וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "הייתי שמח לבלוע חזרה את הדברים שאמרתי. הצעתי למועדון לשחרר אותי"

31.12.2018 / 13:15

מאמן הפועל באר שבע הביע התנצלות פומבית על ההשתלחות בשדר ערוץ הספורט גיל ברק, וגילה שראשי המועדון סירבו להצעתו לעזוב. "הטרמינולוגיה שהשתמשתי בה הייתה נמוכה. מעדתי, ואני חייב לשאת בתוצאות. מנכ"ל המועדון: "לא חשבנו לרגע לוותר עליו"

ONE

מאמן הפועל באר שבע, רמי הדר, כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים ובה הביע התנצלות פומבית על הדברים שאמר בפני שדר ערוץ הספורט, גיל ברק. הדר, שהיה חנוק מדמעות בזמן שדיבר, גילה כי "הנחתי בפני הבעלים והמנכ"ל של המועדון את האפשרות לשחרר אותי. אני מודה להם על כך שלא רצו, ושאני יכול להמשיך לעשות את מה שאני כל כך אוהב".

עוד אתמול ביקר הדר בביתו של ברק והביע חרטה באופן אישי. "אם הייתי יכול לבלוע את הדברים בחזרה, הייתי עושה את זה", אמר הדר מול המצלמות. "התנצלתי בפני גיל ברק, ואני מקווה שיבוא יום והוא יוכל לסלוח לי. מעדתי, ואני חושב שמגיעה התנצלות גם למעסיקיו של גיל בערוץ הספורט וגם לכל מי שנכח בהשתלחות המבישה הזאת, ובוודאי לאוהדי הפועל באר שבע, להנהלה ולעיר".

בנוגע לדבריו על השחיתות, לכאורה, באיגוד הכדורסל - שבגינה יעמוד לדין: "גדולים וחשובים ממני בכדורסל הישראלי ביקרו והצביעו על כשלים. לביקורת עניינית לטעמי תמיד יש מקום, אבל הכאב והכעס הם יועצים רעים. הטרמינולוגיה שהשתמשתי בה הייתה נמוכה ואני מצר על כך. גם למהות הדברים וגם לכאב שהבעתי צריך להקשיב, אבל זה צריך להיעשות בסיטואציה שונה, בנימוס ובצורה עניינית".

"למדתי את השיעור שלי", הוסיף הדר. "ההרגשה היא חמוצה ורעה, וזה בעיקר בגלל שהלבנתי פניו של אדם בצורה מכוערת. אבל אנחנו אנשים בסופו של דבר. מעידות שכאלה אסור שיקרו, ואני חייב לעמוד ולשאת בתוצאות. לא רציתי לעזוב, אבל הרגשתי שאני צריך לקחת אחריות ולתת להם את האפשרות הזאת. אני מאוד אוהב את הקבוצה ואת העיר, ואני אוהב לעבוד כאן. אני רחוק מלרצות לעזוב".

עוד בנושא:

רמי הדר התנצל, אבל יעמוד לדין: "התפרצתי כי קיבלתי סיקור לא ענייני"
רמי הדר תקף: "הכדורסל הישראלי מושחת, אוסף של מטומטמים", וקילל את גיל ברק: "אזיין אותך"

מאמן הפועל באר שבע, רמי הדר. דני מרון
"גדולים וחשובים ממני בכדורסל הישראלי ביקרו ודיברו על כשלים". הדר/דני מרון

מנכ"ל הקבוצה, תומר ירון, ישב גם הוא על הבמה והגיב לדבריו של הדר על הצעתו לעזוב: "מבחינתנו זו לא הייתה אופציה לרגע. אנחנו לא עושים דברים כדי לרצות אף אחד. ראוי לתת לאדם את ההזדמנות לתקן, ולא צריך להעמיד אותו בפני כיתת יורים. רמי טעה, ורמי יתקן. הוא התנצל, ומבחינתנו הוא אדם חשוב למערכת. הוא עשה משהו מיוחד עד היום, ומגיעה לו ההזדמנות להמשיך לעשות את מה שהוא עושה בכל כך הרבה תשוקה ואהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully