וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "השחקנים לא שקטים, באימונים אנחנו מבקיעים בלי סוף"

5.1.2019 / 18:05

מאמן הפועל תל אביב מאוכזב אחרי ההפסד בקירת שמונה: "אלה המשחקים שאני הכי שונא להפסיד". תומר קשטן: "0:1 קטן-גדול, כמו שהפועל אוהבת"

עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב חזרה הערב (שבת) לסורה, כשהפסידה בקרית שמונה 1:0 - משחק חוץ מספר 12 ללא ניצחון העונה. עידן נחמיאס ניצל שגיאה גדולה של רובי לבקוביץ' ובש את השער היחיד במשחק (67) כדי לסדר לתומר קשטן בכורה משמחת על הקווים. המארחת, שהשיגה עד הערב שתי נקודות בלבד מ-21 האחרונות, תקווה שהניצחון הזה יוציא אותה סוף סוף לדרך חדשה.

"תחושה לא טובה, אלה המשחקים שאני הכי שונא להפסיד", אמר אופיר חיים. "גול לא מחויב, יכולנו לעשות דברים הרבה יותר טוב, הגענו לאיזורים המסוכנים ולא קיבלנו החלטות נכונות. זה מאכזב מאוד, אבל נמשיך קדימה, נתכונן לדרבי ונגיע מוכנים. המשחק הזה היה צומת דרכים, עכשיו נחשוב איך בורחים מהתחתית. היו הרבה דברים טובים, אנחנו צריכים לשפר את האיכות עם הכדור ולהיות רגועים ברגעים המכריעים. הקבוצה לא שקטה, השחקנים לא שקטים בחלק הקדמי, באימונים הם שקטים ואנחנו מבקיעים בלי סוף".

אחמד עאבד הוסיף: "באנו מוכנים למשחק, ידענו שלקרית שמונה אין יותר מדי כלים חוץ מנייחים, בסוף היה גול מנייח. הכל הולך קשה השנה. נצטרך להתכונן הכי טוב שיש לדרבי. מאוד התרגשתי, פעם ראשונה שאני משחק כאן כשחקן יריב".

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
ועכשיו, לדרבי. חיים/סוכנות ג'יני

מנגד, המאמן המנצח תומר קשטן סיכם את הופעת הבכורה שלו: "ברור שכיף לנצח משחק ראשון, בטח אחרי רצף של תוצאות לא חיוביות מצד הקבוצה. זה משחרר המון לחץ. לא משחק גדול אבל היתה מחויבות גדולה של השחקנים. 0:1 קטן-גדול, כמו שהפועל אוהבת. נצטרך לעבוד קשה, חשוב שהשינוי יתבצע באווירה חיובית. ניצחנו בקרב על שש נקודות, אבל נצטרך לשפר את היכולת. אני בטוח שהניצחון הזה ירגיע את המועקות שהיו אצל השחקנים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב במשחק חלש

לכתבה המלאה
תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
פתח ברגל ימין. קשטן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully