וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: משחק ליגה שביעי ללא ניצחון להפועל קטמון

המחזור ה-19 בלאומית נפתח עם כמות שערים דלה: 0:0 לירושלמים מול עכו, הפועל פתח תקוה שוב חזרה מפיגור וניצחה 1:2 ברמת השרון

המחזור ה-19 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. במחצית קיבלנו מחזה יוצא דופן בו בכל המשחקים לא נכבש ולו שער אחד, ובסופו של דבר גם סיימנו עם מספר דל של ארבעה שערים בלבד בכל המגרשים. נצרת עילית נצמדה בפסגה להפועל כפר סבא כשבמאזנה 35 נקודות אחרי 0:0 בדרבי נגד אחי נצרת, הפועל קטמון רשמה משחק שביעי רצוף ללא ניצחון ב-0:0 הביתי נגד עכו והפועל פתח תקוה השיגה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 ברמת השרון.

ליאור זאדה, מאמן הפועל קטמון. שלומי גבאי
שכח איך זה מרגיש לנצח. ליאור זאדה/שלומי גבאי

הפועל קטמון - הפועל עכו 0:0

משחקי ליגה שביעי ללא ניצחון לירושלמים, שממשיכים בהידרדרות שלהם אך לשמחתם, בזכות חוסר היציבות של היריבות שלהם, הם עדיין מוצאים עצמם במקום השלישי ובמרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה. עכו, שנמצאת במגמת שיפור אחרי הניצחון המפתיע בגביע על מחזיקת הגביע הפועל חיפה, השיגה נקודה נוספת ועלתה למקום השמיני בטבלה אחרי המשחק החלש שהציגו הקבוצות באצטדיון טדי.

הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 0:0

מוטי איוניר, שמונה כמאמן במקום נג'ואן גרייב שהתפטר, עדיין לא ערך בכורה על הקווים של אחי נצרת מכיוון שחוזהו טרם עבר בבקרה. גם בלעדיו, אחי הצליחה להימנע מהפסד ב"דרבי" לנצרת עילית הלוהטת, שפיספסה הזדמנות לעלות לפסגה. למרות זאת, המארחים נצמדו למוליכה הפועל כפר סבא עם 35 נקודות במקום השני.

גל צרויה שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
סוף סוף ניצחון לאשקלון. גל צרויה/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - הפועל ראשון לציון 0:1

אשקלון הייתה בדרך למשחק ליגה שישי רצוף בלי שער זכות, אבל בתוספת הזמן היא קיבלה פנדל לא מוצדק אותו גל צרויה ניצל כדי להשיג שלוש נקודות חשובות אחרי 540 דקות בלי שער. אשקלון עלתה למקום החמישי כשבמאזנה 31 נקודות, ארבע נקודות פחות מהמוליכות הפועל כפר סבא והפועל נצרת עילית. ראשון לציון בתקופה רעה ורושמת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 2:1

אחרי ה-1:2 על קטמון, הפועל פתח תקוה שוב הראתה אופי וחזרה מפיגור כדי להשיג שלוש נקודות יקרות למאבקי התחתית. אחרי מחצית מאופסת, מוטי מלכה ניצל ערבובייה ודחק לרשת (57) כדי להעלות את רמת השרון ליתרון, אבל פתח תקוה לא ויתרה: רוי מליקה איזן (62) ודניאל שוורצבוים הפך עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה (68) כדי לסדר לאורחים ניצחון חשוב ביותר. הפועל פתח תקוה עלתה זמנית ולראשונה העונה מעל בני לוד למקום ה-14 בטבלה, אשר מוביל בתום העונה למבחני הירידה לליגה א'.

הפועל מרמורק - הפועל עפולה 1:0

אחרי מחצית מאופסת, התקפה יפה של האורחים הסתיימה אצל אדריאן רוצ'ט, שהעביר כדור רוחב לדוד כוכב שהרשית מקרוב (52). משחק ליגה חמישי רצוף ללא הפסד לעפולה, שבזכות הניצחון עלתה גם למקום השישי בטבלה עם 29 נקודות, מרחק שש נקודות מהמוליכה הפועל כפר סבא. נועלת הטבלה מרמורק לא הצליחה להמשיך את המומנטום אחרי ה-1:2 על נס ציונה במחזור הקודם, והיא תיאלץ לנסות למצוא נקודות במקום אחר על מנת לנסות והילחם על מקומה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully