וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון המומה: ג'יימס הארדן "בכושר הכי טוב בליגה", "בדרך לעוד תואר MVP"

כוכב הרוקטס הפך לשלישי מלבד לבריאנט וג'ורדן שקולע 400 נקודות בעשרה משחקים, ולמרות הסטטיסטיקה המוזרה, דאנטוני יודע ש"הוא ברמה אחרת לגמרי", וריברס סבור: "מה שהוא עושה עכשיו זה יכולת של קובי"

רויטרס

ג'יימס הארדן ממשיך בכושרו המצוין, ומשלים רצף היסטורי שסוחט תגובות נלהבות מהקולגות שלו. כוכב הרוקטס הוליך הלילה (בין שני לשלישי) את יוסטון לניצחון 101:113 על ממפיס כשהוא קולע 43 נקודות ומסיים עם טריפל דאבל, שהציב את יוסטון (15:21) במקום הרביעי במערב, כשרק לפני שלושה שבועות היא הייתה במקום ה-14 במערב.

כרגע להארדן יש 408 נקודות בעשרת משחקיו האחרונים. רק שני שחקנים - מייקל ג'ורדן וקובי בריאנט - הצליחו לצבור ב-30 השנים האחרונות 400 נקודות ומעלה בעשרה משחקים, והוא הראשון מאז ראסל ווסטברוק (לפני שתי עונות) שקולע 40 נקודות ומעלה בארבעה משחקים רצופים.

עוד בנושא
גולדן סטייט הביסה, עוד הצגה להארדן, אירווינג נפצע, עומרי כספי חזר
עכשיו תורכם להיות ה-MVP: כמה אתם זוכרים משנת 2018 ב-NBA?
לברון ג'יימס טוען: האליפות ב-2016 הפכה אותי לשחקן הגדול אי פעם
מחקר: קבוצות NBA שרשמו קאמבק ברבע האחרון, לא ניצחו יותר בהארכה

"מה שהוא עושה פשוט מדהים", אמר אוסטין ריברס על חברו לקבוצה, "מה שהוא עושה זה קובי. בן אדם, זה יכולת של קובי. זה מה שהוא עושה. והוא כל כך עושה את זה בלי מאמץ. זה העניין. הוא לא כופה את עצמו, או קולע בכל התקפה. זה באמת משוגע. הוא פשוט שונה, בנאדם. באמת, אי אפשר לעצור אותו. הוא MVP בק-טו-בק. הוא הולך לזכות בחרא הזה שנה אחרי שנה. אף אחד בליגה הזאת לא מסוגל לעשות את מה שהוא עכשיו. זה לא ייאמן".

יוסטון ניצחה בעשרה מ-11 משחקיה האחרונים, כשהלילה עשתה זאת בלי כריס פול ואריק גורדון הפצועים. בריצה המרשימה הזאת של הרוקטס הארדן רשם שלושה טריפל דאבלים ומעמיד ממוצעים של 39.7 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 8.5 אסיסטים ו-2.1 חטיפות למשחק. בשמונה משחקים ברציפות הוא קולע 35 נקודות ומעלה ומחלק לפחות 5 אסיסטים, ושבר את השיא הקודם של אוסקר רוברטסון.

"אני לא יודע אם הוא יכול להיות טוב יותר מאיך שהוא משחק כרגע", אמר עליו מאמן הרוקטס מייק דאנטוני, "וגם מבחינה הגנתית. הוא מספק לנו חטיפות, טריפל דאבלים כאילו זה כלום. אז כן, הוא משחק עכשיו ברמה אחרת לגמרי".

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, מול מייק קונלי, ממפיס גריזליס. רויטרס
27 פעמים הלך לקו. לא רע, הארדן/רויטרס

הארדן עצמו תיאר את הניצחון של קבוצתו על ממפיס כ"קצת מכוער", ומתעלם מהעובדה שקלע 43 נקודות, קלט 10 ריבאונדים וחילק 13 אסיסטים, אלא התמקד ב-9 האיבודים שלו. כמו כן, באופן מדהים למדי, הוא קלע 43 נקודות עם 8 סלי שדה בלבד (!) - 8 מ-19 מהשדה, 6 מ-12 מהשלוש - ו-21 מ-27 מהעונשין.

"אני פשוט משחק אגרסיבי, אני במצב רוח התקפי", אמר הארדן, שבמחצית הראשונה היה אחראי על 50 נקודות של קבוצתו (28 נקודות ו-6 אסיסטים), "הם ניסו לעשות נגדי כל מיני דברים ולעשות שמירות כפולות וכאלה. עשיתי עבודה רעה. עשיתי עבודה רעה כשלא שמרתי על הכדור ודי נתתי להם נקודות במעבר בגלל האיבודים שלי. אני צריך לשמור יותר על הכדור ולעזור לחברים שלי".

קלינט קאפלה שיבח את חברו ואמר: "קבוצות מנסות לגרום לו להיפטר מהכדור, כי אחד על אחד, אי אפשר לעצור אותו. פשוט אי אפשר. הוא עושה את זה ברמה הזאת כבר עשרה משחקים ברציפות. כרגע הוא משחק ברמה הכי גבוהה בליגה הזאת. אם הוא ימשיך ככה, ברור שהוא יהיה ה-MVP". כריס פול סיכם ואמר: "זה מטורף בנאדם, זה מטורף לראות את המשחקים האלה ולהיות עד למה שהוא עושה, מה שהוא עושה זה לא אמיתי".

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. רויטרס
"כרגע הוא משחק ברמה הכי גבוהה בליגה הזאת. אם הוא ימשיך ככה, ברור שהוא יהיה ה-MVP". הארדן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully