וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מ.ס. כפר קאסם חגגה בדרבי, יבנה הפתיעה את הכח עמידר רמת גן

צמד של אסייג ושער של אדלשטיין סידרו לכפר קאסם 1:3 על שמשון ופער של 3 נקודות בפסגה על פני הכח, שהפסידה 2:1 ביבנה. צפון: באקה אל גרבייה ניצחה 1:3 את טבריה, הפועל הרצליה גברה על רובי שפירא

הסיבוב הראשון בליגה א' דרום וצפון הושלם כמעט היום (שישי). בדרום, מ.ס כפר קאסם השיגה את המקום הראשון בסיום הסיבוב אחרי ניצחון 1:3 בדרבי על שמשון כפר קאסם. יוסי אסייג הסקורר של כפר קאסם כבש שני שערים במחצית הראשונה (16 ו-33). אוהד אדלשטיין קבע 0:3 בדקה ה-47 ומוחמד באדיר רק צימק כעבור דקה.

כפר קאסם פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה על פני הכח עמידר רמת גן שהפסידה בחוץ למכבי יבנה 2:1. מולאט גברה ניצל יציאה איומה של אלדר פשכצקי בדקה השמינית ונתי ארז'ואן הכפיל (20) אחרי ששוער הכח שוב היה מחוץ לשערו. שרון גורמזנו שכמעט עזב את הקבוצה השבוע רק צימק (25) מול האקסית.

תוצאות נוספות:

הפועל מחנה יהודה - הפועל אזור 0:2
עירוני קרית גת - אדומים אשדוד 0:0
מכבי שעריים - בית"ר נורדיה ירושלים 1:0
מ.ס. ירמיהו חולון - הפועל בקעת הירדן 0:4
מכבי קביליו יפו - מכבי הרצליה 1:2

מכבי יבנה. אתר רשמי
ניצחו את הכח לשמחתה של מ.ס. כפר קאסם. שחקני יבנה חוגגים/אתר רשמי

מחוז צפון

אחרי שאום אל פאחם הבטיחה אתמול את המקום הראשון בסיום הסיבוב עם הניצחון על הפועל ירושלים (0:1), הפועל באקה אל גרבייה נצמדה אליה במקום השני עם ניצחון 1:3 על עירוני טבריה, שיצאה מחוץ לעיר ביום שבו נערך המרתון הגדול. מחמוד עבאס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-50 ואוהד קדוסי הכפיל (65). שאקר סקר צימק (69), אבל גיא כהן הבטיח את הניצחון בדקה ה-90.

גם הפועל הרצליה שמרה על קשר עין עם הפסגה (מרחק שש נקודות) אחרי 1:2 ביתי על קבוצת האוהדים של הפועל רובי שפירא חיפה. אלירן שמש היה גיבור הניצחון הזה עם צמד (30 ו-87 בפנדל) ורשם מהפך אחרי שער מוקדם של ליעד מרדכי (16).

תוצאות נוספות:

מכבי צור שלום - הפועל אסי גלבוע 4:0
עירוני נשר - הפועל מגדל העמק 1:3
הפועל כאוכב - הפועל בני זלפה 1:1
מ.ס טירה - הפועל כפר כנא 3:2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully