וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אנחנו רוצים שאלי דסה יישאר, אבל זו החלטה שלו"

6.1.2019 / 16:20

לפני מכבי נתניה, מאמן מכבי תל אביב דיבר על האפשרות שהמגן יעזוב בתום העונה (ב', 21:00, ספ' 5). פרץ: "מה שמעניין אותי זה רק מכבי תל אביב"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי נגד מכבי נתניה מחר (שני, 21:00, ספורט 5) שינעל את המחזור ה-17 בליגת העל.

עוד בנושא:

יחזור מהדלת הקדמית? מכבי תל אביב מרוצה מההתקדמות של אליאל פרץ בחדרה
אלי דסה במשא ומתן מתקדם עם לודוגורץ, מכבי תל אביב תקבל 1.25 מיליון יורו?
ויש עוד לאן להתקדם: כמה דומיננטית מכבי תל אביב ביחס לליגות באירופה?

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' אמר לקראת המשחק: "זה יהיה משחק קשה מאוד גם הפעם נגד קבוצה חזקה מאוד שמשחקת כדורגל התקפי ויש לה שחקנים טובים וצוות אימון טוב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ב-100% אחוז במשך 90 הדקות כדי להשיג את שלוש הנקודות. אני מכיר את סלובודן דראפיץ' ואנחנו מדברים הרבה במהלך השבוע, אבל ברור שבמהלך השבוע החולף לא דיברנו. מחר זה חג המולד שלנו ואני מאחל לו חג שמח".

על הפציעה של גולסה אמר המאמן: "הוא התחיל להתאמן עם הקבוצה לפני המשחק נגד מכבי חיפה, אבל הוא התחיל להרגיש כאב ברגל בה הוא נפצע והוא עובד קשה ואני מקווה שהוא יחזור בקרוב". על האפשרות שאלי דסה יעזוב בתום העונה אמר הסרבי: "זה נורמלי ששחקן כמו דסה שגומר חוזה בסוף העונה והוא שחקן נבחרת ושחקן איכותי מקבל הצעות. אני כמאמן רוצה שיישאר כאן. המועדון רוצה שיישאר כאן, אבל עכשיו זו החלטה של השחקן".

הקשר דור פרץ: "נבוא למשחק מוכנים כדי לתת את המיטב שלנו. היריבה היא קבוצה מצוינת, אחת הטובות בליגה. אבל אנחנו נערכים בהתאם ונגיע מוכנים. אין ספק שנתניה קבוצה טובה, יש לה שחקנים איכותיים והיא משחקת טוב באופן קבוצתי. מה שהיה בעונה שעברה שייך לעונה שעברה. מה שבראש שלי זה רק מכבי תל אביב ושום דבר מעבר. אין שום נפילת מתח, אנחנו צריכים להשיג שלוש נקודות חשובות מאוד".

עוד באותו נושא

יחזור מהדלת הקדמית? מכבי תל אביב מרוצה מההתקדמות של אליאל פרץ בחדרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully