וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בודוצ'נוסט היממה את ריאל מדריד, ז'לגיריס חזרה לנצח

הקבוצה של לאסו ספגה 73:60 במונטנגרו, שאראס קטע רצף של ארבעה הפסדים עם 69:82 על פנאתינייקוס. באסקוניה ניצחה, הטבלה עדיין צפופה

נוריס קול בודוצ'נוסט. מגד גוזני
הוביל את בודוצ'נוסט לניצחון יוקרתי. נוריס קול/מגד גוזני

המחזור ה-19 ביורוליג ננעל היום (שישי) עם ארבעה משחקים. בראשון, אנאדולו אפס גברה בקלות על דרושאפקה החלשה. בהמשך קיבלנו הפתעה גדולה כשבודוצ'נוסט הפתיעה בביתה את ריאל מדריד, וז'לגיריס קובנה של שאראס חזרה לנצח כשגברה בבית על פנאתינייקוס. המחזור הסתיים עם ניצחון של באסקוניה על מילאנו, שממשיך את הצפיפות הגדולה בבטן הטבלה, כשבין המקום השביעי למקום ה-13 מפרידות שתי נקודות בלבד.

שחקן אנאדולו אפס בריאנט דאנסטון. GettyImages
דאנסטון ואנאדולו לא התקשו מול דרושאפקה החלשה/GettyImages

אנאדולו אפס - דרושאפקה 68:82

הקבוצה של ארגין עתמאן לא התקשתה יותר מדי מול נמושת היורוליג, ששמרה על מאזן עגום של שני נצחונות בלבד ב-19 משחקים. אנאדולו, שהגיעה עם מומנטום טוב של שלושה ניצחונות גדולים ברציפות, פתחה טוב יותר וירדה להפסקה ביתרון של 20 נקודות, 25:45, שדי סגר את הסיפור. ברבע השלישי ההפרש רק הלך וצמח והגיע בשיאו ל-29. ברבע הרביעי אנאדולו הורידה את הרגל מהגז, איפשרה לאורחים לצמצם טיפה אבל זה לא שינה דבר. אדריאן מורמן הוביל את רשימת הקלעים של האורחים עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
הבלאנקוס הפסידו במונטנגרו. פאבלו לאסו מתוסכל/GettyImages

בודוצ'נוסט - ריאל מדריד 60:73

במשחק שהוגדר כקשה עד בלתי אפשרי נגד קבוצה שניצחה בשבעה משומנת המשחקים האחרונים שלה במפעל, המונטנגרים הצליחו להמם פעם נוספת את אחת מענקיות היבשת ולהשיג ניצחון חמישי העונה. וזה לגמרי מגיע להם: בודוצ'נוסט שמרה את האורחים על 28 נקודות בלבד במחצית הראשונה, ורצה ליתרון דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-15 ברבע השלישי. ברבע הרביעי אלופת היורוליג לא הצליחה להתקרב, והמונטנגרים חגגו ניצחון גדול נוסף אחרי שהיממו כבר את צסק"א מוסקבה וברצלונה במגרשם הביתי. נוריס קול הוביל עם 14 נקודות ו-7 אסיסטים, גוגה ביטאדזה המצוין עזר לו עם 13 ו-10 ריבאונדים וגם קוטי קלארק בלט עם 12 ו-12 ריבאונדים.

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. רויטרס
חזר לנצח. שרונאס יאסיקביצ'יוס/רויטרס

ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס 69:82

ניצחון חשוב לקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שקטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים נגד פאו הלא יציבה. האורחים דווקא פתחו טוב יותר, והשאירו את הקבוצה של שאראס על 13 נקודות בלבד ברבע הראשון. המארחים נגסו בהפרש, וברבע השלישי עלו ליתרון אותו הפכו לדו ספרתי ברבע הרביעי בדרך לניצחון נוח. ארון וייט הוביל את קלעי ז'לגיריס עם 15 נקודות, מאריוס גריגוניס הוסיף 13. דשון תומאס בלט בשורות פאו עם 14 נקודות. שון קילפטריק ערך בכורה ביורוליג בשורות היוונים, קלע 11 נקודות (4 מ-12 מהשדה) והוסיף 6 ריבאונדים ב-30:31 דקות.

ונסן פוארייה שחקן באסקוניה. קובי אליהו
פוארייה ובאסקוניה חיזקו את מעמדם בקרב על מקום בשמינייה/קובי אליהו

באסקוניה - מילאנו 75:80

באסקוניה לא רק המשיכה במומנטום שלה ביורוליג, אלא גם ניצחה ב-5 הפרש והצליחה לייצר יתרון על האיטלקים (שניצחו אותם 90:93 בסיבוב הקודם) בצפיפות הגדולה בטבלה. האיטלקים כבר הוליכו ב-12 הפרש במחצית הראשונה, אבל הבאסקיםהגיבו ברבע השלישי עם הגנה חזקה (10:20 ברבע) וספגו בסך הכל 26 נקודות במחצית השנייה. בדקות ההכרעה מרסליניו הוארטס בן ה-35, שנמצא בכושר קליעה מצוין, לקח פיקוד והוליך את קבוצתו לניצחון (13 נקודות), וינסנט פוארייה קלע 17. האיטלקים ספגו הפסד תשיעי ב-11 משחקיהם האחרונים, למרות 27 נקודות של מייק ג'יימס, שדווקא החטיא שתי קליעות שעונשין חשובות בשניות הסיום. באסקוניה ניצחה בשישה מתשעת המשחקים האחרונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully