוא שחקן מנוסה ופליימייקר מצוין שיכול גם לקלוע. הוא נשק נוסף עבורנו".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הודיעה: נמרוד לוי שוחרר מהקבוצה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. לירון מולדובן
אינטנסיביות אחרת. ג'רמי פארגו/לירון מולדובן

ברצלונה ניצחה בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה נגד מכבי תל אביב, כשהניצחון היחיד מאז מרץ 2015 הגיע בעונה שעברה, כששתי הקבוצות כבר היו די מחוץ לתמונת העלייה לשלב הבא. בסיבוב הראשון ניצחה הקבוצה של סבטיסלב פסיץ' 58:74, במשחק ממנו נעדר טאריק בלאק. הקטלאנים נמצאים במומנטום פנטסטי עם שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל חמישה ניצחונות יורוליג שהקפיצו אותם למקום השישי בטבלה, מרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום הרביעי שנותן יתרון ביתיות בפלייאוף.

מתוך FASTBREAK, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully