וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר התנצל, אבל יעמוד לדין: "התפרצתי כי קיבלתי סיקור לא ענייני"

30.12.2018 / 9:40

מאמן באר שבע פרסם התנצלות בפני גיל ברק, הסביר ש"במשך יותר משנתיים הסיקור נגדי עוסק לגופו של אדם". הקבוצה החליטה שלא להענישו, אך הוא יעמוד לדין באיגוד הכדורסל

ONE

הרוחות בהפועל באר שבע סוערות גם בבוקר שאחרי ההפסד הדרמטי להפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה - ובעיקר לאחר הנאום החריף שנשא מאמן הקבוצה רמי הדר בתום המשחק. אף שהמאורעות לא נכללו בדו"ח המשקיף, הדר יעמוד לדין על דבריו נגד איגוד הכדורסל. היום (ראשון) הוא התנצל על הסגנון בנוגע למתקפה על שדר ערוץ הספורט, גיל ברק.

"במשך תקופה ארוכה של יותר משנתיים אני ומשפחתי חווינו מחלק מאמצעי התקשורת העוסקים בכדורסל סיקור לא ענייני העוסק לגופו של אדם ולא לגופו של עניין", אמר הדר. "הקושי והתסכול שחוויתי לאורך התקופה הזו - אין בהם להצדיק את התפרצותי אמש כלפי גיל ברק ואני מצר עליה, מתחרט עליה ומתנצל בפני גיל מעומק הלב".

עוד בנושא

רמי הדר השתולל: "הכדורסל הישראלי מושחת, אוסף של מטומטמים"
הפועל באר שבע הפסידה 95:94 להפועל תל אביב ברבע גמר הגביע
הערב בגביע: גלבוע/גליל - הפועל ירושלים, מכבי ראשל"צ - מכבי תל אביב

רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מתנצל, בערך. רמי הדר/דני מרון

הפועל באר שבע עצמה פירסמה הודעת הבהרה בהמשך לאירועים: "בימים האחרונים עבר המועדון ימים לא קלים סביב נושא מועד ההתמודדות, שבמהלכם היו מעורבים לא מעט יצרים, אמוציות ותחושות קשות מצד הנהלת המועדון כלפי מקבלי ההחלטות בערוץ הספורט ואיגוד הכדורסל. מערכת הרגשות הובילה להתפרצות מאמן הקבוצה רמי הדר בסיום המשחק אל מול אנשי ערוץ הספורט והתקשורת, אנו מצרים על כך ומתנצלים בשם המועדון על הדברים שנאמרו, פועלים ונפעל על מנת שדברים שכאלו לא יישנו".

"זו לא דרכנו", מוסיף מנכ''ל המועדון תומר ירון, "גם אם מהותם של לפחות חלק מהדברים נכונה. אנחנו נשב היום ונשוחח, כדי להחליט מה לעשות הלאה. לא נקנוס את רמי כדי לספק כותרות וכדי להחזיר לו את הקנס במשכורת, כפי שאחרים עושים, ולא נפטר אותו כפי שכבר היו כאלה באולפנים שמיהרו ודרשו מאיתנו".

עוד באותו נושא

רמי הדר איבד את זה: "אני מכיר את כל הכלבים האלה... הכותרות של הבני זונות לא מעניינות אותי"

לכתבה המלאה
רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"לא נקנוס אותו כדי לספק כותרות". רמי הדר/דני מרון

"מה שקרה אתמול היה ביזיון אחד גדול", תוקף גורם בבאר שבע. "ראש העיר רוביק דנילוביץ' שיגר אתמול מכתב לאיגוד הכדורסל ובו הבהיר שאין רישיון לפתוח את אולם הקונכיה בשעה שיש משחק כדורגל באיצטדיון טוטו טרנר, והתשובה שקיבלנו הייתה שאנחנו צריכים לדאוג למגרש חלופי. הצענו 15 פתרונות, ובכל פעם דחו אותנו בטיעונים שונים. נתנו לנו את התחושה שאנחנו לא רצויים במעמד הזה".

בבאר שבע אמרו כי אירוח המשחק הביא להפסדים נכבדים לקופת המועדון. לקבוצה כ-1,400 מנויים, אולם רק כ-1,150 צופים הגיעו לרבע גמר הגביע - כמעט מחציתם אוהדי הפועל תל אביב.

"היו כאלה שמראש הודיעו לנו שלא יגיעו כשכל הדרכים חסומות בגלל המשחק באיצטדיון, אחרים ניסו להגיע והתייאשו והיו גם כאלה שהגיעו למשחק הכדורגל עם משפחות וילדים, ולא התכוונו להישאר מ-18:00 עד 23:00 במגרשים", מבאר גורם בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully