וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה שדרגה את ההצעה על מונס דאבור ל-11 מיליון יורו, זלצבורג עדיין מסרבת

11.1.2019 / 13:11

החלוץ הישראלי מפעיל לחץ כדי לעבור לקבוצה גדולה יותר בחלון הנוכחי. הספרדים שיפרו את הצעתם, אבל אלופת אוסטריה רוצה לקבל סכום גבוה יותר

עריכה: מתן חדד

האם מונס דאבור אכן ישלים מעבר לקבוצה אירופית בכירה בחלון של ינואר? חלוץ נבחרת ישראל, שהוזכר לאחרונה כמועמד גם לליברפול, ולנסיה ופולהאם, מחזיק בהצעה מסביליה שמוכנה לשלם כעת 11 מיליון יורו לרד בול זלצבורג. אלא שגם אחרי שדרוג ההצעה, אלופת אוסטריה נותרה איתנה בעמדתה ומסרבת בינתיים למכור את הכוכב שלה.

זלצבורג כבר נפרדה בחלון הזה מהקשר אמאדו האידרה שעבר לר.ב. לייפציג תמורת 18 מיליון יורו, ולא ממהרת לבצע מכירה נוספת. לדאבור חוזה עד יוני 2021 וללא סעיף שחרור, כך שהאוסטרים יכולים לדרוש סכום גבוה יותר מכפי שהוצע להם עד כה, במיוחד כאשר בחודש הבא פוגשת הקבוצה את קלאב ברוז' בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

עוד בנושא

דאבור: "אעזוב את הקבוצה בקרוב", בזלצבורג הגיבו בכעס
דיווחים בספרד: מונס דאבור מועמד לחזק גם את ולנסיה

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
בספרד נלחמים עליו. דאבור/רויטרס

אתמול (חמישי) התייחס המנהל המקצועי כריסטוף פרוינד לרצונו של דאבור להתקדם כבר בחלון הנוכחי ואמר לתקשורת האוסטרית: "נדבר עם מונס, כמובן. הוא שחקן נהדר ואדם נפלא, אבל לפעמים הוא קצת אמוציונלי. אני לא יודע למה הוא התכוון כשאמר שיעזוב בחודשיים הקרובים, אבל עובדתית הוא חתום על חוזה אצלנו".

דאבור בן ה-26 היה מלך שערי הליגה האוסטרית בעונה הקודמת (22 שערים) כשהצעיד את זלצבורג לזכייה באליפות, ומוביל את טבלת הכיבושים גם העונה (תשעה שערים, כמו חברו לקבוצה סמאיל פרבליאק). בנוסף, הוא סיים את שנת 2018 כמלך השערים במסגרות האירופיות עם 12 כיבושים, אחרי ארבע שנים בהן ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו סיימו ראשונים. מאז נפרד ממכבי תל אביב ויצא לאירופה, דאבור כבש 111 שערים והפך למלך שערי הליגיונרים בכל הזמנים. בזלצבורג כבש 55 שערים והוסיף 21 בישולים ב-110 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully