וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: "האווירה הזכירה לי את קנטאקי, קלאתיס? שווה כל פני"

מאמנה החדש של פנאתינייקוס ניצח את צסק"א החזקה בבכורה ושיבח את הקהל וכוכבו: "ראיתי מעט שחקנים עם כושר התמדה כמו שלו"

הבכורה של ריק פיטינו, המאמן האמריקאי האגדי, על הקווים של פנאתינייקוס הוכתרה כהצלחה גדולה עם 84:96 ביתי מרשים מאוד על צסק"א מוסקבה, אחת מהקבוצות החזקות ביבשת. אחרי הכישלון הצורם של אגדה אחרת, לארי בראון, שפוטר השבוע מטורינו האיטלקית, פיטינו היה בהחלט מרוצה ממקום העבודה החדש שלו ולאחר המשחק שיבח את האוהדים הרועשים של הקבוצה היוונית.

"האווירה כאן הזכירה לי את קנטאקי. ממש ככה, וזו המחמאה הכי גדולה שאני יכול לתת לקהל משום שתמיד הרגשתי שהכדורסל הוא כמו דת בקנטאקי", אמר פיטינו לאחר המשחק, "האוהדים הטריפו אותנו וגרמו לנו לשמור חזק מאוד".

ריק פיטינו מאמן פנאתינייקוס. AP
בכורה נהדרת בפאו. ריק פיטינו/AP

פיטינו, שנמצא שבוע בלבד בתפקידו כמאמן פאו, הוסיף: "התרשמתי ממש לטובה. זה כבוד לאמן את הקבוצה הזו. אמרתי לבעלים של הקבוצה שזה כבוד עבורי לאמן כאן והודיתי לו שהוא הביא אותי".

מי שהצטיין כרגיל בפאו היה הכוכב הגדול שלה ומלך השכר שלה ניק קלאתיס שקלע 14 נקודות, והוסיף 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים והנהיג אותה ברגעי המשבר. פיטינו היה מלא מחמאות לכוכב החדש שלו כשאמר: "לא יודע כמה הם משלמים לו, אבל הוא שווה כל פני. יש לו עמידות וכח סבל שראיתי ממעט שחקנים עד עכשיו".

"אפשר להגיד שהיינו יותר רעבים ויותר נחושים - גם מבחינה התקפית וגם הגנתית", אמר קלאתיס, "זה היה ניצחון נהדר בתקווה שנבנה ממנו מומנטום למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully