וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 בלייפציג והגדילה את הפער בפסגה לשש

שער של אקסל ויטסל כבר בדקה ה-19 הנחיל לשוורים הפסד ביתי ראשון העונה ועזר למוליכה להגדיל את הפער מבאיירן. גלדבאך ניצחה 0:1 בלברקוזן

לאון גורצקה, שחקני באיירן מינכן. רויטרס
רגעים יפים, רגעים פחות יפים, העיקר הניצחון. באיירן/רויטרס

אחרי 25 ימים של פגרת חורף חזרה אמש (שישי) הבונדסליגה לפעילות עם משחק מסקרן בין הופנהיים לבאיירן מינכן, שבו האלופה הצליחה לחזור הביתה עם שלוש נקודות אחרי 1:3 חשוב וקשה, שהלחיץ מעט את המוליכה דורטמונד, אבל היא הצליחה להשיג 0:1 יקר מאוד בחוץ מול ר.ב. לייפציג ולהגדיל את הפער בצמרת בחזרה לשש נקודות. באייר לברקוזן הפסידה 1:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך השלישית בהופעת הבכורה של פטר בוס.

ניקו שולץ, שחקן הופנהיים. GettyImages
ספגו הפסד ראשון אחרי עשרה משחקי ליגה. הופנהיים ושולץ רק צימקו/GettyImages

הופנהיים - באיירן מינכן 3:1

אחרי משבר לא פשוט, הצליחו הבווארים לנעול את הסיבוב הראשון עם חמישה ניצחונות ברציפות במהלכם ספגו שער אחד בלבד, ובשישי בערב הצליחו להשלים עוד ניצחון קשה כדי לפתוח היטב את החלק השני של העונה ולצמק זמנית את הפער מבורוסיה דורטמונד המוליכה לשלוש נקודות. גיבור המשחק הוא לאון גורצקה, שכבש צמד חשוב: את הראשון כבש בדקה ה-34 בריבאונד, אחרי שנגיחה של לבנדובסקי נהדפה, ואת השני כבש בדקה ה-45, ממש לפני הירידה למחצית, כשהמארחת לחצה ובאיירן יצאה למתפרצת קטלנית, וגורצקה כבש תוך כדי גלישה אחרי בישול של אלבה כדי להוריד את הבווארים להפסקה ביתרון 0:2. הופנהיים המסוכנת, שהגיעה למשחק עם עשרה משחקי ליגה ללא הפסד, צימקה זמנית משער של ניקו שולץ (59), האלופה נלחצה לאחור ושוב נראתה חסרת ביטחון, המארחת הייתה קרובה לשוויון כשאיימה שוב ושוב על ההגנה של באיירן (מנואל נוייר סיפק הצלה גדולה בדקה ה-84 מנגיחה משלושה מטרים של גרליטש), אבל בדקה ה-86 לבנדובסקי סגר סיפור, כשדחק מקרוב מסירת רוחב של מולר.

עוד באותו נושא

שנת שמיטה: מנואל נוייר רוצה לשכוח את השנה הקשה בקריירה שלו

לכתבה המלאה
לאון גורצקה, באיירן מינכן. GettyImages
נקודות חשובות. גורצקה/GettyImages
אקסל ויטסל שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ויטסל ודורטמונד הצליחו להשיג ניצחון חוץ קשה עם הרבה מזל ויכולת נהדרת של רומן בורקי/GettyImages

ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 1:0

המארחת הגיעה למשחק עם מאזן בית אדיר העונה של שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, אבל עם פתיחת הסיבוב השני היא גם רשמה הפסד ביתי ראשון. המוליכה נאלצה להסתדר ללא ה-כוכב שלה העונה, מרקו רויס, שסבל מפציעה קלה במהלך פגרת החורף ולא הספיק לחזור בזמן כדי לקחת חלק במשחק. גם פאקו אלקאסר נכנס רק בדקה ה-79 כמחליף.

בדקה ה-19 דורטמונד כבשה. רפאל גריירו הגביה קרן משמאל, לוקאש פישצ'ק המשיך עם הראש לעבר אקסל ויטסל, שבעט טיל למשקוף ופנימה כדי לקבוע 0:1. אגב פישצ'ק, זה היה המשחק ה-200 שלו בבונדסליגה עבור דורטמונד והפעם הראשונה שהוא פותח בהרכב כקפטן. לייפציג לחצה והגיעה להזדמנויות רבות, אבל לא מצאה את הרשת, גם בשל הופעה נהדרת של שוער דורטמונד רומן בורקי.

מאמן באייר לברקוזן פטר בוס. רויטרס
יחפש נקודות ראשונות בשבוע הבא. בוס/רויטרס

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

דווקא אחרי שני ניצחונות ברציפות בליגה ושלושה בארבעת המחזורים האחרונים החליטה באייר לברקוזן לפטר את הייקו הרליך ולמנות את פטר בוס ההולנדי במקומו. בוס, שכשל בגדול בבורוסיה דורטמונד בעונה שעברה, קיבל משחק קשה לכבוד הבכורה שלו מול השלישית בטבלה, וינסה להוציא נקודות ראשונות בשבוע הבא, בחוץ מול וולפסבורג. אם לוקחים בחשבון גם את הג'וב הקודם שלו, הרי שמדובר במשחק ליגה תשיעי ברציפות ללא ניצחון עבור בוס (מהם תשעה הפסדים). אלסאן פלאה הכריע בדקה ה-37 עם בעיטה חדה ושטוחה וסידר לקבוצתו בסך הכל ניצחון חוץ שלישי העונה.

משחקים נוספים

שטוטגרט - מיינץ 3:2
לשטוטגרט: ניקולס גונסאלס (83), מארק אוליבר קמפף (85), למיינץ: סנטיאגו אסקיבאר (22), ז'אן מטטה (28), אלכסנדר האק (72)

איינטרכט פרנקפורט - פרייבורג 1:3
לפרנקפורט: סבסטיאן האלר (36), אנטה רביץ' (40), לוקה יוביץ' (45), לפרייבורג: נילס פטרסן (69)

אוגסבורג - פורטונה דיסלדורף 2:1
לאוגסבורג: ג'ונתן שמיד (64), לדיסלדורף: מרווין דוקש (45), בניטו רמאן (89)

האנובר - ורדר ברמן 1:0
לברמן: מילוש ראשיצה (32)

בורוסיה מנשנגלדבאך אלסאן פלאה. רויטרס
שער ניצחון. פלאה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully