וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג "מיואש", בבית"ר זועמים על השחקנים: "משחק מביש"

6.1.2019 / 7:43

הבעלים מודאג, השחקנים "לא רוצים מספיק", קלינגר נותן קרדיט ולא מקבל תמורה, ובקבוצה תוהים מאיפה יגיעו ניצחונות. וגם: התוכנית לינואר והאכזבה מסילבסטר

עריכה: מתן חדד

בבית"ר ירושלים לא הסתירו את האכזבה הגדולה אחרי ה-0:0 המתסכל אמש (שבת) מול בני סכנין בדוחא. "זה היה משחק מביך, חרפה, משה חוגג נראה ביציע מיואש מהיכולת", אמרו בקבוצה, "עד שהיתה הזדמנות לעשות קפיצה, נראה בשני המשחקים האחרונים שהשחקנים פשוט לא מספיק רוצים".

גם השחקנים היו ביקורתיים כלפי עצמם והודו ש"אין תירוצים, נראינו רע והיינו צריכים להפסיד. סכנין מוגבלת ועלתה עם הרכב חסר, אבל השחקנים שלה נתנו כל מה שיש להם. אם אנחנו היינו נותנים אותו דבר היינו מנצחים, קלינגר נותן קרדיט לקאדר מצומצם וחלק לא נלחמים על זה".

קלינגר ניסה לשמור על איפוק בסיום, אבל אין ספק שהוא יעביר הילוך בשבוע הקרוב. כך או כך, נקודת האור הייתה משחק ההגנה והעובדה שהקבוצה שמרה על שער נקי. "איתמר ניצן, סירושטיין ואור זהבי היו יותר מחויבים מכל השמות שיש לנו כאן, פשוט חבל שזה נראה ככה", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא

עוד תיקו, עוד אכזבה: בני סכנין ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 חלש
קלינגר: "אולי הרעש מסביב השפיע, לא סתם מדברים על חיזוק"
בית"ר ירושלים ויתרה על רכישת קווין טאפוקו: "התנהג בחוצפה"

מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בבית"ר לא אופטימיים. לא בנוגע להווה, ולא בנוגע לעתיד. בוזגלו מתוסכל אמש/אדריאן הרבשטיין

בית"ר עדיין לא חיברה שני ניצחונות רצופים העונה ולאור לוח המשחקים הקרוב - בשבוע הבא היא תארח את קרית שמונה ולאחר תצא למשחק חוץ קשה נגד מכבי תל אביב - בקבוצה מודאגים ואומרים: "לא רואים איפה נביא ניצחונות".

בבית"ר מודעים לכך שהחלק ההתקפי דורש חיזוק משמעותי, וקלינגר רוצה לצרף חלוץ בעל שיעור קומה בהקדם. בצוות המקצועי אמרו אתמול: "ינואר יהיה דינמי ויהיו שינויים, נקווה שנצטרך באמת שני שחקנים ולא ארבעה כי היכולת היום הייתה רעה. המטרה היא לא רק להישאר בליגה". בקבוצה מאוכזבים מיקוב סילבסטר וההורדה שלו לספסל היא מסר מצד ניר קלינגר.

בנוגע לפרדי פלומן, סוכניו ינחתו בישראל ביום שלישי וייפגשו עם בית"ר. בבית"ר לוקחים בחשבון כל תרחיש ואומרים: "אם פלומן 'יתהפך' וידרוש סכומים לא ריאליים לא נהסס לרדת גם ממנו, לא נשתגע". אגב, שחקנים בבית"ר המליצו לקלינגר לצרף את חן עזרא ואף הוסיפו: "הוא מתאים יותר חברתית ומקצועית, מה גם שהוא מאוד רוצה להיות כאן, בניגוד לכאלה שעושים טובה".

למרות שבית"ר רוצה לדלל את הסגל, בשלב זה אף שחקן לא יעזוב עד שתימצא לו קבוצה אחרת. בערן לוי הפועל תל אביב מאוד מעוניינת ונראה כי בשבוע הקרוב צפויות התפתחויות. יעקב בריהון לא מוכן לעבור בהשאלה, ועדיין לא ברור האם טל כחילה יישאר או שיימכר. אנטואן קונטה וז'אורז'יניו אמורים להתחיל להתאמן עם הקבוצה בשבוע הקרוב. יוסי בניון יוכל להיכלל בסגל במחזור הבא נגד קרית שמונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. סילבסטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully