וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: כפר סבא ראשונה אחרי 0:4 על מרמורק, שלושער לעומרי שקל

הקשר כיכב והוביל את הירוקים לפסגה, קוקו הוסיף את הרביעי. בית"ר תל אביב רמלה גברה 1:2 על רמת השרון ועלתה למקום החמישי

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

המחזור ה-17 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם הפועל כפר סבא, שעלתה למקום הראשון בטבלה אחרי 0:4 קליל בחוץ על נועלת הטבלה הפועל מרמורק, שהציגה את אסי דומב על הקווים. במשחק נוסף הפועל ניר רמת השרון נכנעה בביתה 2:1 לבית"ר תל אביב רמלה, שעלתה למקום החמישי. המחזור יינעל מחר כשהפועל קטמון תארח את הפועל ראשון לציון.

שחקן הפועל כפר סבא עומרי שקל. דני מרון
המופע שלו. עומרי שקל/דני מרון

הפועל מרמורק - הפועל כפר סבא 4:0

אחרי שלושה משחקים רצופים בהם לא ניצחה (כולל משחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה), הירוקים קיבלו הזדמנות פז לנצל את מעידות קבוצות הצמרת ולעלות למקום הראשון על חשבון הפועל נצרת עילית, והם עשו את זה בסטייל. הקבוצה של ארז בנודיס עלתה ליתרון בדקה ה-35 משער של עומרי שקל, ובדקה ה-44 שקל השלים צמד והוריד את האורחים להפסקה רגועים. במחצית השנייה שקל הכריז כי מדובר במופע שלו כשהשלים שלושער (62), ובנג'מין קוקו כבש לראשונה אחרי שמונה מחזורים וקינח עם הרביעי (78). כפר סבא חגגה את הניצחון הקליל והעלייה לפסגה, ומרמורק? למרות שהציגה על הקווים את המאמן החדש אסי דומב, היא עדיין ללא ניצחון, שש נקודות בלבד ומאזן שערים של 32:7, ונראה שהיא נמצאת בדרך הבטוחה לליגה א'.

עוד באותו נושא

לאומית: נצרת עילית ניצחה 0:1 את אשקלון ועלתה זמנית לפסגה, נס ציונה ממשיכה לצנוח

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן בית"ר תל אביב רמלה. שלומי גבאי
קבוצתו כבר חמישית. זיו אריה/שלומי גבאי

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב רמלה 2:1

שתי קבוצות מרכז הטבלה שנמצאות במומנטום טוב יחסית נפגשו במטרה לטפס בטבלה. מוטי מלכה הלוהט כבש ראשון (27) והוריד את המארחים להפסקה ביתרון. במחצית השנייה הגיע המהפך: אילון אלמוג המושאל ממכבי תל אביב איזן (58), בדקה ה-81 הוא השלים צמד, השיג את המהפך וסידר לקבוצתו של זיו אריה עלייה למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 28 נקודות, שלוש נקודות פחות מהפועל נצרת עילית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully