וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס טוען: האליפות ב-2016 הפכה אותי לשחקן הגדול אי פעם

קינג ג'יימס נזכר במהפך מול הווריירס: "אמרו שזו הקבוצה הטובה בכל הזמנים. בכיתי, ואז עצרתי וחשבתי - זה הפך אותך לגדול אי פעם"

רויטרס

בפרק האחרון של הסדרה More Than An Athlete של ESPN, נזכר לברון ג'יימס במשחק מספר 7 של גמר 2016, אז הוליך את קליבלנד ל-89:93 על גולדן סטייט, בדרך ל-3:4 מדהים בסדרה בלתי נשכחת. זה הפך אותי לשחקן הגדול בכל הזמנים", נראה קינג ג'יימס אומר לחבריו ושותפיו העסקיים מבריק קרטר, ריץ' פול ורנדי סימס. את סדרת הגמר ההיא סיים לברון עם 29.7 נקודות, 11.3 ריבאונדים, 8.9 אסיסטים, 2.6 חטיפות ו-2.3 חסימות למשחק, תוך שהוא קולע ב-50 אחוז מהשדה ומשחק למעלה מ-41 דקות לערב.

אבל מדובר כאן ביותר ממספרים, כמובן ויותר בקבוצה אותה ניצח - הקבוצה בעלת המאזן הטוב בכל הזמנים, עם 9:73, שנראתה בלתי ניתנת להכנעה, בעיקר כשכבר הוליכה 1:3 בסדרת הגמר.

"ככה הרגשתי", הוסיף, "הייתי מאוד מאוד נרגש לנצח בשביל קליבלנד בגלל הבצורת הארוכה. בגל הראשון של הרגשות כולם ראו אותי בוכה בגלל כל מה שקרה. ואז עצרתי, וחשבתי רגע, 'זה הפך אותך לגדול אי פעם'. כולם דיברו על זה שהווריירס הם הקבוצה הגדולה אי פעם, הקבוצה הטובה ביותר שאי פעם הורכבה. העובדה שחזרנו מפיגור וניצחנו ככה, זה באמת היה מיוחד. זו כנראה הפעם היחידה בקריירה שלי שהרגשתי שעשיתי משהו באמת מיוחד. זה היה חתיכת רגע".

בכך הצית ג'יימס מחדש את הוויכוח הנושן על זהות הכדורסלן הטוב בהיסטוריה. רבים עדיין טוענים שמדובר במייקל ג'ורדן, כמובן, אחרי שש טבעות אליפות לעומת ארבע "בלבד" של לברון.

לפני פתיחת העונה ההיא, שהסתיימה באליפות המתוקה ביותר שלו, הודה לברון ש"המוטיבציה שלי היא רוח הרפאים אחריה אני רודף, הרוח ששיחקה בשיקגו". לאחר מכן הוסיף: "הקריירה שלי שונה לגמרי משלו, עברנו דברים שונים לגמרי. הערצתי אותו. אם אוכל לשים את עצמי בעמדה של להיות השחקן הטוב בכל הזמנים, זה יהיה מדהים".

עוד באותו נושא

דונצ'יץ' ודאלאס גברו על אוקלהומה סיטי, הלייקרס ניצחו ללא לברון ג'יימס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully