וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יכול להיות שהרעש מסביב השפיע, לא סתם מדברים על חיזוק"

5.1.2019 / 22:40

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוכזב מה-0:0 בסכנין: "מקווה שנוכל להביא שני שחקנים לחלק הקדמי". עימות בין הקהל בסיום המשחק, אוהדי סכנין זרקו אבנים על הרכבים של אוהדי בית"ר. תורג'מן: "בטוח שנעשה כאן דברים יפים"

צילומי גולשים

בווידאו: עימות בין מחנות האוהדים בחניון

משחקים בין בית"ר ירושלים ובני סכנין תמיד נחשבים מעניינים, לפחות על הנייר, אך הערב (שבת) ההר הוליד עכבר כששתי היריבות הגדולות נפרדו ב-0:0 משעמם בדוחא - תיקו ראשון ביניהן מאז סוף 2013.

עוד לפני המשחק נרשם עימות פיזי בין אוהדי בית"ר ירושלים לתושבי עראבה. אוטובוס אוהדי בית"ר שהיה בדרכו לאיצטדיון נסע בכפר ובזמן שעצר בפקק תנועה, ירדו חלק מהאוהדים והתפתח עימות עם מספר מקומיים. שוטרים שפעלו במקום חצצו בין הצדדים וליוו את האוטובוס לאיצטדיון דוחא. במהלך המשחק הדליקו האוהדים הירושלמים אבוקה שתוביל להעמדה לדין, ובסיומו נרשם עימות בין אוהדי שתי הקבוצות, הפעם בחניון. אוהדי סכנין השליכו אבנים על הרכבים של אוהדי בית"ר, המשטרה דאגה לפזר המהומה.

בדקה ה-89, כשהשלימה בית"ר את החילוף השלישי שלה, הבין ערן לוי שלא יזכה לשחק וירד בתסכול רב לחדרי ההלבשה עוד לפני השריקה לסיום.

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 חלש

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
תסכול רב. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מאמן בית"ר ניר קלינגר אמר: "היה משחק לא טוב שלנו, לא מספיק אגרסיבי, לא מספיק לוחמני. בניגוד לכל המשחקים האחרונים שלנו שהיו אינטנסיביים וקצביים. היינו חסרי איכות בחלק ההתקפי, לא ייצרנו את תבניות ההתקפה שרצינו. כשאתה משחק נגד שלושה בלמים, אתה צריך לנצל את העובדה שלסכנין לא היו שחקנים בקו ההגנה הראשון ולהפעיל יותר את קלטינס ושיימן ולא עשינו את זה.

"הלכנו דרך האמצע, דרך איבודי כדור, זה לא מה שרציתי לראות. אני חושב שלא סתם אנחנו מדברים על זה שאנחנו רוצים להתחזק בחלק הקדמי. אנחנו צריכים יותר אנרגיות, יותר איכות, יותר שערים משחקני ההתקפה שלנו. בעקבות מה שקרה עם הפציעה של אור אינברום, גם החילופים שלנו נותנים לנו פחות אפשרויות להחליף שחקנים עייפים או שנמצאים ביום פחות טוב. אני מקווה שניכנס לחדר ביום שני ונבין מה היה לא בסדר היום. אבל מצד שני צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה עד כמה שאפשר. זה מגרש קשה, סכנין שיחקה במערך צפוף והקשתה עלינו מאוד. נפלנו בפח הזה".

על המצב בו עומדת ההעברה של אנז' פרדי פלומן אמר המאמן: "אני לא יכול לעדכן כי הדברים לא עומדים בשום מקום. אני מניח שהשבוע יהיו התפתחויות. אני מקווה שנוכל להביא שני שחקנים בחלק הקדמי, שיוסיפו רעננות וטריות. אנחנו צריכים אנשים שרצים הרבה ועובדים".

קלינגר המשיך ואמר: "המשחק שלנו היום לא תואם את בית"ר ירושלים מאז שאני הגעתי ברוב המשחקים. יכול להיות שהרעש מסביב השפיע לצערי. למרות שאני מקפיד ומשתדל לנעול את חדר ההלבשה מכל הדיבורים. יכול להיות שבעניין הזה לא הצלחנו לאטום ב-100%, אבל ממשיכים הלאה. יש עוד תשעה משחקים ונצטרך ללחוץ חזק מאוד כדי לצבור כמה שיותר נקודות ולהגיע למקומות שאנחנו חולמים עליהם ורוצים להגיע אליהם. לא נרים ידיים".

עמיר תורג'מן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא מסתכל על הטבלה בבוקר. תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

מנגד, סיכם עמיר תורג'מן: "ברור שאנחנו רוצים לנצח כל משחק, בעיקר בבית. עשינו כמה התקפות טובות ויכולנו לנצח, למרות שלא היו מצבים ממש טובים. אני רואה את ההתקדמות של השחקנים, גם בשבוע שעבר, אני בטוח שנעשה דברים יפים בסכנין. אני לא קם בבוקר ומסתכל על הטבלה, אלא על איך אני משפר את הקבוצה שלי עוד ועוד. על הקהל שלנו אני יכול להגיד וואו, וואו, וואו. לא ציפיתי לדבר כזה. זו היתה חוויה, שאפו גדול".

קפטן סכנין חאלד חלאיילה: "אני בתחושות מעורבות. חששתי שהקהל לא יגיע, אבל הם הגיעו ותמכו בנו למרות שלא הולך לקבוצה והמצב לא טוב. מגיע כל הכבוד ושאפו לקהל שלנו. הם מחאו לנו כפיים גם אחרי המשחק ואני בטוח שנחזיר להם בעתיד. מבחינה מקצועית היה לנו משחק לא רע, עמדנו טוב, עצרנו את רצף ההפסדים. הכדורים לא נכנסו למרות שלא הגענו להרבה מצבים. אני חושב שהיה משחק טוב שלנו. בית"ר לא הגיעה למצב אחד ואנחנו הגענו לכמה מצבים. כשכל הפצועים יחזרו, נהיה קבוצה חזקה יותר. אי אפשר לשים את האצבע על דבר אחד שלא עובד, אבל יש לנו הרבה פצועים. בכל משחק נפצעים לנו שלושה או ארבעה משחקים. פיראס מוגרבי נפצע בתחילת העונה. יש שחקנים צעירים שמשחקים, הרבה דברים קרו העונה. אני בטוח שהתחלנו להתייצב. הדרך עוד ארוכה, אנחנו נהיה קבוצה חזקה וננצח עוד הרבה".

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
תורג'מן על אוהדי סכנין: "וואו, וואו, וואו. חוויה"/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully