וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הציגה את מתן חוזז: "יש לי מקום במכבי גם עכשיו, אבל רוצה לשחק"

10.1.2019 / 10:05

הקבוצה האדומה מהכרמל ערכה מסע"ת לקראת מכבי פ"ת, מימר התייחס גם לשטקוס: "כרגע הוא שחקן בקבוצה ונשתמש בו כמו בשאר הסגל"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טור דעה של אורן יוסיפוביץ' על הפועל תל אביב

הפועל חיפה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שלה בשבת מול מכבי פתח תקוה (17:15) במהלכה הציגה את שחקן הרכש החדש שלה מתן חוזז שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב. ברקע כמובן גם סוגיית ארנסטס שטקוס, שחתם השבוע על חוזה בבית"ר ירושלים אליה יעבור בסיום העונה, כל זאת מתחת לאף של הבעלים יואב כץ.

עוד בנושא:
בבית"ר ירושלים בטוחים: ערן לוי סיים את דרכו בקבוצה
אופיר חיים: "זה הזוי, לא קיבלתי הזדמנות. על כלום אני אני הולך הביתה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מתן חוזז מוצג כשחקן הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
בטוח שזה המקום בשבילו. מתן חוזז/אתר רשמי, הפועל חיפה

"הגיע הזמן שננצח גם בבית, לאור העצירה בצבירת הנקודות, זה הפך להיות ממש משחק עונה. אני לא חושב שסיימתי עם מכבי פתח תקוה בצורה רעה. היו כמה רעשי רקע, אבל זה נעלם ואין לי שום משקעים, אמר מימר. "אנחנו עובדים בלי הפסקה כדי להשתפר, לא תמיד זה בא לידי ביטוי ואני מקווה שנראה כבר בשבת קבוצה מרוכזת יותר שלא סופגת בקלות. אם נעשה את זה, מאמין שננצח".

מימר התייחס גם לסוגיית שטקוס ולהחתמתו של חוזז: "שמח שבחר לבוא אלינו, הוא קיבל לא מעט פניות ואם הוא אצלנו זה מלמד משהו על העוצמה של המועדון. נצטרך עוד שחקן כדי לייצר יותר עומק בסגל. שטקוס הוא עדיין חלק מהסגל ונשתמש בו בדיוק כפי שנכון לעשות בכל שאר הסגל. אם הוא בוחר להיות במקום אחר, זו זכותו. מי שפה צריך להעריך את המקום הזה".

מתן חוזז גם השתתף כאמור במסע"ת והוסיף דברים משלו: "היו לי לא מעט הצעות, אני חושב שבסופו של דבר לאחר שעשיתי את השיקולים שלי יחד עם הקרובים אליי, הפועל חיפה זה המקום שהכי מתאים לי. הרגשתי במכבי תל אביב שאהיה ברוטציה, אבל זה לא ממש קרה. בטוח שיש לי מקום שם, עכשיו ובעתיד, אבל אם הייתי נשאר עד סיום העונה הייתי רק פוגע בעצמי. כמובן שגם כאן אצטרך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי, כי יש כאן סגל חזק, מקווה לשחק כמה שיותר ולתרום לקבוצה. חדר ההלבשה כאן מגובש מאוד, קיבלו אותי יפה. מכבי תל אביב זו קבוצה מפחידה שרצה לאליפות בלי תחרות כרגע, יש שם מאמן מצוין, עובדים שם קשה ושואפים לשלמות. החברים במכבי ששיחקו כאן אמרו רק דברים טובים, שזו חממה ובהחלט סייעו לי בהחלטה להגיע להפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully