וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סימנה את אלייז'ה בריאנט, מגעים להארכת חוזהו של כהן

7.1.2019 / 8:04

הצהובים רואים בכוכב הפועל אילת פוטנציאל גדול ועשויים לצרפו בקיץ. נסיונות להאריך את חוזהו של כהן לפני סיום העונה, זוסמן מוטרד מההגנה

באדיבות ONE

מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) את פתיחת העונה הדומיננטית שלה בליגת העל, כשגברה בבית 91:101 על הפועל אילת ועלתה למאזן של תשעה ניצחונות מול שני הפסדים. למרות ההפרש הסביר, הניצחון הובטח רק בדקות הסיום, אליהן נכנסה מכבי ביתרון נקודה בלבד, אלא שמספר פעולות גדולות, שכללו שתי חטיפות של יובל זוסמן, הבטיחו את הניצחון בפער נאה. הצהובים מדורגים רק במקום הרביעי בטבלה, בשל שלושה משחקים חסרים לעומת המוליכה הפועל חולון, אך עם ניצחון אחד פחות, כך שסביר להניח שימצאו את עצמם בראשות הטבלה כשיושלמו המשחקים עד אמצע חודש פברואר.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות במדי הצהובים, כולל נמרוד לוי שצבר 11 נקודות ב-18 דקות והיה מהטובים במחצית הראשונה. רק לפני שבועיים היה נראה שלוי יעזוב את הקבוצה וינצל את סעיף הדקות בחוזה שלו, אלא שמאז הוא מקבל יותר קרדיט מיאניס ספרופולוס ובמועדון מאמינים שהוא יירד מדרישתו וימשיך בקבוצה לפחות עד לסיום העונה.

עוד בנושא

עצרה את הרצף של דרוקר: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת
יאניס ספרופולוס: "נמרוד לוי יכול להיות שחקן מאוד חשוב עבורנו"
עוד אמש: מכבי ראשון לציון וגיא גודס הפתיעו את הפועל ירושלים

שחקן מכבי תל אביב, נמרוד לוי. יוסי ציפקיס
ירד מהאפשרות לעזוב? נמרוד לוי/יוסי ציפקיס

יובל זוסמן היה השחקן ששיחק הכי הרבה דקות, כשקיבל 28 דקות, ותרם 10 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 חטיפות: "אני מרגיש שיש לי את כל הביטחון שבעולם, מצד המאמן, המאמנים האחרים, ההנהלה, או אם זה עמי ביטון שכועס עליי שאני לא זורק מספיק, זה תלוי רק בי בסופו של דבר, אני שמח על המצב שקורה עכשיו", אבל זוסמן בסיום המשחק, "זה תלוי בי, אני צריך להיות השחקן שמחזיק את דבוקת השחקנים, כי אני מקבל הרבה דקות וצריך להחזיר".

על המשחק עצמו הוסיף הגארד : "אילת הייתה יריבה עיקשת, היה לנו קשה לברוח מהם. קלעו יותר מדי נקודות לדעתי, 51 נקודות הם קלעו באחד על אחד, שזה מעיד על חוסר אגרסיביות, אני שמח שבסוף ניצחנו וקצת הרגענו את המערכת. עשינו עבירות חכמות, שמרנו יותר טוב, הרמנו את רמת האגרסיביות בסיום, קלענו שלשות במעבר, לא נתנו להם סלים קלים, זה מה שניצח את המשחק בסופו של יום".

השחקן הצעיר סיכם את הירידה של קבוצתו ברמה ההגנתית בשבועות האחרונים: "בארבעה משחקים אחרונים קולעים עלינו 90 נקודות בממוצע, אנחנו צריכים להרים את רמת האגרסיביות, כל אחד בפרטים האישיים שלו, המאמן קורא לזה אגו של ספורט, כל אחד צריך לקחת את זה ברמה האישית, אבל אנחנו משחקים קבוצה מול קבוצה, צריכים להרים את רמת האגרסיביות ולהוריד את הקבוצות האחרות בסקור, ככה נהיה בעמדה יותר טובה. אנחנו לא עושים את זה טוב כרגע, נקווה שנעשה את זה בהמשך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם יובל זוסמן. קובי אליהו
הכי הרבה דקות. זוסמן/קובי אליהו

המשימה הבאה של הצהובים היא בודוצ'נוסט המונטנגרית שתגיע ליד אליהו ביום רביעי למשחק מהמחזור ה-17 ביורוליג. מכבי מגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות בלבד, והיא יודעת שאם היא רוצה לשמור על הסיכוי שעוד נשאר לה לעלות, היא חייבת לגבור על יריבתה בבית. מי שישוב להתאמן עם הקבוצה לקראת המשחק הוא ג'רמי פארגו, אך בקבוצה מעריכים כי ייקח לו כשלושה שבועות לפני שיוכל להתלבש בשנית.

בינתיים לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה כבר עוקבת אחר שחקנים לקראת העונה הבאה. אחד השחקנים שנבדקים הוא אלייז'ה בריאנט, שאמש קלע 20 נקודות לטובת אילת בהפסד ביד אליהו. בריאנט, שמשחק העונה לראשונה כמקצוען, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בליגת העל, והצהובים רוצים לחזור ולנצל את היתרון היחסי שיש להם כשהם יכולים לעקוב אחר ההתפתחות שלו במהלך העונה. במכבי מחשיבים את בריאנט לשחקן בעל פוטנצניאל רב שיכול להפוך למשמעותי גם בקנה מידה של יורוליג בעתיד, וייתכן מאוד שבקיץ יהפוך למטרה להחתמה.

מי שעשוי בקרוב להאריך את חוזהו במועדון הוא ג'ייק כהן, שבקיץ עלול להפוך לשחקן חופשי. במכבי אוהבים את כהן, גם אם לא מקבל הרבה דקות משחק, ויודעים כי אם לא יפעלו על מנת להחתימו לפני סיום העונה, צפויה גם הפועל ירושלים להכנס לתמונה. השיחות בין הצדדים כבר מתקיימות, כשהכוונה היא להחתים את הפורוורד-סנטר לחוזה ארוך טווח נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully