וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר תקף: "הכדורסל הישראלי מושחת, אוסף של מטומטמים", וקילל את גיל ברק: "אזיין אותך"

29.12.2018 / 23:46

מאמן הפועל באר שבע רתח אחרי ההדחה מהגביע: "לא חשוב מה יגידו המטומטמים... אני מכיר את כל הכלבים האלה... הכותרות של הבני זונות לא מעניינות אותי". בנוסף תקף את גיל ברק: "יא מזדיין"

ONE

דרמה ענקית התרחשה הערב (שבת) באולם הקונכיה בבאר שבע, שבסיומה העפילה הפועל תל אביב לחצי גמר גביע המדינה - אבל הותירה אחריה לא מעט אמוציות מצד הפועל באר שבע שהפסידה 95:94 בתום הארכה.

בסיום המשחק פתח המאמן המפסיד רמי הדר במונולוג חריף נגד השופטים, ולא רק נגדם: "בטלוויזיה של אלה בלי האוזניים שאלו אותי כרגיל למה אתה מפסיד משחקים צמודים. אמרתי שאני בעיה, אבל אני מאוהב בקבוצה שלי. כולכם ראיתם. לא תפקידי להיכנס לזה, אלא תפקידו של איגוד השופטים. בכלל לא חשוב מה יגידו כל המטומטמים למיניהם, וכאלה לא חסר. אני אומר את האמת. הכדורסל הישראלי מושחת, אוסף של מטומטמים וצריך מישהו לקום ולהגיד את זה. אז אני אומר את זה. אין לי שום כעס, אני מצייר את המציאות. אני מכיר את כל הכלבים האלה".

הדר הפליג בשבחי שחקניו: "הלכנו עם המקסימום שלנו והוא לא הספיק. אחר כך שואלים אותי למה הפסדתי משחק צמוד. אני משחק עם שחקנים שבעונה שעברה היו בינוניים בליגה הלאומית. עמית גרשון הוכיח שיש לו ביצים בגודל של כדורי סל. חבורה של בני אדם הכי טובה שהייתה לי בחיים, ובגלל זה אנחנו נעשה משהו מיוחד וניכנס לפלייאוף. עם החבורה הזאת אני יכול לכבוש את הבופור. הכותרות של הבני זונות לא מעניינות אותי. כתבו עליי כבר הכל ואני עדיין חי, ועומד עם ז'קט של 2,000 דולר".

כמו כן, המאמן המפסיד הוציא את התסכול שלו גם על שדר ערוץ הספורט, גיל ברק, ובסיום קילל אותו: "אני אזיין אותך בתחת, יא מזדיין בן זונה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

ראשון בגביע: מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב, גלבוע/גליל - הפועל ירושלים
ריק פיטינו מתלהב מהאווירה באתונה ומניק קלאתיס

מאמן הפועל באר שבע, רמי הדר. דני מרון
נסער. הדר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully