וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי נתניה: מאור קנדיל צפוי לפתוח, גולן אלקסלסי בשער האורחת

דן גלזר צפוי לפתוח בהרכב הצהובים מול קבוצתו בעונה שעברה (ב', 21:00, ספורט 5). בנתניה אופטימיים: "נוכל להנחיל למכבי תל אביב הפסד ראשון"

מחזור 17הסתיים07/01/2019
מכבי תל אביב
  • אצילי (1)
  • מיכה (45)
  • אצילי (61)
  • ריקן (82)
1:4
    מכבי נתניה
    עריכה: מתן חדד

    מכבי תל אביב

    בזמן שהיא מחכה להחלטתו של אלי דסה בנוגע להצעה שקיבל מלודוגורץ הבולגרית, מכבי תל אביב רוצה לשמור על המאזן הנקי מהפסדים שלה בליגת העל גם מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי נתניה. המגן הימני כשיר, אבל צפוי לשבת גם הפעם על הספסל בזמן שמאור קנדיל ימשיך לקבל קרדיט. אלירן עטר ואיתי שכטר עשויים לפתוח יחד בהתקפה וגם דן גלזר מיועד לשחק מול האקסית, לאור חסרונו של אייל גולסה הפצוע.

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ולאדן איביץ': "אני מכיר את סלובודן דראפיץ' ואנחנו מדברים הרבה במהלך השבוע, אבל ברור שבמהלך השבוע החולף לא דיברנו. יהיה משחק קשה מאוד גם הפעם נגד קבוצה חזקה מאוד שמשחקת כדורגל התקפי ויש לה שחקנים טובים וצוות אימון טוב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ב-100% אחוז במשך 90 הדקות כדי להשיג את שלוש הנקודות".

    מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
    גם הוא מחכה להחלטה של אלי דסה. מאור קנדיל/יוסי ציפקיס

    מכבי נתניה

    גולן אלקסלסי צפוי להמשיך בשער מכבי נתניה גם מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב. שוער המשנה קיבל באחרונה קרדיט ולקח את ההזדמנות בשתי כפפותיו ונראה כי סלובודן דראפיץ ושי ברדה בהתייעצות אחת עם מאמן השוערים עופר בסון, ייתנו לו להמשיך בהרכב הראשון על חשבון דני עמוס. אלקסלסי קיבל צ'אנס ראשון בגביע מול דבוריה (1:5) ושמר על שער נקי בשני הניצחונות האחרונים על בני סכנין ועירוני קרית שמונה.

    המאמנים לא תרגלו היום את ההרכב הפותח באימון, אבל ההערכה בקרב השחקנים היא שלא יהיה שינוי ביחס להרכב שניצח במשחק האחרון את עירוני קרית שמונה. "מכבי תל אביב לא הפסידה העונה וזה אתגר עצום לכל שחקן בקבוצה", אמר אחד השחקנים בתום האימון. "עשינו להם לא מעט בעיות בסיבוב הראשון, זה האצטדיון הביתי שלנו ואנחנו יכולים להנחיל למכבי תל אביב את ההפסד הראשון שלה העונה".

    עוד באותו נושא

    ולאדן איביץ': "אנחנו רוצים שאלי דסה יישאר, אבל זו החלטה שלו"

    לכתבה המלאה
    גולן אלקסלסי שוער מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
    עדיין לא ספג העונה בליגה. גולן אלקסלסי/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * 136 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 35:66 בניצחונות ועוד 35 לא הוכרעו.

    * כל 22 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים. ה-0:0 האחרון היה באפריל 2008.

    * מכבי תל אביב, הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה, סופרת כבר 22 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה.

    * מכבי נתניה, שהפעם תשחק כאורחת באצטדיונה הביתי, צברה 13 נקודות מ-15 האפשריות בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה.

    * ומתי נתניה ניצחה את מכבי תל אביב כאורחת? זה קרה לאחרונה ב-19 במרץ 2011, אז ניר נחום, אחמד סבע וקובי דג'אני קבעו 0:3 בבלומפילד.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully