וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה פורח תחת סולשיאר: "אנחנו רוצים לשחק התקפי"

מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון שלישי ברציפות, הגיעה ל-12 שערים תחת המאמן הנורבגי והקשר הצרפתי מרוצה: "אנחנו נהנים לשחק כדורגל"

עיבוד תמונה

הרבה דברים יכולים להתרחש ב-14 ימים, תשאלו את מנצ'סטר יונייטד ופול פוגבה. השדים האדומים, שנפרדו מז'וזה מוריניו ומינו תחתיו את אולה גונאר סולשיאר אחרי ההפסד 3:1 לליברפול לפני שבועיים, נראים כמו קבוצה אחרת לחלוטין. ה-1:4 אתמול (ראשון) מול בורנמות' היה המשך ישיר לשתי תצוגות מרשימות נוספות מול האדרספילד וקרדיף במהלכן כבשו 12 שערים וספגו שלושה בלבד.

בראש המחייכים בעידן החדש באולד טראפורד ניצב כמובן פוגבה, שמאז שמוריניו עזב הוא מזכיר לעולם כולו שמדובר באחד הקשרים הטובים בעולם. הצרפתי הספיק לכבוש ארבעה שערים ולבשל עוד שלושה בשלושת המשחקים תחת המאמן הנורבגי ויותר מהכל, הגישה שלו עברה שינוי של 180 מעלות. היחסים העכורים עם מוריניו, ההצבה שלו בעמדה אחורית ותבנית המשחק השבלונית, סירסו את הכישרון הצרפתי, ששיחק חודשים ארוכים ללא חשק ולא הגיע אף לא קרוב למספרים שהוא יכול ואף מצופה להשיג משחקן ברמתו.

פוגבה בעצמו אמר אחרי המשחק: "יש לנו עוד הרבה לאן להתקדם, אבל לסיים ככה את השנה זה פשוט נפלא. אנחנו מנצ'סטר יונייטד, אנחנו אמורים להיות בראשות הטבלה והכי חשוב - אנחנו צריכים ליהנות לשחק כדורגל. אנחנו משחקים שונה, גם עם מוריניו ניצחנו, אבל כן יש שינויים. אנחנו משחקים התקפי יותר, זה מה שהמאמן מבקש מאיתנו, וככה אנחנו גם רוצים ואוהבים לשחק".

המאמן שלו, סולשיאר, שבינתיים רושם מאז אחוזי הצלחה בתפקיד, אמר: "כולם חושבים שאני מדבר רק על התקפה באימונים ורק זה מה שאני מתעסק בו, וזה בכלל לא נכון. הבסיס להכל זו הגנה טובה. אם אתה שומר על שער נקי, יש לך סיכוי טוב לנצח משחק כדורגל, ככה זה עובד. האימונים האחרונים היו באיכות מאוד גבוהה, הקצב והחדות היו טובים. אנחנו משתפרים ובהמשך גם נשמור על רשת נקייה".

על פוגבה אמר: "פול הכי טוב כשהוא משחק פשוט. חשוב לנו לראות את השחקנים נהנים, מבטאים את עצמם אבל בתוך המסגרת הקבוצתית ובאופן בו אנחנו רוצים לראות אותם משחקים. כולם היו פנטסטיים". סולשיאר גם התייחס ללוקאקו: "הוא צריך להיכנס לכושר טוב יותר, כי אחרי מנוחה של כמה ימים הוא לא בשיאו. השימוש בו חייב להיות כשהוא מגיע מאחד האגפים ולא עם הגב אל השער, כי ככה הוא מסתנן בין הקווים ומגיע בעוצמה עם הפנים לשער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המספרים

* ארבעה שערים ושלושה בישולים בדצמבר סידרו לפוגבה את החודש הטוב בקריירה שלו מבחינת מספרים

* הצרפתי כבש ארבעה שערים בשלושה משחקים תחת סולשיאר, כשתחת מוריניו הוא נזקק ל-20 משחקים כדי לכמות זהה של כיבושים

* אף קבוצה בליגה לא ספגה בכמות משחקים כה גדולה כמו מנצ'סטר יונייטד, מלבד פולהאם שכמוה הצליחה לשמור על רשת נקייה רק פעמיים

* פוגבה הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד הראשון לכבוש צמד בשני משחקים ברציפות מאז ווין רוני בדצמבר 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully