וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נמרוד לוי יכול להיות שחקן מאוד חשוב עבורנו"

7.1.2019 / 0:07

מאמן מכבי תל אביב החמיא לפורוורד שקלע 11 נקודות מול אילת והבהיר: "אמצא מקום לאבדיה ברוטציה". שרון דרוקר: "פספוס שלנו"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (ראשון), אך בסופו של דבר קטעה את רצף הניצחונות הנהדר של הפועל אילת וגברה עליה 91:101 ביד אליהו. בכך נפתח לו ברגל ימין שבוע עמוס, שיכלול גם משחקי יורוליג מול בודצ'נוסט (שלישי, בית) וצסק"א מוסקבה (שישי, חוץ).

"הערב ראינו משחק מאוד מעניין, עם אחוזים טובים מהשדה ומהקו", סיכם יאניס ספרופולוס. "היה משחק מאוד פתוח, אילת נלחמה קשה. שתי החטיפות של זוסמן היו חשובות, גם היכולת של סקוטי, בסך הכל היתה תרומה התקפית טובה של כולם. מאוד חשוב לשמור על ההתקפה ככה ולשפר את ההגנה, זאת המטרה שלנו. אחרי חודש וחצי ללא הרבה אימונים קשה לגרום לשינוי, אבל יש שיפור".

על נמרוד לוי, שתרם 11 נקודות מהספסל כולל 3 מ-3 מחוץ לקשת אמר המאמן היווני: "נמרוד שחקן חשוב ואם ימשיך לעבוד יהיה שחקן מאוד חשוב עבורנו. התקפית אנחנו רוצים להשתפר. אני מאמין שאמצא מקום לדני אבדיה ברוטציה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת 91:101
ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל ירושלים 72:77

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. מגד גוזני
תרם את שלו במאני טיים. ווילבקין/מגד גוזני

מנגד, המאמן המפסיד שרון דרוקר שראה את רצף הניצחונות של נעצר על תשעה אמר: "זה לא קצב משחק לנצח את מכבי. 3-4 דקות לסוף היינו במצב שרצינו להיות, הובלנו והכנסנו אותם ללחץ, אבל היו לנו כמה איבודי כדור, זה היה פספוס שלנו. זאת היתה הפעם הראשונה שהצעירים שלי שיחקו כאן בהיכל מול מכבי אז אולי זה קצת חוסר הניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully