וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לילה נדיר לקליי תומפסון, דמרכוס קאזינס ישחק כבר בשבוע הבא?

הצלף נזקק לארבעה כדרורים בלבד כדי להגיע ל-43 נקודות, סנטר גולדן סטייט עשוי לשוב מול ניו אורלינס: "יוסיף לנו מימד חדש"

רויטרס

כשקליי תומפסון יתלה את הנעליים וישים סוף לקריירה המפוארת שלו, ספק אם הוא או מישהו אחר יזכיר משחק עונה סדירה שולי מול ניו יורק ניקס בשלהי עונת 2018/19. ואכן, הצלף המדופלם של גולדן סטייט כבר סיפק הופעות קליעה מרשימות יותר מ-43 נקודות ב-7 מ-16 מחוץ לקשת, אך מה שהיה מיוחד הלילה (בין שלישי לרביעי) לא היה המה, אלא האיך: את 43 נקודותיו קלע בארבעה כדרורים בלבד (!), ומבלי להגיע לקו העונשין ולו פעם אחת.

כשהפציץ 60 נקודות מול אינדיאנה אשתקד, כולל 40 במחצית הראשונה, כדרר בסך הכל 11 פעמים ונגע בכדור 52 פעמים, לזמן מצטבר של 90 שניות; מוקדם יותר העונה, כשהמטיר 14 שלשות מול שיקגו, כדרר חמש פעמים. כעת הראה פעם נוספת כמה יעיל הוא יכול להיות מבלי באמת לגעת בכדור, וכמה מסוכנת גולדן סטייט כשהוא נראה כמו עצמו.

העונה קולע תומפסון ב-35.6 אחוז מחוץ לקשת בלבד - האחוז הנמוך ביותר בקריירה שלו, אך לאחרונה נדמה שהוא חוזר לעצמו: בחמשת המשחקים האחרונים קלע 43, 20, 26, 15 ו-32 נקודות, ובכולם קלע 43 אחוז או יותר מחוץ לקשת. "קליי עושה את זה כבר הרבה זמן", אמר סטיב קר. "אני תמיד מצפה לחזור לעצמו, והלילה הוא עשה את זה".

עוד בנושא:

מינסוטה הפתיעה באוקלהומה סיטי, גולדן סטייט פירקה את ניו יורק
שתהיה לראס ולא לזנב: האם זה תחילת הסוף של ראסל ווסטברוק?

"מתי בפעם האחרונה הבסנו קבוצה כלשהי, 2016?" תהה תומפסון בפני סטפן קרי בסיום המשחק, ואכן, נראה שגם הווריירס עצמם מורידים חלודה לקראת החצי השני של העונה. "הרבה דברים קרו ב-41 המשחקים הראשונים, טובים ורעים", אמר קרי, "כמובן שאנחנו רוצים לבנות על המומנטום הזה". קליי הוסיף: "היו לנו הרבה משחקים צמודים לאחרונה, אז זה נחמד שיש אחד כזה. נדמה לי שבקרוב יהיו לנו עוד משחקים כאלה".

בקרוב, כך נדמה, האלופה תהיה מאיימת עוד יותר, עם חזרתו של דמרכוס קאזינס. הסנטר שעדיין שלא שיחק מאז שקרע את גיד האכילס בינואר 2018 מתכנן לנסות ולשוב לפרקט בעוד כשבוע וחצי, מול הקליפרס. "זה יהיה משהו כזה", אישר סטיב קר. "אולי במשחק מול ניו אורלינס כמה ימים לאחר מכן. באימונים האחרונים היה נדמה שהוא עבר עוד מחסום ואם הכל יילך כשורה בשבוע-שבועייםה קרובים, נחזיר אותו".

"זה מלהיב", אמר קליי תומפסון, "אני כבר לא יכול לחכות שהוא יצטרף אלינו. הוא יוסיף מימד חדש לגמרי, בעיקר בצבע. בורכתי לשחק איתו בנבחרת ארצות הברית, ראיתי מקרוב כמה טוב הוא יכול להיות".

עוד באותו נושא

מינסוטה הפתיעה באוקלהומה סיטי, גולדן סטייט פירקה את ניו יורק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully