וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: בן רייכרט בספק, גדי קינדה יחזור להרכב

הקשר האחורי נטש את האימון ואווסו עשוי להחליפו, קינדה שהושעה על ידי המועדון ינסה להוביל לניצחון ראשון אי פעם על רעננה, שתחסר את ארשיד ושוקר (א', 19:00, ספ' 5+)

מחזור 17הסתיים06/01/2019
מ.ס. אשדוד
  • קינדה (2)
1:1
  • (17) גנאם
הפועל רעננה
צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס. אשדוד

בן רייכרט נטש היום את אימון מ. ס. אשדוד והוא בספק למשחק התחתית החשוב מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5+) מול הפועל רעננה. במועדון מגדירים את המשחק כסוג של גמר גביע ומקווים סוף סוף לניצחון שייתן קצת אוויר לקבוצה. ההתלבטות הגדולה של יובל נעים היא האם להציב את טום בן זקן כמגן ימני ואז להעלות את עמית ביטון כבלם או לחילופין לפתוח עם בן זקן כבלם ולהעלות את פיליפ קנז'ביץ' כמגן ימני. אם רייכרט לא יהיה כשיר עד מחר, יפתח לאונרד אווסו כקשר אחורי. גדי קינדה יחזור להרכב אחרי שהיה מושעה על ידי הקבוצה בשני המשחקים האחרונים. עמראן אלקרינאוי מועמד לפתוח בהרכב שבוע שני ברציפות. בחוד יפתח דין דוד כשלקבוצה לא יהיה על הספסל חלוץ מחליף, שכן דודו ביטון הורחק במשחק האחרון בבאר שבע. להרכב ישובו יואב ג'רפי וקרלו ברוצ'יץ' שהחלימו מפציעות. ביום שלישי, עם פתיחת חלון ההעברות, תרשום אשדוד בשורותיה את איסו לינגאנה שכבר חתם על חוזה עד תום העונה.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
יוביל את אשדוד לניצחון היסטורי? גדי קינדה/אדריאן הרבשטיין

הפועל רעננה

עדיין ללא הרכש הטרי יוג'ין אנסה שיירשם רק לאחר פתיחת החלון ביום שלישי, הפועל רעננה תנסה להשיג נקודות בקרב התחתית באשדוד. כרם ארשיד המוצהב ייעדר ובמקומו ישוב ל-11 אריאל אנגוואוקם, מה שיסיט את קייס גאנם לכנף. שניר שוקר פצוע ובן בנימין נמצא בספק. "אנחנו רוצים להמשיך בהתקדמות שלנו כקבוצה וכשחקנים בודדים", אמר מנחם קורצקי לקראת המשחק. "אני מקווה מאוד שנפגין את היכולת שהפגנו מול סכנין ומול קרית שמונה בשביל לנצח. בהכנה התמקדנו בחשיבות המשחק עם מ.ס אשדוד, מתחרה שהיא מתמודדת ישירה על ההישארות בליגה וקבוצה שבבית היא מאוד מסוכנת עם יכולות אישיות מצוינות של השחקנים שלה. נצטרך לעבוד קשה בשביל לחזור עם תוצאה טובה, אבל אני מאמין בשחקנים שלי שיעשו את זה".

עוד באותו נושא

הפועל חדרה בודקת אפשרות להחתים את קשר מ.ס. אשדוד לאונרד אווסו

לכתבה המלאה
שחקן הפועל רעננה אריאל אנגוואוקם. יוסי ציפקיס
חוזר לחוד. אריאל אנגוואוקם/יוסי ציפקיס

טריוויה

* אולי הפעם? מ.ס. אשדוד מחכה לניצחון הראשון שלה אי פעם על הפועל רעננה. המאזן ב-18 משחקים עד כה בכל המסגרות: 10 ניצחונות לרעננה ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* הפועל רעננה כבשה בסך הכול שני שערי חוץ ועדיין לא ניצחה כאורחת (ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים).

* אשדוד לא כבשה יותר משער אחד ב-10 משחקי הבית האחרונים שלה, מאז ה-1:2 על מכבי חיפה בפלייאוף התחתון בעונה שעברה.

* מנחם קורצקי אוהב לאמן מול אשדוד. הוא פגש אותה 12 פעמים בליגת העל, הפסיד רק פעם אחת וניצח לא פחות משמונה משחקים - יותר מכל יריבה אחרת שלו.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: אשדוד
קהל: 300

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully