וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית ניצחה 0:1 את אשקלון ועלתה לפסגה, נס ציונה ממשיכה לצנוח

שער מצוין של אוהד רבינוביץ' (29) עשה את העבודה והעלה את הקבוצה של הוכנבוים זמנית למקום הראשון. הפסד שלישי רצוף לנס ציונה - 3:1 לעפולה. הפועל פתח תקוה הפסידה 2:1 להפועל רמת גן

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד בעטה סקציה נס ציונה בדלי, כשפספסה הזדמנות לעלות זמנית לפסגה והפסידה 3:1 להפועל עפולה. גם אשקלון לא הצליחה לטפס למקום הראשון - מה שכן הצליחה לעשות יריבתה, הפועל נצרת עילית, שניצחה אותה 0:1 ולה כעת אותו מספר נקודות כמו כפר סבא.

* הפועל מרמורק הודיעה שאסי דומב מונה למאמן הקבוצה. דומב החליף את אורי קרגולה, שפוטר בעקבות מסכת כישלונות ותוצאות רעות מאוד, כולל תבוסה של 5:0 בגביע מול מכבי חיפה.

seperator

הפועל עפולה - סקציה נס ציונה 1:3

דווקא אחרי שהפציצה שישייה לרשת עכו וחמישייה מדהימה בכפר סבא, נס ציונה נעצרה עם הפסד בגביע והפסד ביתי מפתיע מאוד מול אחי נצרת במחזור הקודם. כדור השלג נמשך גם היום, ולפתע, גם עפולה שבה לתמונת המאבק על כרטיס לליגת העל. עידן דוד כבש ראשון בפנדל (25), אורי צעדון הכפיל (36), רז שטיין רק צימק (43) וענר שכטר אמר את המילה האחרונה (88).

הפועל אשקלון - הפועל נצרת עילית 1:0

בן צעירי רשם הופעת בכורה אצל שלומי דורה, אך ההתקפה המשיכה לא לעבוד, עם משחק ליגה רביעי ברציפות ללא שער זכות. אוהד רבינוביץ' כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-29, עם בעיטה מצוינת שהעלתה את נצרת עילית זמנית למקום הראשון.

עוד באותו נושא

ליגה א': מ.ס. כפר קאסם בפסגת הדרום, בית"ר נורדיה ניצלה מהפסד מביך

לכתבה המלאה
השוער אבי איבגי חוגג עם שחקני הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
בפסגה, לפחות בינתיים. נצרת עילית חוגגת/אדריאן הרבשטיין

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 2:1

המלאבסים פספסו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום כשאיבדו יתרון מוקדם, ממש לא בפעם הראשונה העונה. שגיא דרור כבש בפנדל (20), אולם עדן הרשקוביץ (55) ורז נחמיאס (62) הפכו.

תוצאות נוספות:

מכבי אחי נצרת - הפועל איכסל 0:0

בני לוד - הפועל עכו 1:0
כבש לעכו: אליאור סיידר (5, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully