וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.1: ריאל מדריד פנתה לפיונטק, מוסא דמבלה בדרך לגוואנגז'ו R&F

גם אתלטיקו ודורטמונד בעקבות כוכב גנואה. קבאני: "לא יודע אם אמשיך לשחק אחרי תום החוזה שלי ב-2020". יאיא טורה יתאחד עם אחיו?

עריכה: מתן חדד

העברות

* בורוסיה דורטמונד החתימה את לאונרדו באלרדי, שחקן הגנה ארגנטינאי בן 19 שרשם חמש הופעות בקבוצת הבוגרים של בוקה ג'וניורס. פרטי העסקה עדיין לא פורסמו.

* לגאנס החתימה את המגן האוקראיני ואסיל קראבץ (21) על חוזה עד 2023, אחרי שרכשה אותו מלוגו בסכום של מיליון וחצי יורו.

* יוהאנס גייס, קשרה בן ה-25 של שאלקה, הצטרף כמושאל לקלן מהליגה השנייה עד לסיום העונה.

* מינסוטה יונייטד מה-MLS צירפה השוער אגוסטין רוסי, שמגיע בהשאלה לשנה וחצי מבוקה ג'וניורס. האמריקאים יוכלו לרכוש את הארגנטינאי בן ה-23 בסיום תקופת ההשאלה, בסכום של 12 מיליון דולר.

שמועות

* בסביבתו של קשישטוף פיונטק, כוכבה הגדול של גנואה, אישרו ל"אס" כי ריאל מדריד פנתה לחלוץ נבחרת פולין, אך עדיין לא הגישה הצעה רשמית לקבוצתו. גם אתלטיקו מדריד ובורוסיה דורטמונד בעקבותיו. גנואה צפויה להסכים למכור אותו תמורת 50 מיליון יורו, לכל הפחות.

* מוסא דמבלה יעבור בדיקות רפואיות בגוונגז'ו R&F של ערן זהבי, כך על פי "סקיי ספורטס".

* אדינסון קבאני הטיל פצצה כשאמר: "נכון לעכשיו אני מתכוון לסיים את החוזה שלי בפריס ואולי גם את הקריירה. לא יודע אם אמשיך לשחק אחרי 2020".

* בסקוטלנד מדווחים שיאיא טורה צפוי לעבור לסלטיק בהעברה חופשית. אם אכן ישלים את המעבר, טורה יתאחד עם קולו אחיו, שמחזיק בתפקיד מקצועי במועדון.

* קאלום האדסון אודוי יסרב לכל הצעה של צ'לסי ומעדיף לחכות עד שהחוזה שלו יסתיים, אם הקבוצה לא תשחרר אותו כבר החודש לבאיירן מינכן, שכבר הגישה לצ'לסי מספר הצעות על הקשר הכישרוני בן ה-18, כולל אחת בגובה 35 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה ממשיכה בחיפושיה אחר חלוץ נוסף לעיבוי הסגל, וכעת השם שעלה על הפרק הוא זה של פרננדו יורנטה בן ה-33 מטוטנהאם, שאיבד את מקומו ברוטציה של התרנגולים.

* צ'לסי הגישה לזניט הצעה של 27 מיליון ליש"ט עבור הקשר לאנדרו פארדס, כמחליף אפשרי לססק פברגאס.

* המרדף אחר אלברו מוראטה נמשך: חלוץ נבחרת ספרד לא רוצה להישאר בצ'לסי, וכרגע האופציה המועדפת עליו היא אתלטיקו מדריד.

* פול מארינר, חלוץ ארסנל לשעבר, טען ב-ESPN כי אדן הזאר "כבר אמר כן" לריאל מדריד ויעבור אליה בקיץ. לטענתו, העסקה סגורה כבר זמן רב וצ'לסי תקבל 150 מיליון ליש"ט עבור הכוכב הבלגי שלה.

* צ'לסי מעוניינת להחזיר לשורותיה את הבלם ההולנדי נתן אקה, אותו מכרה בקיץ 2017 לבורנמות' ב-20 מיליון ליש"ט. סעיף הקנייה בחזרה עומד על 40 מיליון ליש"ט.

* על פי "פריס יונייטד", יש הסכם בין פריס סן ז'רמן לפרנקי דה יונג, כאשר הקשר ההולנדי ירוויח כ-8 מיליון יורו בעונה הראשונה ושכרו יגדל מדי שנה. כעת נותר לאלופת צרפת להגיע לסיכום עם אייאקס. באנגליה טוענים כי גם טוטנהאם הצטרפה למרדף אחריו. "מונדו דפורטיבו" מדווח: דה יונג, הקשר המבוקש של אייאקס, מהסס אם להגיע לברצלונה לא רק בגלל עניינים כספיים, אלא בגלל שיקולים מקצועיים. דה יונג "לא קנה" את התוכנית שמכר לו אריק אבידת בביקור שלו בארסנל, מזהה עומס בקישור של ברצלונה כבר עכשיו, "וזה עוד לפני שראביו הגיע".

* אפרופו ראביו, פריס סן ז'רמן הודיעה כי אדריאן ראביו לא ייצא למסע לקטאר בגלל "סיבות משפחתיות", אבל מנסה למכור אותו כבר עכשיו. כזכור, הקשר סירב להאריך את חוזהו ויכול לעזוב בקיץ כשחקן חופשי. פ.ס.ז' רוצה למכור אותו ב-15 מיליון יורו, ומספר קבוצות מחכות לו, ביניהן באיירן מינכן (שכבר פנתה) וצ'לסי. הבעיה היא שאמו, הסוכנת שלו, לא מוכנה לוותר על מענק החתימה שלו (אם וכאשר יעבור כשחקן חופשי בקיץ), ומעדיפה לחכות.

* דורטמונד הגיעה לסיכום עם בורדו בנוגע להשאלתו של שינג'י קגאווה, אבל הקשר היפני לא ממהר להיענות להצעה מצרפת ומקווה לשחק בלה ליגה.

* ווסטהאם מתכוונת לנסות לרכוש את החלוץ קאלום ווילסון מבורנמות', אם מרקו ארנאוטוביץ' יעזוב את המועדון בחלון הנוכחי.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 13.1: פארדס בדרך לצ'לסי, בטשואיי עובר למונאקו

לכתבה המלאה
פרנקי דה יונג אייאקס. GettyImages
גם טוטנהאם בעקבותיו. פרנקי דה יונג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully