וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר: "דויד דה חאה הוא הטופ של הטופ". פוגבה עקץ את מוריניו

מאמן מנצ'סטר יונייטד הילל את השוער שלו, שסיפק 11 הצלות בניצחון על טוטנהאם. הצרפתי הבהיר: "אני נהנה מכדורגל, היה קשה לעשות את זה בשיטה הקודמת". פוצ'טינו המום מדה חאה

עריכה: מתן חדד

מנצ'סטר יונייטד המשיכה הערב (ראשון) ברצף הניצחונות שלה מאז מינויו של אולה גונאר סולשיאר, כשגברה 0:1 בוומבלי על טוטנהאם המדורגת שלישית ולמעשה ניצחה אותה בחוץ לראשונה מאז 2012. מרכוס רשפורד הכריע בדקה ה-44 מבישול מבריק של פול פוגבה, אבל איש המשחק היה דויד דה חאה, עם לא פחות מ-11 עצירות, חלקן אדירות במחצית השנייה שבה התרנגולים הפעילו מכבש על שערו.

שחקני מנצ'סטר יונייטד עם דויד דה חאה. GettyImages
חיבוק מהחברים. דויד דה חאה בסיום/GettyImages

המספרים

* סולשיאר השווה את שיא כל הזמנים של סר מאט באזבי האגדי, עם חמישה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה הראשונים שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד.

* כאשר סולשיאר קיבל את התפקיד, יונייטד פיגרה בשמונה נקודות אחרי ארסנל. כעת היא השתוותה אליה עם 41 נקודות לכל אחת במקום החמישי ורק שש פחות מהכרטיס לליגת האלופות.

* בחמשת משחקי הליגה תחת הדרכתו של סולשיאר, פוגבה תרם ארבעה שערים וארבעה בישולים. יותר מכל שחקן אחר.

* רשפורד כבש בשלושה משחקי ליגה ברציפות, לראשונה בקריירה שלו.

עוד באותו נושא

דויד דה חאה סיפק מופע נדיר, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את טוטנהאם

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כמו מאט באזבי. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

התגובות

אולה גונאר סולשיאר הילל את השוער שלו, שקבע שיא אישי במשחק בו לא ספג שער (עצר 14 כדורים ב-1:3 על ארסנל בדצמבר 2017): "הוא היה פנטסטי. כשאתה עושה 11 הצלות, זה הטופ של הטופ. אחת או שתיים מהן היו באמת גדולות, אבל הוא היה צריך לתפוס כמה כדורים", הוסיף בחיוך. "שיחקתי עם כמה שוערים פנטסטיים, יש לנו מסורת של שוערים ביונייטד והוא כל הזמן צומח ומתפתח. הוא ראוי לתואר איש המשחק היום".

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמנה של טוטנהאם, נותר גם הוא המום מההצגה של דה חאה בין הקורות: "אחרי ארבע שנים וחצי שלי כאן, אני חושב שהמחצית השנייה הייתה הכי טובה שטוטנהאם שיחקה. זה היה מדהים, ואני חושב שדה חאה עשה 11 עצירות, שזה בלתי ייאמן. כל הקרדיט מגיע לו".

פול פוגבה התייחס לשינוי ועקץ את מוריניו: "אני נהנה לשחק כדורגל, היה קשה לעשות את זה בשיטה הקודמת (של מוריניו) עם הטקטיקה ששיחקנו. אני אוהב להיות התקפי יותר, ללחוץ, לשחק גבוה. יכולת ההתגוננות היא לא התכונה החזקה שלי. בעמדה הנוכחית אנחנו מבינים אחד את השני ואני מרגיש הכי נוח. עוזר לי שנמניה מאטיץ' ואנדר הררה מאחוריי. אני יודע שמאטיץ' תמיד יהיה שם ואז אנחנו יכולים ללחוץ גבוה. אני יכול לבעוט, למסור, זה מה שאני עושה מאז שהמאמן הגיע. אני יודע שיש לי את הביטחון מאחור וזה נותן לי שקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully