וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.1: פבאר עובר לבאיירן מינכן, איקרדי שולח מסר לריאל מדריד

החלוץ "רחוק מלחדש חוזה באינטר", המגן הצרפתי יגיע בקיץ לבאיירן תמורת 35 מיליון יורו, גביגול חתם בפלמנגו, קיארטנסון בדרך לסין, צ'לסי מתכוננת לסערה

עריכה: מתן חדד

העברות

* וולטר בירסה עוזב את קייבו אחרי ארבע שנים וחצי ומצטרף לקליארי בהחתמה שמוערכת בשני מיליון יורו.

* באיירן מינכן הודעה רשמית: בנז'מן פבאר, אחד מכוכבי המונדיאל, יצטרף בקיץ ויחתום לחמש שנים. הבווארים ישלמו לשטוטגרט 35 מיליון יורו עבור המגן הצרפתי.

* גביגול, החלוץ הברזילאי בן ה-23 שנרכש ב-2016 על ידי אינטר אך התקשה לספק את הסחורה, חתם בפלמנגו והודיע על כך בסרטון משעשע. ,

* ווטפורד השאילה את החלוץ האיטלקי סטפנו אוקאקה לאודינזה עד תום העונה.

* האדרספילד השאילה לאיפסוויץ' מהצ'מפיונשיפ את החלוץ הגרמני קולין קוואנר עד סוף העונה.

שמועות

* מגן באיירן מינכן ראפיניה אישר כי הוא במשא ומתן עם פלמנגו ועשוי לעבור לשם בקיץ הקרוב. "אנחנו קרובים לסיכום, פלמנגו היא האופציה הראשונה שלי במעבר לברזיל".

* באנגליה טוענים, ווסטהאם קיבלה הצעה על סך 35 מיליון ליש"ט ממועדון סיני עלום עבור מרקו ארנאוטוביץ'.

* על פי דיווחים באיטליה, סוכנו של אלסעיד היסאי, מגנה הנהדר של נאפולי, פתח בשיחות עם הקבוצה, זאת לאור ההתעניינות של צ'לסי ואתלטיקו מדריד ובמטרה לדון באפשרויות שעומדות בפני האלבני.

* בת זוגו של מאורו איקרדי, וונדה נארה, שמייצגת את החלוץ הארגנטינאי המבוקש (על פי הדיווחים בעיקר על ידי ריאל מדריד), טוענת: "איקרדי רחוק מלחדש חוזהו באינטר. יש שתי קבוצות גדולות בספרד, ועוד אחת מצרפת ואחת מאנגליה שרוצות אותו".

* בורוסיה דורטמונד החלה במשא ומתן עם מנשנגלאדבך על תורגן הזאר ותציע עליו 42 מיליון יורו, כשמוליכת הליגה הגרמנית מחפשת מחליף לכריסטיאן פוליסיץ'.

* על פי דיווחים ברוסיה, רוסטוב צפויה למכור את וידאר קיארטנסון לאחת מקבוצות הליגה הסינית תמורת יותר מ-3.5 מיליון יורו. ההצעה של ייני מלטיאספור הטורקית נפלה מפני שהחלוץ האיסלנדי הופיע במדי מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית ולא יכול לשחק בקבוצה שלישית באירופה העונה, וכעת רוסטוב קיבלה הצעה גבוהה אפילו יותר. קיארטנסון כבר שיחק בסין, כשכבש תשעה שערים במדי ג'יאנגסו ב-2015.

* בצרפת מדווחים שדליאן יפאנג, בה עשוי לחתום בקרוב לאונרדו ז'ארדים, מתכוונת להציע 30 מיליון יורו למארסיי על שירותיו על דימיטרי פאייה. על פי הדיווח, היא מתכוונת אף לשלש את שכרו הנוכחי.

* ה"מארקה" טוען שאחרי שהמו"מ הסתבך, צ'לסי הסכימה בסופו של דבר לתג המחיר של יובנטוס על גונסאלו היגואין. הארגנטינאי צפוי לעבור עוד בחלון ההעברות הנוכחי תמורת 40 מיליון יורו ולעזוב את מילאן. מי שצפוי לפנות את מקומו להיגואין הוא אלברו מוראטה, שככל הנראה יעבור לסביליה. לידיעה המלאה

* בינתיים סוכנו של אלבארו מוראטה נחת בלונדון על מנת לדון עם צ'לסי בעזיבתו, כשבנוסף לסביליה, גם אתלטיקו מדריד רוצה את החלוץ בן ה-26. באנגליה טוענים שאם היגואין לא יעבור לכחולים, סארי רוצה את קאלום ווילסון ומוכן לשלם לבורנמות' עליו 50 מיליון ליש"ט!

* קאלום אדסון אודוי לא מתכוון לחתום על חוזה חדש בצ'לסי, אחרי שבאיירן מינכן שלחה הצעה רביעית לכחולים על הקשר בן ה-18, הפעם על סך 35 מיליון ליש"ט.

* מילאן ורומא נאקבות על קשר פורטו הקטור הררה, שחוזהו יסתיים בקיץ. אינטר ככל הנראה יצאה מהמירוץ.

* על פי דיווח באיטליה, פריס סן ז'רמן מביעה עניין בקשר רומא לורנצו פלגריני, בצל עזיבתו הצפויה של אדריאן ראביו לברצלונה.

* אחרי שטוטנהאם נקבה במחיר בו תהיה מוכנה למכור לריאל מדריד את כריסטיאן אריקסן - 250 מיליון יורו - אריקסן מאשר שהוא במשא ומתן עם טוטנהאם על חידוש חוזהו, שמסתיים ב-2020.
* ה"בילד" הגרמני מדווח שהקרב על טימו ורנר צפוי להתחמם ככל שחלון ההעברות יתקדם. החלוץ הגרמני של ר.ב. לייפציג מבוקש על ידי ליברפול, אבל בגרמניה טוענים שגם בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן חושקות בשירותיו והן עשויות להיכנס למירוץ ולהציע סכומים גדולים.

* פולהאם הצטרפה למירוץ אחרי חלוץ מארסיי קלינטון אנג'י. גם ברנלי, קרדיף וניוקאסל מעוניינות בשירותיו של הקמרוני על פי ה"דיילי מייל".

* וגם: נשיא טולוז תוקף את ברצלונה אחרי שהחתימה את הבלם הצרפתי הצעיר ז'אן קלר טודיבו: "הם לא התנהגו כמו מועדון גדול. הם הודיעו שהוא יגיע ב-1 ביולי, אבל עד אז יכולים לקרות הרבה דברים. החיים יכולים להפתיע. זה רק מראה את השחצנות שלהם. לקבוצה גדולה כזאת, זה לא מחמיא במיוחד".

עוד באותו נושא

גונסאלו היגואין מתקרב לצ'לסי

לכתבה המלאה
דמיטרי פאייה, שחקן מארסיי. רויטרס
ישלש את שכרו בסין? דימיטרי פאייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully