וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא הפסידה ברמת גן, ניצחון חשוב לבני לוד

המוליכה פספסה הזדמנות לפתוח פער בפסגה כשאיבדה יתרון ב-2:1 מול הפועל רמת גן. מאיר כהן (69) ורז נחמיאס (85) הפכו אחרי שער של חיים איצרין (58). בן בן יאיר (3) סידר 0:1 ללוד על נס ציונה, שנחלה הפסד רביעי רצוף

צילום: שלומי גבאי. עריכה: מתן חדד

המחזור ה-19 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. המוליכה הפועל כפר סבא פספסה הזדמנות לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה, אחרי שהפסידה 2:1 בחוץ להפועל רמת גן. סקציה נס ציונה נחלה הפסד רביעי רצוף, 1:0 מול בני לוד, בעוד המפגש בין בית"ר תל אביב רמלה והפועל איכסל נדחה ליום שלישי בשל תנאי מזג האוויר.

*** עלי חטיב, שחקנה החדש של מכבי אחי נצרת, הורחק לשני משחקים בעקבות היריקה שלו כשחקן הפועל חדרה לעבר חברו לקבוצה לוסיו.

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:2

תוצאות משחקי יום שישי שיחקו לידיה של מובילת הטבלה, שהגיעה לאצטדיון רמת גן בידיעה כי ניצחון יעניק לה שלוש נקודות יתרון בפסגה וחשוב מכך: שש נקודות יתרון על פני הפועל קטמון, אותה תארח לקרב צמרת לוהט ביום ראשון הבא. אולם, למרות שחסרה את יובל אבידור, הקבוצה של ניר ברקוביץ' הצליחה לעשות מהפך ולנצח את כפר סבא בליגה שבה נראה שאף קבוצה לא באמת רוצה לעלות. חיים איצרין דווקא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-57, אבל כמו במשחק הבית מול הפועל פתח תקוה, רמת גן עשתה מהפך משער בכורה של מאיר כהן (69) ושער ניצחון של רז נחמיאס (85).

עוד באותו נושא

ליגה לאומית: משחק ליגה שביעי ללא ניצחון להפועל קטמון

לכתבה המלאה
עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
עוד הפסד ועוד אכזבה. עומר פדידה/מגד גוזני

בני לוד - סקציה נס ציונה 0:1

מאז החמישייה המדהימה בכפר סבא שהעניקה לה את אליפות הסיבוב הראשון, סקציה נס ציונה הפסידה בגביע והוסיפה עוד שלושה הפסדי ליגה רצופים. היום הרצף התארך והיא נותרה ללא נקודות בסיבוב השני. המארחת ירדה למקום הלפני אחרון בעקבות ניצחונה של הפועל פתח תקוה ביום שישי ועקפה אותה שוב עם ניצחון שהושג בזכות שער בכדור חופשי של בן בן יאיר כבר בדקה השלישית. הניצחון הזה קטע לקבוצה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון.

ויקטור מרעי שחקן בני לוד. מגד גוזני
ניצחון חשוב ללוד. ויקטור מרעי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully