וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה 78:94 את אולימפיאקוס, ניצחון לפנרבחצ'ה

רנדולף הוביל את הבלאנקוס לניצחון מרשים עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים מול הקבוצה של בלאט. פנרבחצ'ה הביסה 61:78 את ז'לגיריס, ניצחון לאנאדולו

אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הוביל את קלעי ריאל וכמעט דרס את בלאט. רנדולף/GettyImages

המחזור ה-18 ביורוליג יצא היום (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים כשבמוקד עמד הקרב המסקרן בין ריאל מדריד לאולימפיאקוס שנגמר ב-78:94 נינוח עבור הבלאנקוס. פנרבחצ'ה התאוששה מההפסד לחימקי מוסקבה עם ניצחון קליל על ז'לגיריס קובנה בעוד שאנאדולו אפס ניצחה בביתה את חימקי.

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 78:94

גם דיוויד בלאט, בעצם במיוחד דיוויד בלאט, יודע שאי אפשר לנצח את ריאל מדריד כשחוטפים יותר מ-90 נקודות וגם אולימפיאקוס שלו לא חרגה מן הכלל הזה. היוונים ספגו הפסד שני בשבעת המשחקים האחרונים ובסך הכול הם במאזן 7:11 בעוד ריאל מדריד שנייה עם 3:15 ותישאר מעל צסק"א מוסקבה בתום המחזור בלי קשר לתוצאה של הרוסים נגד מכבי תל אביב.

אנתוני רנדולף הוביל את קלעי ריאל עם 16 נקודות (כולל שלשה אחריה הפיל בטעות את בלאט אל הפרקט), 8 ריבאונדים ו-3 חטיפות, פאקונדו קמפאצו הנהדר הוסיף 13 נקודות (5 מ-6 מהשדה) והוסיף 5 אסיסטים, גוסטבו איון סיפק עוד משחק טוב מאוד עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'פרי טיילור קלע 11 והוסיף 5 אסיסטים. סרחיו יוי קלע 3 נקודות בלבד. אצל בלאט זאק לידיי קלע 15 והוסיף 8 ריבאונדים, נייג'ל וויליאמס גוס קלע 13 ומסר 5 אסיסטים, ואסיליס ספאנוליס קלע 12 ומסר 11 אסיסטים, יורגוס בורגיס - שקיבל 20:34 דקות משחק בשל חסרונו של ניקולה מילוטינוב החולה, קלע 12 ויורגוס פרינטזיס תרם 11 נקודות.

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה עם מרקו גודוריץ'. קובי אליהו
חגגו גם על ז'לגיריס. דיקסון וגודוריץ'/קובי אליהו

אנאדולו אפס - חימקי מוסקבה 72:81

אחרי שחגגו שני ניצחונות ברציפות מול באיירן מינכן וז'לגיריס קובנה, הטורקים השיגו עוד אחד כזה במשחק שבו המנצחת לא הוטלה בספק אפילו לא לרגע. הרוסים, שעדיין מחכים לחזרתו של אלכסיי שבד והדהימו כשניצחו את פנרבחצ'ה במחזור הקודם, לא מצאו תשובה לוואסילי מיצ'יץ' הרכז הנפלא של הטורקים שעשה ככל העולה על רוחו וחגג עם תרומה נהדרת של 16 נקודות ו-8 אסיסטים ב-27 דקות. בריאנט דאנסטון נהנה מרוב האסיסטים של מיציץ' עם 11 נקודות, כמו גם לאדריאן מוארמה. ג'ורדן מקי הצטיין מנגד עם 14 ו-9 ריבאונדים אבל לא קיבל מספיק עזרה מחבריו שקלעו רק שש פעמים מחוץ לקשת מתוך 26 ניסיונות.


פנרבחצ'ה - ז'לגיריס קובנה 61:78

אחרי שרצף 12 הניצחונות שלה נעצר על ידי חימקי מוסקבה, הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הוציאה את כל העצבים שלה על ז'לגיריס קובנה, שהגיעה אחרי תבוסה קשה וביתית מול אנאדולו אפס. אוברדוביץ' פתח עם המחליפים ושאראס ניצל את זה כדי להוביל 0:4 אחרי ארבע דקות, אבל זה היה היתרון האחרון של קבוצתו במשחק. הליטאים לא הצליחו להגיע ל-20 נקודות בשום רבע כשמנגד וסלי (13 ו-11 ריבאונדים), סלוקאס (14 ו-6 אסיסטים) ומליח מחמטוגלו (14) מנצחים על המקהלה של אוברדוביץ'. ברנדון דייויס היה היחיד שקלע בדו ספרתי מנגד עם 12 נקודות. ז'לגיריס, שהגיעה עד לפיינל פור בשנה שעברה, נמצאת בצרות עם מאזן עגום יחסית של 7:11. פנר ניצבת בגאון בפסגה עם 16 ניצחונות ו-2 הפסדים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully