וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס דמע מהתרגשות בפרידה מצ'לסי: "הזמן עף כל כך מהר"

קשר הבלוז נפרד מהקבוצה ב-0:2 מול נוטינגהאם פורסט בגביע. הזאר: "הייתי בר מזל לשחק איתו". בארקלי: "ייזכר כאחד הקשרים הגדולים אי פעם"

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
נפרד בדמעה. פברגאס/רויטרס

ססק פברגאס נפרד אתמול (שבת) מצ'לסי ומהפרמיירליג. הקשר הספרדי בן ה-31, ששיחק בעבר כמובן בארסנל ובברצלונה, ענד את סרט הקפטן ב-0:2 מול נוטינגהאם פורסט בגביע ואף החמיץ פנדל במחצית הראשונה. פברגאס רשם את ההופעה ה-501 שלו בכדורגל האנגלי ובדקה ה-86 פינה את מקומו לאנגולו קאנטה כשהוא זוכה למחיאות כפיים מאוהדי צ'לסי ומזיל דמעות מהתרגשות.

פברגאס, שצפוי לעבור השבוע למונאקו, רשם 198 הופעות במדי צ'לסי וכבש 22 שערים מאז הצטרף אליה ב-2014 מברצלונה. "הזמן עף מהר", אמר פברגאס אחרי המשחק, "זה מרגיש כאילו בשבוע שעבר התחלתי לשחק כדורגל מקצועני, אבל חלפו כבר יותר מ-15 שנה. זה עובר כל כך מהר ואתה צריך להיות מוכן למשחק בכל שלושה ימים, ולביקורת שתגיע מכולם שיגידו כמה היית טוב או רע. היכולת הטכנית לא נעלמת. היכולת הפיזית יורדת, אבל הטכניקה נשארת איתך".

על הפנדל שהחמיץ אמר הספרדי: "ראיתי את השוער באמצע השער וחשבתי שכבר כבשתי. הייתי חסר מזל. גם ביום שבו רשמתי את ההופעה ה-100 שלי בנבחרת ספרד החמצתי פנדל, כנראה שזה הגורל שלי". רוס בארקלי אמר על פברגאס: "לשחק איתו היה תענוג, הוא יפרוש כאחד הקשרים הטובים אי פעם".

עוד בנושא:

פברגאס החמיץ פנדל, אבל צ'לסי עברה גם ככה לשלב הבא בגביע

ססק פברגאס נפרד מאוהדי צ'לסי במשחקו האחרון בקבוצה. רויטרס
נפרד. פברגאס/רויטרס

קרלו קודיצ'יני, עוזר מאמן צ'לסי, הוסיף: "ססק שחקן ייחודי בעמדה שלו, עם ראיית משחק שבלתי תיאמן ומודעות איפה נמצאים כל החברים שלו במגרש. הוא שחקן עם יכולת למסור כדור מהחלק האחורי לקדמי בצורה כל כך מדויקת. התזמון שלו מדהים. הוא שחקן מיוחד מאוד והוא היה פנטסטי גם בקבוצות הקודמות בהן שיחק והתרומה שהוא העניק למועדון הייתה מדהימה. ססק שחקן ברמה גבוהה מאוד".

אדן הזאר אמר: "אחרי חמש שנים איתו, אני יכול לומר שהייתי בר מזל לשחק איתו. ראים את ההשפעה שלו מאז שהוא הגיע, זכיתי איתו בדאבל. הוא בחור נהדר גם במגרש וגם מחוץ למגרש. הוא חבר טוב שלי ואני מעריץ אותו. אני מקווה שיהיה לו עתיד מוצלח למרות שהוא די מבוגר עכשיו. אבל הוא עדיין טוב ואני מאמין שהוא יצליח".

קשר העבר הספרדי גאיסקה מנדייטה דיבר על פברגאס ואמר: "הוא הגיע לפרמיירליג בגיל צעיר מאוד והשפיע בצורה משמעותית גם על ארסנל וגם על צ'לסי. האוהדים מתים עליו. הוא בלי שום ספק אגדה חיה של הפרמיירליג ושל ספרד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully