וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "השחקנים שלי נהנים". מתן חוזז: "מכבי תל אביב פספסה אותי"

12.1.2019 / 20:21

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר ה-2:4 על מכבי פתח תקוה, המצטרף הטרי שכבש בבכורה: "רוצה כמה שיותר מספרים". מגמאדוב: "הטעויות פוגעות בביטחון, נצטרך לפגוע בחיזוק"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון ביתי ראשון מאז מחזור הפתיחה, כשחגגה עם 2:4 על מכבי פתח תקוה הקורסת, לה היה זה הפסד שלישי רצוף ומחזור שמיני ללא ניצחון. האדומים קיבלו שער יפה בכדור חופשי מהמצטרף הטרי מתן חוזז, כשלפניו היה שער עצמי של עומר דנינו וגולים של בן אז'ובל וראדו גנסארי. תאי בריבו כבש צמד למפסידה, שכבר מתגעגעת למנור סולומון שנמכר לשחטאר דונייצק וקרובה מאוד לקו האדום.

עוד בנושא:
מכבי נתניה קיבלה עזרה מיואב ג'רפי וניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
בני יהודה התקשתה ללא ירדן שועה וסיימה ב-0:0 מול הפועל רעננה
"מנור סולומון יכול להיות הישראלי הראשון ששווה 20 מיליון יורו"
ועכשיו לעבודה: האתגרים העומדים בפני מנור סולומון בשחטאר דונייצק

שרון מימר מאמן הפועל חיפה עם מקסים פלקושצ'נקו. אדריאן הרבשטיין
אסור להוריד את הרגל מהגז. שרון מימר/אדריאן הרבשטיין

שרון מימר, מאמן הפועל חיפה: "ניצחון ראשון שלי בבית, זה מאוד חשוב כי אנחנו חייבים נקודות ביתיות כדי להשיג את המטרות שלנו. התחלנו לא טוב, אבל השחקנים שלי נהנים על המגרש, ורק שיימשך ככה. אנחנו ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד, מתוכם ארבעה ניצחונות, המומנטום טוב והשחקנים יודעים שאסור לנו להוריד את הרגל מהגז. שטקוס עבר שבוע לא קל מבחינת אנרגיות, רצינו שינוח קצת ולא פחדנו כי גם רן קדוש שוער מצוין. נקבל החלטה כל פעם לפני משחק. מתן חוזז שחקן מצוין לליגה הזו, ידעתי מה אקבל ממנו ואני מקווה בשבילו ובשבילנו שימשיך ככה. לגבי רכש, אנחנו מחפשים אולי עוד שחקן או שניים, אבל לא בלחץ. הקבוצה טובה גם בלי זה".

מתן חוזז, שכבש כבר בהופעתו הראשונה במדי הפועל חיפה: "אמרו לי שכל שחקן התקפה שהגיע כבש בבכורה, אני שמח שכבשתי והשגנו ניצחון. רק להמשיך לעבר המטרה. שמעתי הרבה דברים טובים מחברים ששיחקו בהפועל חיפה, כמו דור פרץ ורוסלן ברסקי, הייתי בקשר עם שרון מימר ועשיתי חישובים לגבי הפלייאוף ואיזו קבוצה תתאים לי. אני חושב כרגע רק על הפועל חיפה כי אני פה. אני רוצה לשחק כמה שיותר ולתת כמה שיותר מספרים. יש לי מקום במכבי תל אביב, אני יכול לתרום לה גם עכשיו, אז אני חושב שפספסו אותי. השאיפה היא לצאת לחו"ל".

מוראד מגמאדוב, מאמן מכבי פתח תקוה: "ברור שלא נעים להתחיל ככה. במחצית הראשונה היינו במשחק, אבל ספגנו בדקה קריטית ועוד פעם ספגנו בתחילת המחצית השנייה, כמו נגד חדרה. דיברנו על זה, זה לא מקרי. אתה יכול לשחק פחות טוב, אבל ברגע שאתה עושה טעויות כאלה זה גם מוריד ביטחון וקשה לחזור מזה. כולם יודעים שאנחנו צריכים להתחזק והדברים ישתנו אם נצליח בחיזוק שלנו. עובדים על זה ואני מקווה שבתקופה הקרובה יהיו פה שחקנים חדשים. מנור סולומון שחקן מוכשר, אבל הוא במקום אחר וכבר היסטוריה. כל מה שאגיד עכשיו זה לא משנה, אנחנו צריכים להתארגן ולשכוח כמה שיותר מהר מהמשחק הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 2:4 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully