וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון חתם לחמש שנים בשחטאר דונייצק: "רוצה לזכות בתארים"

11.1.2019 / 8:51

הקשר בן ה-19 הגיע להסדר לגבי שירותו הצבאי וקיבל אישור לחתום בשורות קבוצת הפאר האוקראינית, שתשלם עבורו 6 מיליון יורו. סולומון אמר לאחר החתימה: "זו קפיצת מדרגה בקריירה"

עריכה: מתן חדד

מנור סולומון חתם הבוקר (שישי) רשמית בשחטאר דונייצק. על פי הודעת המועדון, מדובר בחוזה לחמש שנים. האוקראינים ישלמו למכבי פתח תקוה כ-6 מיליון יורו - ובכך תהפוך ההעברה לשנייה הכי יקרה מליגת העל (רק על ערן זהבי, שהועבר ממכבי תל אביב לגוואנג'זו R&F תמורת 7.3 מיליון, שולם סכום גבוה יותר). על פי דיווחים באוקראינה, סולומון ירוויח כ-300 אלף יורו לעונה.

"אני מאושר להצטרף למועדון גדול כמו שחטאר, שמתחרה בבמה הגדולה של הכדורגל האירופי", אמר סולומון. "זה כבוד גדול עבורי להיות כאן ואני כבר לא יכול לחכות לתחילת האימונים. זה צעד גדול בקריירה שלי, ואני מקווה להשתפר, ללמוד ולהתפתח".

סולומון הוסיף ש"אני רוצה לזכות בתארים בשחטאר ולהגיע רחוק עד כמה שאפשר באירופה. האוהדים נראים כאן מדהימים, זה מרגש מאוד".

הקשר המוכשר של מכבי פתח תקוה השלים את העברתו אחרי שהצליח להסדיר את סוגיית שירותו הצבאי, שהיה מיועד להסתיים רק בעוד כשנה. בכך הפך סולומון לישראלי השני שמשחק בליגה האוקראינית, אחרי שגל שיש לבש את המדים של וולין לוצק בעונת 2013/14.

עוד בנושא

ההתרשמות, הבדיקות והמגעים עם צה"ל: הסיכום של סולומון בשחטאר
אורן יוסיפוביץ על הצורך של סולומון לעזוב את מכבי פתח תקוה מיידית

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. אתר רשמי שחטאר דונייצק, אתר רשמי
פותח את הפרק האירופי בקריירה. מנור סולומון/אתר רשמי, אתר רשמי שחטאר דונייצק

סולומון, שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-20, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי פתח תקוה לפני כשנתיים, וסומן כתקווה גדולה. העונה הוא כבש 4 שערים ב-18 הופעות בכל המסגרות, ואף הספיק לרשום שתי הופעות בנבחרת ישראל.

שחטאר היא אלופת אוקראינה בשנתיים האחרונות. בסך הכל היא זכתה ב-11 אליפות במהלך ההיסטוריה, זכתה ב-12 גביעים, זכתה פעם אחת בליגה האירופית, והשתתפה פעמים רבות בשנים האחרונות בשלב הבתים של ליגת האלופות. העונה עמדה שחטאר על סף העפלה לשמינית הגמר בצ'מפיונס, אולם בסופו של דבר הודחה בשלב הבתים והעפילה לסיבוב הבא בליגה האירופית.

הסגל שלה מורכב בעיקר משחקנים מקומיים וברזילאיים, כמו כן, בסגל נכלל גם שחקן מוכר מנקודת מבט ישראלית - לארי קאיודה, שהצטיין בעבר במכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully