וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו נבחר לשחקן השנה בטקס פרסי "גלוב סוקר"

בניגוד לכדור הזהב, אותו הפסיד ללוקה מודריץ', הפורטוגלי חגג זכייה חמישית בדובאי: "חולם לזכות בהרבה תארים גם ב-2019". דשאן מאמן השנה, אתלטיקו הקבוצה של השנה, מנדש הסוכן

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו נבחר הערב (חמישי) בפעם החמישית בקריירה לשחקן השנה בטקס הפרסים של גלוב סוקר הנערך בדובאי. הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס, שקיבל את הפרס ב-2011, 2014, 2016 ו-2017, שמר על התואר שלו, בניגוד לתחרות כדור הזהב, בה סיים במקום השני וראה את לוקה מודריץ' משיג את הפרס האישי היוקרתי מכולם. רונאלדו זכה גם בשער השנה, על המספרת המרהיבה שלו לרשת יובנטוס בליגת האלופות.

הפורטוגלי הקדים את אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה, ואמר על הבמה: "זה כבוד גדול לקבל את הפרס הזה. אני רוצה להודות למשפחה שלי, לחברתי, לבני, לכל החברים, לז'ורז'ה מנדש ולכל הצוות. זו הייתה שנה קשה, אבל זכיתי בתארים רבים, כולל בליגת האלופות. זו הייתה עוד עונה בל תיאמן. עכשיו 2019 זו שנה חדשה ואני חולם לזכות בעוד הרבה תארים עבור יובנטוס. אני אדם שאוהב אתגרים, חיי החדשים בטורינו ואני רוצה לזכות גם שם ככל שאוכל".

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת שזכה במונדיאל כקפטן ב-1998 ועשה את זה ב-2018 כמאמן, היה האיש שהעניק לרונאלדו את הפרס ולאחר מכן נבחר בעצמו למאמן השנה. את הפרס הוא קיבל מנשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו.

רונאלדו גם חגג עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש, שנבחר בפעם השמינית לסוכן הטוב של השנה. הפורטוגלי קיבל את הפרס הזה בכל הטקסים הקודמים, פרט ל-2016, אז מינו ראיולה הקדים אותו.

רונאלדו אחר, זה הברזילאי, קיבל פרס קריירה וכמוהו גם בלס מטוידי וכדורגלן העבר הקרואטי זבונימיר בובאן. פאביו פראטיצ'י, המנהל הספורטיבי החדש של יובנטוס, נבחר לטוב ביותר בתפקידו ב-2018 ובתואר קבוצת השנה זכתה אתלטיקו מדריד.

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 3.1: ברצלונה מנסה לרכוש את פבאר, האדסון אודוי ביקש לעזוב את צ'לסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully