וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה הרבע הכי טוב שראיתי": הווריירס באופוריה, קר התמוגג

האלופה חגגה בדנבר עם שיא של 51 נקודות ברבע הראשון, סטיב קר: "זה היה מהפנט". וגם: אמביד ובאטלר עקצו את מינסוטה. לברון ג'יימס יחמיץ עוד שני משחקים לפחות

עריכת וידאו: מתן חדד

חמישה משחקים בלבד נערכו הלילה ב-NBA, כמעט כולם הסתיימו בניצחונות מוחצים ובמשחקים חד צדדיים, אך עם כל הכבוד ליתר, את ההצגה הגדולה סיפקה גולדן סטייט האלופה שקטעה לדנבר רצף של 12 ניצחונות ביתיים עם 111:142 שהעלה אותה לראשות המערב על חשבון יריבתה. הווריירס שברו כמה שיאים במשחק הזה ובראשם כמובן 51 נקודות ברבע הראשון, הכי הרבה שקבוצה קולעת ברבע הזה. גולדן סטייט גם שברה שיא של 10 שלשות ברבע הזה. אגב, הווריירס כבר קלעו יותר מ-51 נקודות ברבע. זה קרה ב-1989 עם 57 נקודות ברבע השלישי מול סקרמנטו.

קווין דוראנט תרם רבות לרבע הראשון המושלם של קבוצתו עם 17 נקודות ללא החטאה (7 מ-7) ברבע הזה. קליי תומפסון הוסיף 13 וסטף קרי 12. אגב, קליי תומפסון שרשם כמה הטבעות במשחק הזה, סימס במהלך הראיון לזאזה פאצ'וליה על כך שהוא מוביל 1:11 במאזן ההטבעות ביניהם בתחרות פנימית שהם עורכים.

סטף קרי גולדן סטייט. AP
לא השאיר סיכוי לדנבר. סטף קרי/AP

"זה היה כדורסל יפהפה", אמר לאחר המשחק סטיב קר, "השחקנים הניעו את הכדור היטב, זייפו זריקות ושיחקו עם מטרה. זה היה סגנון יפה לעין ואגרסיבי באותו זמן. אנחנו תמיד מחפשים את האיזון הזה. אני לא זוכר רבע ראשון טוב יותר מזה, זה היה מופע מהפנט".

"היינו חייבים לפתוח בצורה חזקה מול קבוצה שמשחקת כל כך טוב באולם שלה", אמר סטף קרי, "לא ציפינו לקלוע 51 נקודות ברבע, אבל המטרה היתה לייצר כמה שיותר זריקות ולצבור ביטחון, זה היה כיף".

* ובינתיים, לברון ג'יימס ממשיך את תהליך השיקום שלו כשהוא קרוב לחזור לפרקט אחרי שפספס את 11 המשחקים האחרונים של הלייקרס מאז שנפצע באותו משחק בכריסמס מול גולדן סטייט. ריץ' פול סוכנו של לברון ושל עוד כמה שחקני על ב-NBA הודיע היום שהשחקן ייעדר מעוד שני משחקים לפחות. המשמעות היא שלברון לא ישחק גם מול אוקלהומה סיטי ומול יוסטון, שתיים מהקבוצות החזקות במערב, אך הוא עשוי לחזור למשחק המסקרן מול אותה גולדן סטייט שמולה הוא נפצע, משחק שייערך בסטייפלס סנטר ביום מרטין לותר קינג בעוד כשישה ימים. הלייקרס מחזיקה במאזן שלילי של 7:4 בלי לברון והיא נמצאת במצב גבולי במערב כשנכון לעכשיו היא מתחרה עם יוטה על המקום השמיני שמוליך לפלייאוף.

ג'ימי באטלר מינסוטה. רויטרס
הניצחון הכי מתוק שלו השנה. ג'ימי באטלר/רויטרס

עוד קבוצה שנתנה הצגה ענקית היא פילדלפיה שקלעה לא פחות מ-83 נקודות במחצית הראשונה ורמסה את מינסוטה 107:149. זה היה ניצחון מתוק במיוחד כמובן לג'ימי באטלר שפגש לראשונה את האקסית שלו מאז הטרייד ששלח אותו לסיקסרס במקום דאריו שאריץ' ורוברט קובינגטון.

"זה היה כל מה שחשבתי שיהיה", אמר באטלר לאחר המשחק, "ראיתי כמה פרצופים מוכרים. לא היה יותר מדי טראש טוק, לא חושב שמישהו דיבר אליי לא יפה אבל אני אוהב את העובדה שניצחנו אותם". באטלר לא נגרר לטראש טוק, אבל ג'ואל אמביד חברו לקבוצה דווקא כן. הסנטר הקמרוני ניסה להשתמש לשם שינוי בשיטות הטראש טוק השנונות שלו כדי להתקרב לחברו לקבוצה ג'ימי באטלר, כששלח עקיצה לעבר האקסית שלו. כזכור, באטלר כבר הספיק להפוך לדמות שנויה במחלוקת גם בפילדלפיה, אבל אמביד הזכיר לטימברוולבס וגם לחברו הסורר את אחת הפרשות המפורסמות שלו במיניאפוליס - בה השפיל את כוכבי הזאבים במשחק אימון פנימי בו נשלח לשחק לצד שחקנים מקצה הספסל - עם הציוץ הבא:

טבלה NBA. צילום מסך
טבלה NBA/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully