וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר התלונן על השיפוט: "עייפתי כבר, לא ייאמן מה שקורה פה"

מאמן בית"ר ירושלים לא אהב את מה שראה מהשופטים ב-1:1 עם הפועל חיפה. על המשחק עצמו: "אנחנו צריכים להיות מאוכזבים, אבל אני אופטימי. הניצחונות בטדי יגיעו". מימר: "פספסנו"

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר. דני מרון
ביקורת על השיפוט. ניר קלינגר/דני מרון

שנת 2018 בכדורגל הישראלי הגיעה הערב (שני) לסיומה עם המשחק האחרון ששוחק בעולם לשנה הנוכחית, בו בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 ביתי עם הפועל חיפה במשחק שנעל את המחזור ה-16 בליגת העל. אחרי מחצית מאופסת, פנדל מוצלח של גל אראל (56) העלה את האורחים ליתרון, אבל אנתוני וארן (77) עלה כמחליף וכבש שער ליגה ראשון העונה כדי להציל לצהובים-שחורים מהבירה נקודה. בית"ר עלתה למקום ה-11 בטבלה עם 17 נקודות, חיפה נשארה במקום השביעי עם 21 נקודות.

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, דיבר אחרי המשחק על השיפוט: "עייפתי כבר. לא ייאמן מה שקורה פה בטדי. באים לפה שופטים ומקבלים החלטות, זה מעצבן, אבל אני לא רוצה לדבר על זה, אלא רק על המשחק. אנחנו צריכים להיות מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה ומהתוצאה שלו. שלטנו בכדור יותר, ניסינו. הפועל חיפה קבוצה מאורגנת, הם סגרו אותנו חזק והיה קשה מבחינה התקפית. אם היינו טיפה יותר חכמים בחצי הראשון היינו יכולים להכריע אותו. הפעולה האחרונה שלנו לא הייתה טובה".

עוד בנושא:

יוסי בניון יתחיל להתאמן בבית"ר ירושלים בקרוב?
ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל חיפה

שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד, דוד קלטינס. דני מרון
המאמן משוכנע שהניצחונות עוד יגיעו. שחקני בית"ר ירושלים בסיום/דני מרון

על המשך הדרך אמר קלינגר: "אני מאוד אופטימי, בטוח שהניצחונות בטדי יגיעו. אני רוצה להודות לקהל, שגם בפיגור המשיך לעודד ולתמוך לנו. זה חשוב לנו מאוד. זה כמעט הביא גם ניצחון. היינו טובים עד הפעולה האחרונה. מאור בוזגלו? הוא נמצא בעומס, הוא חוזר אחרי שלא שיחק הרבה זמן וצריך לשמור עליו. אנחנו עוד נצטרך אותו, הוא חשוב מאוד".

מאמן הפועל חיפה שרון מימר: "אני מאוכזב מאוד שלא הצלחנו להשיג ניצחון. היינו במשחק, חבל לי שהפסדנו נקודות. פיספסנו ונצטרך להביא את הנקודות בהמשך. גילי ורמוט רק חזר מפציעה, פחדנו לסכן אותו. אין לי טענות לשחקנים, הם שיחקו טוב ונתנו את הכל. מאמין שהניצחונות יגיעו בהמשך. הקבוצה שלי משחקת כדורגל טוב כבר חודשיים וזה מה שחשוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל חיפה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן הפועל חיפה. דני מרון
"הקבוצה משחקת כדורגל טוב וזה מה שחשוב". שרון מימר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully