וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חושקים בערן לוי: "יבוא רעב, אסור לפספס אותו"

6.1.2019 / 8:25

התפתחויות צפויות בימים הקרובים, כמו גם עם קלאודמיר. מוליץ' עשוי לעזוב, במועדון מודאגים מהיכולת וחוששים ממפח נפש בדרבי

עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל תל אביב כבר התרגלו לאווירת הנכאים שאחרי משחקי החוץ. אתמול (שבת) האדומים הפסידו 1:0 בקרית שמונה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל, והרצף הרע של הקבוצה, שלא הצליחה לנצח בחוץ מאז שהעונה החלה, נמשך. מדובר באווירה שגרתית העונה, אך היכולת היא שמתחילה להדאיג את ראשי המועדון. הקבוצה לא נראית טוב כבר מספר משחקים, ובהפועל חוששים ממפח נפש בדרבי בשבוע הבא: "ניצחנו את סכנין למרות שלא הגיע לנו. מבחינה מקצועית, אנחנו בתקופה הכי פחות טובה השנה".

בקבוצה לא באו בטענות לשוער רובי לבקוביץ' בנוגע לאחריותו לשער שנספג ואמרו: "הוא נתן וייתן לנו הרבה העונה, הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות". ניר לקס יעבור היום בדיקה שלאחריה יתברר האם הוא סובל ממתיחה או מקרע בשריר, אך נראה כי הסיכויים שיהיה כשיר לדרבי קלושים. אמיר עגייב צפוי לחזור לסגל לאחר שהחלים מפציעה.

עוד בנושא:

אופיר חיים: "השחקנים לא שקטים, באימונים אנחנו מבקיעים בלי סוף"
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב במשחק חלש
אלי טביב הגיב לדו"ח המבקר: "הצדק יצא לאור, אנשים צריכים להתנצל בפני אלי טביב"

קלאודמיר שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
צפוי להפוך לרכש השני של חלון ההעברות. קלאודמיר/אדריאן הרבשטיין

בגזרת הרכש, השבוע אמורים להיסגר כל הפרטים האחרונים עם קלאודמיר שיחתום עד לתום העונה ויהיה לרכש השני בחלון הנוכחי אחרי נריוס ולסקיס. בנוסף, בהפועל ישנו רוב שרוצה לראות את ערן לוי במועדון ונראה כי בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא. ללוי ישנה אופציה לחתום לשנה וחצי במספר קבוצות, אך הוא ממתין להתפתחויות בהפועל תל אביב. גורם בקבוצה אמר אתמול: "לא כולם תמימי דעים וחבל. ערן לוי שחקן של מספרים ויבוא רעב אחרי שהיה מתוסכל בבית"ר, אסור לנו לפספס אותו".

בגזרת המשוחררים, במועדון לא מעוניינים להגדיל את התקציב ורוצים לראות לפחות שני שחקני סגל עוזבים כאשר פייסל מוליץ' עשוי להיות אחד מהם. "אין תקציב משמעותי לרכש, זה המצב נכון להיום. צריך למצוא פתרונות על ידי שחרורים וגם שילוב צעירים כמו עמנואל בואטנג", אמרו בהפועל.

עוד באותו נושא

אופיר חיים: "השחקנים לא שקטים, באימונים אנחנו מבקיעים בלי סוף"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב פייסל מוליץ' מאוכזב. קובי אליהו
ייאלץ לעזוב? פייסל מוליץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully