וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב על מחאת אוהדי בני יהודה: "לא ישברו אותי". רעננה על צ'יבוטה: "אדם קטן מאוד"

12.1.2019 / 20:10

האוהדים מחו, הבעלים הגיב: "זה הקהל של בני יהודה לטוב ולרע. אני שלם עם ההחלטות שלי". הודעה זועמת של רעננה בעקבות דבריו של צ'יבוטה, שגם תועד יורק

דוד רוזנטל

אוהדי בני יהודה מחו היום (שבת) לפני משחק החוץ נגד הפועל רעננה נגד בעלי הקבוצה, ברק אברמוב. כזכור, ארגון האוהדים של בני יהודה, 'Lions Army', פירסם אמש פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו קרא להתחלתה של מחאה כנגד הבעלים, אשר מכר את כוכב הזהובים ירדן שועה למכבי חיפה תמורת 1.3 מיליון יורו. האוהדים הגיעו עם שלטי מחאה בהם כתבו, בין היתר: "רוצים הישגיות", "בעלים מתחלפים, קהל נשאר", "בני יהודה במכירת חיסול!", "גם לנו מגיע להתקדם" ו-"פה זה לא ג'פניקה". המחאות התנהלו גם במהלך המשחק ונמשכו בסופו.

ברק אברמוב התייחס למחאה ואמר אחרי המשחק: "מהיום הראשון שאני בבני יהודה זה קורה, זה לא חדש. עצוב לי, לא כיף לי, אבל זה לא מה שישבור אותי. כולם פה משפחה אחת. אני יודע לאן הגעתי, זה הקהל של בני יהודה לטוב ולרע. אני לא הראשון וכנראה לא האחרון שהקהל יבוא אליו בטענות. זכותו של הקהל למחות, זאת מדינה דמוקרטית. אני שלם עם ההחלטות שלי עם כל מה שעשיתי ואעשה. אני יכול להבין את הכעס, אבל האוהדים צריכים להבין שבני יהודה היא לא קבוצה בה הבעלים יכול להביא סכומי עתק מהבית. הכנסנו סכום גדול, ונשתמש בכסף הזה בחכמה".

עוד בנושא:

בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום: הצד הכואב של עסקת ירדן שועה
בני יהודה: תאמבי סגס חתם, סוהיל ארמלי עבר לסכנין כחלק מהעסקה
ירדן שועה אחרי החתימה במכבי חיפה: "שמח לחתום במועדון כל כך גדול, אצטרך להוכיח את עצמי"
מכבי חיפה רכשה מבני יהודה 60% מכרטיס של ירדן שועה תמורת סכום של 1.3 מיליון יורו

אוהדי בני יהודה בהפגנה נגד ברק אברמוב. דוד רוזנטל
אוהדי בני יהודה בהפגנה נגד ברק אברמוב/דוד רוזנטל

יוסי אבוקסיס אמר בסיום ה-0:0 נגד רעננה: "בסוף היינו קרובים עם כמה כדורי רוחב שכמעט נכנסו. היה קשה לנו להגיע למצבים היום, אבל ככה זה ואין מה לעשות. שלטנו במשחק אבל לא יצרנו מספיק מצבים בגלל הצפיפות שלהם. אם אנחנו מסיימים משחק חוץ בליגה בתיקו ויוצאים מאוכזבים, זה סימן שבני יהודה עשתה התקדמות השנה. ירדן שועה עשה כאן דברים מדהימים, אבל יש לנו שחקנים טובים אחרים ונצרף שחקנים שימלאו את החסר. היינו שווים לפחות שער במשחק הזה, אבל לא היינו יצירתיים מספיק. מחאת האוהדים? זה לא מוסיף, אבל אין לנו שליטה על כאלה שרוצים לבצע מחאות".

מאוויס צ'יבוטה, שעל פי צילומי הטלוויזיה ירק לעבר שחקן יריב מאחורי גבו של השופט: "לא קרה כלום, הכל בסדר. תיקו במשחק חוץ. שחקני רעננה תמיד מתנהגים בצורה כזאת, זה לא חדש. אחד מהם איים שהוא יבוא אליי הביתה, אז הוא מוזמן. ירדן שועה? הוא שחקן מצוין, אבל אנחנו קבוצה וצריכים להסתדר בלעדיו. אנחנו מאחלים לו בהצלחה ואנחנו צריכים להתקדם. אנחנו רוצים שהאוהדים יהיו איתנו ולא להתעסק בדברים אחרים. מחאת האוהדים? ההנהלה והצוות עושים עבודה מצוינת, נותנים לנו הכל כדי להצליח. אני לא חושב שיש סיבה לבוא להנהלה שלנו בטענות".

הפועל רעננה פרסמה תגובה בנוגע לדברים של צ'יבוטה: "מאוויס צ'יבוטה הוכיח היום בהתנהגותו, במיוחד ביריקה המכוערת בסיום המשחק, שהוא אדם קטן מאוד. הניסיון שלו בראיון להטיל את האשמה על שחקני רעננה הוא ניסיון נואל ופתטי שבא לחפות על אשמתו הברורה ביריקה שאין לה מקום כמובן על המגרש או מחוצה לו, מוטב היה לו היה צ'יבוטה לוקח אחריות ומתנצל".

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי: "התוצאה הוגנת. לא הגיע לאף אחת מהקבוצות יותר מנקודה במשחק הזה. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מבחינה התקפית. אני מקווה שיגיעו השחקנים שיוסיפו לנו ויזרימו דם חדש. השחקנים נתנו את הכל, זה מעודד אותי. שיחקנו נגד קבוצה מצויינת שבצדק נמצאת במקום השני. לא היה קל אבל אני מרוצה. טוב שלא הפסדנו לקבוצת צמרת, ידענו לעבור את המשחק הזה בלי לספוג ואנחנו עם הפנים קדימה. הליגה מאוד צפופה, יהיה לא קל אבל אנחנו מוכנים לזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ובני יהודה סיימו ב-0:0 חלש ביותר

לכתבה המלאה
אוהדי בני יהודה בהפגנה נגד ברק אברמוב. דוד רוזנטל
אוהדי בני יהודה בהפגנה נגד ברק אברמוב/דוד רוזנטל
אוהדי בני יהודה בהפגנה נגד ברק אברמוב. דוד רוזנטל
אוהדי בני יהודה בהפגנה נגד ברק אברמוב/דוד רוזנטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully