וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס גברה 67:77 על באיירן מינכן

היוונים תחת ריק פיטינו חזרו לנצח, קלאתיס בלט עם 14 נקודות ו-11 אסיסטים. צסק"א מוסקבה טיילה ל-65:80 מול דרושפאקה, בארסה גברה על מילאנו

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
סולידי כהרגלו. ניק קלאתיס/GettyImages

מחזור האמצע השבוע ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. פרט למשחק הבית של מכבי תל אביב מול בודוצ'נוסט ייערכו עוד משחקים מסקרנים: צסק"א מוסקבה ניצחה בקלות 65:80 את דרושאפקה בחוץ, פנאתינייקוס גברה 67:77 על באיירן מינכן, מילאנו נכנעה בביתה 90:85 לברצלונה הלוהטת.

: ננדו דה קולו מול ניק קלאתיס. Action Images, אתר רשמי
יפרקו את המוקש בטורקיה? דה קולו/אתר רשמי, Action Images

דרושאפקה - צסק"א מוסקבה 80:65

אחרי ארבע פעמים ברציפות שהיא מפסידה ומנצחת, מפסידה ומנצחת, צסק"א מוסקבה השלימה ניצחון שני ברציפות ושיפרה את מאזנה ל-4:13 בעוד דרושאפקה נותרה אחרונה עם 15:2 מביך. חמישה שחקנים בצסק"א מוסקבה קלעו בדאבל-פיגרס כשנאנדו דה קולו מוביל עם 17 נקודות, קורי היגינס קלע 13, סרחיו רודריגס קלע 11 ומסר 6 אסיסטים, אותלו האנטר קלע 10 ו-וויל קלייבורן קלע 10 והוסיף 7 ריבאונדים. את הטורקים הוביל קרטאל אוזמיזרק עם 13 נקודות.

פנאתינייקוס - באיירן מינכן 67:77

הקבוצה של ריק פיטינו מתאוששת והערב היא ניצחה בקרב חשוב מול יריבה ישירה על המקום בשמונה האחרונות. היוונים ניצחו את הרבע הראשון 11:21 ומאז הוליכו לכל אורך ההתמודדות. יאניס פאפאפטרו בלט עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשגם ניק קלאת'ס כהרגלו נתן את שלו עם 14 ו-11 אסיסטים. דריק וויליאמס היה היחיד בספרות כפולות אצל הגרמנים עם 21.

מילאנו - ברצלונה 90:85

במשחק בין אחת ההתקפות הטובות במפעל (מילאנו) לאחת ההגנות הטובות באירופה (ברצלונה), הצליחו האיטלקים להכתיב קצב משחק שמתאים להם, אבל לבסוף גם זה לא עזר להם והם נכנעו לקטלאנים שנמצאים בכושר מצוין. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל 29 נקודות ברבע השלישי סידרו לספרדים בריחה, אחריה מילאנו כבר לא הצליחה לחזור למשחק. תומא הארטל כיכב עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים, הופעה ענקית נוספת של מייק ג'יימס עם 20, 8 ו-7 לא הספיקו. הספרדים טיפסו למקום השישי, אחד מעל מילאנו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully