וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.1: ברצלונה מנסה לרכוש את פבאר, האדסון אודוי ביקש לעזוב את צ'לסי

הקטלאנים נפגשו עם נציגיו של מגן נבחרת צרפת בניסיון להגיע לסיכום לקראת עסקה בקיץ. דיווח: קיילור נבאס האריך חוזה בריאל, נאלדו חתם במונאקו, כמה ירוויח ראמזי ביובנטוס?

רויטרס

העברות

* הבלם הברזיליאי נאלדו (36) עזב את גרמניה אחרי 13 שנים וחצי כשנפרד משאלקה לטובת מונאקו, שלקחה אותו בהשאלה לחצי עונה ותשלם עליו מיליון יורו בקיץ כדי שישחק אצלה עונה נוספת.

* ורדר ברמן שילמה מיליון יורו לרד בול זלצבורג כדי לרכוש את רומנו שמיד, קשר התקפי אוסטרי בן 18 שנחשב לכישרון מבטיח. שמיד חתם על חוזה עד 2023, אבל צפוי לצאת מיד להשאלה בת שנה וחצי.

* לגאנס צירפה בהשאלה עד לסוף העונה את מרטין ברייתווייט, חלוצה הדני בן ה-27 של מידלסברו.

* אולימפיאקוס החתימה את החלוץ הארגנטינאי פרנקו סולדאנו (24) לארבע שנים וחצי. סולדאנו ירוויח כ-350 אלף יורו לעונה וקבוצתו אוניון סנטה פה קיבלה עבורו 750 אלף יורו ותקבל 15 אחוזים ממכירה עתידית.

* יאן קירשהוף, בלם/קשר באיירן מינכן ושאלקה לשעבר שהוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב, חתם לחצי עונה במגדבורג מהליגה השנייה בגרמניה, אחרי שלא שיחק בתשעת החודשים האחרונים.

* רומא קטעה את השאלתו של עומאר סאדיק לריינג'רס, אחרי שהניגרי שיחק רק 161 דקות בחמישה משחקים בקבוצה הסקוטית, ושלחה אותו לפרוג'ה מהסרייה B.

* היווני הבינלאומי פנאיוטיס טאכצידיס (27) עזב את נוטינגהאם פורסט וחזר לאיטליה בהשאלה ללצ'ה, שתרכוש אותו אם תעלה לסרייה A.

שמועות

* בסקיי גרמניה מדווחים שבאיירן מינכן שיפרה את ההצעה שלה על קאלום האדסון אודוי. על פי הדיווח השחקן עצמו ביקש מצ'לסי לאפשר לו לעזוב על מנת שיוכל להצטרף לבאיירן עוד בחלון ההעברות של ינואר.

* הפתעה מכיוון ברצלונה? על פי מומחה ההעברות האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, נציגיו של בנז'מן פבאר נפגשו עם אנשי ברצלונה בניסיון להגיע לסיכום על העברת המגן משטוטגרט בקיץ. באיירן מינכן נראתה עד כה כמועמדת הבכירה לרכוש את אלוף העולם הצרפתי ובגרמניה אף טענו כי יש סיכום תמורת 40 מיליון יורו, אבל המהלך של ברצלונה עשוי לטרוף את הקלפים.

* ב"ספורט מדיה-סט" האיטלקי מפרסמים כי ארון ראמזי חתם על סיכום מקדים עם יובנטוס, שתעניק לו חוזה עד 2024 ושכר של 6.5 מיליון יורו לעונה. הקשר הוולשי בן ה-28 מסיים חוזה ביוני, אבל על פי דיווחים שונים אלופת איטליה מוכנה לשלם לארסנל 5 מיליון יורו כדי לצרפו כבר עכשיו.

* ב"מארקה" מדווחים שאברטון מעוניינת להחתים את "הפלופ" של ברצלונה מלקום. כנראה בהשאלה. השחקן מצידו רוצה להישאר במועדון הקטלאני. כזכור, אברטון כבר צירפה לשורותיה את "פליטי" ברצלונה לוקא דין, אנדרה גומש וג'רי מינה. בספרד טוענים שגוואנגז'ו אברגרנדה סגנית האלופה מציעה לבארסה 50 מיליון יורו על הברזילאי.

* על פי דיווחים בספרד, קיילור נבאס חתם כבר בחודש שעבר על הארכת חוזהו בריאל מדריד בשנה נוספת, עד 2021, לאחר ששכרו הועלה ל-5 מיליון יורו. בצרפת דיווחו כי ארסנל עשויה להציע עליו 16 מיליון יורו.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שכריסטיאן אריקסן משהה את החתימה שלו על חוזה חדש בטוטנהאם , מה שמקרב אותו לריאל מדריד או ברצלונה שמעוניינות בו. חוזהו של הדני מסתיים בקיץ 2020, כאשר הספרס מוכנים כמעט להכפיל את שכרו שעומד כרגע על 70 אלף ליש"ט בשבוע.

* אחרי קיץ נטול החתמות, מאוריסיו פוצ'טינו רוצה לחזק את טוטנהאם במהלך החורף וברשימה שלו מופיעים חמישה שחקנים: טאנגי אנדומבלה (ליון), ניקולא פפה (ליל), תומא מונייה (פ.ס.ז'), ג'רוד בראון (האל סיטי) ומקס ארונס (נוריץ').

* מונייה הבלגי עשוי להגיע לטוטנהאם בעסקת חליפין תמורת בן ארצו טובי אלדרווירלד, לו יש סעיף רכישה בסך 25 מיליון יורו שפריס סן ז'רמן מעוניינת לנצל.

* יהלום פורטוגלי בדרך ליובנטוס? על פי דיווחים, המנהל הספורטיבי החדש פאביו פראטיצ'י נפגש עם ז'ורז'ה מנדש, המשמש בין היתר כסוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, בנוגע לחלוץ בן ה-19 פרנסיסקו טרינקאו, השייך לבראגה והוביל את נבחרת הנוער של פורטוגל לזכייה ביורו לפני כחצי שנה. יובנטוס מציעה שני מיליון יורו כדמי השאלה ו-13 מיליון יורו על רכישה עתידית.

* אמאדו דיאוורה רוצה לעזוב את נאפולי אחרי שרשם 483 דקות בלבד העונה, אבל המועדון דורש 40 מיליון יורו ומרחיק את פיורנטינה ומילאן המעוניינות בו. הכסף לא מהווה משקל לקבוצות הפרמיירליג, שם צ'לסי אברטון עשויות לבצע מהלך.

* על פי BBC, השאלתו של דומיניק סולאנקה מליברפול לקריסטל פאלאס נפלה בעקבות מצבו הרפואי של החלוץ הצעיר, שסובל מפציעת שריר. "הוא לא יוכל ליטול חלק במשחקים הקרובים, ופאלאס זקוקה לחלוץ במיידי", נטען.

תומא מונייה (מימין) עם טובי אלדרווירלד שחקני נבחרת בלגיה 2016. GettyImages
יש סיכוי לטרייד? תומא מונייה עם טובי אלדרווירלד במדי נבחרת בלגיה/GettyImages

* בצרפת טוענים כי לאונרדו ז'ארדים, שפוטר ממונאקו באוקטובר האחרון אחרי ארבע שנים בתפקיד, יחליף את ברנד שוסטר כמאמן דליאן ייפאנג הסינית וירוויח 10 מיליון יורו לעונה, במשך שנתיים.

* סביליה שוקלת לנסות להחתים את אריק באי, בלמה החוף השנהבי של מנצ'סטר יוניייטד.

* ויאריאל שוקלת להציע ללסטר סיטי 15 מיליון יורו עבור ויסנטה איבורה.

* נאפולי עוקבת אחרי הירווינג לוסאנו, הסקורר המקסיקני של פ.ס.וו איינדהובן. מחירו המוערך הוא כ-35 מיליון יורו.

* האם פאפו גומס יחזור לארגנטינה אחרי תשע שנים? נשיא אינדפנדיינטה טען כי שוחח עם הקפטן של אטאלנטה ומעוניין לצרפו, אבל אין שום סיכום כרגע.

* רומא צפויה לשלוח את המגן ההולנדי ריק קרסדורפ בחזרה לפיינורד, ממנה נרכש ב-14 מיליון יורו בקיץ 2017. האיטלקים מעוניינים בהשאלה לחצי עונה שבה יוכל המגן בן ה-23 לחזור לעצמו אחרי הפציעה הקשה, בעוד פיינורד דורשת אופציית רכישה.

* באיטליה מדווחים על התעניינות גוברת מצד קבוצות הפרמיירליג בחלוץ הצרפתי גרגואר דפרל, המשחק בסמפדוריה כמושאל מרומא. פולהאם, ווטפורד וגם ווסטהאם בעקבותיו.

* מארסיי מתקרבת לרכישת לוקאס לימה, המגן הברזילאי של נאנט, תמורת 11 מיליון יורו.

* ניוקאסל רוצה מגן ימני ובוחנת את השוק הצרפתי, שם היא מעוניינת בקני לאלה משטרסבורג וגם בוולנטן רוסייה מדיז'ון.

* יקוב בלאשצ'יקובסקי, הקיצוני הימני של וולפסבורג ונבחרת פולין, צפוי לחזור לארצו ולחתום בשורות ויסלה קרקוב.הערב הודיעה וולפסבורג על שחרורו על בלאשצ'יקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully